Marta Alicja
Dębowska
Brand Manager
Benefit Systems
Temat: Rekrutacja 2.0, czyli II edycja bezpłatnych konferencji...
Rekrutacja 2.0Społeczności online jako narzędzie budowy relacji pracodawca–pracownik
Marshall McLuhan, prorok nowych mediów, napisał: „everyone communicates”. Każdą informację o nas, która trafia do sieci, mogą przeczytać setki tysięcy przypadkowych i nieprzypadkowych odbiorców. W USA Facebook i LinkedIn są najlepszymi źródłami weryfikacji informacji o kandydatach do pracy i źródłami wiedzy o pracodawcach.
Obecną edycję cyklu konferencji „Twoja Kariera” poświęcamy rekrutacji w mediach społecznościowych. Podobnie jak w ubiegłym roku konferencje są podzielone na dwie części i łączą formułę warsztatów dla pracodawców oraz pracowników chcących aktywnie budować swoją ścieżkę kariery.
W części pierwszej zaprezentujemy, jak przedsiębiorca powinien tworzyć przewagę konkurencyjną poprzez kreowanie atrakcyjnej oferty dla pracowników. Jak reagować na zmienne warunki rynku pracy w skali regionu i makroregionu? Jak budować wizerunek przedsiębiorcy-pracodawcy w sieci i wykorzystywać go efektywnie do pozyskiwania najlepszych pracowników?
W drugiej części każdy zainteresowany aktywnym budowaniem kariery będzie mógł wziąć udział w warsztatach rekrutacyjnych i poznać zasady tworzenia swojej oferty i wizerunku zawodowego w sieci.
Zapraszamy wszystkich rekrutujących i poszukujących pracy do:
Katowic 15.11.2011
Krakowa 16.11.2011
Warszawy 22.11.2011
Wstęp wolny.Liczba miejsc ograniczona
http://www.kariera.abc.com.pl/index.php?site=zamowienie
Zgłoś swój udział już dziś!
W PROGRAMIE:
"W jaki sposób wykorzystać narzędzia społeczności
internetowych do rekrutacji i weryfikacji kandydatów?"
Lech Rustecki, Wolters Kluwer Polska
Bartosz Sokoliński, TO.BE Group
"Jakie wyzwania stawia przed rekruterami rynek pracy?
Kogo, jak, gdzie i za jaka pensje szukać na lokalnych rynkach?"
Urszula Pawlik, Advisory Group TEST Human Resources
"Jakie są nowoczesne metody rekrutacji? Czyli o połączeniu klasyki z dobrodziejstwem nowych mediów i narzedzi."
Maja Meisnner, Meissner & Partners
"Strategia employer brandingowa w organizacji.
Moda czy konieczność?"
Anna Macnar, Universum Polska
"Rekrutacja w mediach społecznościowych – wyniki badania przeprowadzonego w 2011 roku"
Rafał Broniarek, „Personel Plus”, Wolters Kluwer Polska