Temat: Program hotelowy

Witam,
poszukuję dobrego programu hotelowego.
Posiadamy 86 pokoi, 4 sale szkoleniowe.
Czy ktoś może polecić coś sprawdzonego...?
Tomasz Rykała

Tomasz Rykała Architekt
Oprogramowania, Atos
Global Delivery
Center Pol...

Temat: Program hotelowy

Witam,

być może to mogłoby Panią zainteresować:
http://www.isogmbh.com/services/tourism-solutions/hote...

Jest to produkt naszej firmy który działa w tej chwili w kilku sieciach hotelowych na całym świecie. Produkt jest relatywnie nowy na rynku jednak stoi za nim długoletnie doświadczenie naszej firmy w dziedzinie oprogramowania dla branży turystycznej i hotelowej.

W razie jakichkolwiek pytań chętnie udzielę odpowiedzi.

Pozdrawiam
Jarosław P.

Jarosław P. Właścicel - Intent
Sales s.c.

Temat: Program hotelowy

Dzień dobry,
jeśli temat jest jeszcze otwarty zapraszam do współpracy. Proponuję spotkanie, na którym omówimy główne założenia jakie powinien dla Państwa spełniać program do zarządzania placówką, omówimy dostępne na rynku rozwiązania i wybierzemy "złoty środek". Konsultacje z naszymi specjalistami są bezpłatne. Naszym atutem jest fakt nie ograniczania się do jednego produktu.

Przeprowadzimy dla Państwa wdrożenie wybranego systemu oraz przeprowadzimy szkolenia.
Więcej informacji na stronie http://intentsales.pl

Pozwolę sobie wysłać do Pani wiadomość z numerem telefonu.

Pozdrawiam Jarosław Płaskociński
Izydor Nowakowski

Izydor Nowakowski Właściciel firmy
Leadline

Temat: Program hotelowy

Pani Anno,
CHART jak i inne oprogramowanie firmy Softech zaspokoi zapewne Pani oczekiwania. Na rynku jest masa firm polecających oprogramowanie do zarządzania hotelem ale proszę zawsze na początku zweryfikować swoje potrzeby. Softech co by nie mówić to marka specjalizując się w dostarczaniu produktów wyłącznie dla hoteli, cena przystępna, oprogramowanie czytelne i dość łatwe w obsłudze.
Może komuś zrobię tutaj czarny PR ale żadne oprogramowanie "hotelowe" tzw. "szyte na miarę" przez firmy zajmujące się tysiącem rzeczy - w tym oprogramowaniem dla hoteli - w opinii mojej i moich znajomych z branży nigdy nie spełni oczekiwań hotelarza.
Tak więc proszę kierować się do specjalistów z branży hotelarskiej w zakresie oprogramowania dla hotelu.
Jarosław P.

Jarosław P. Właścicel - Intent
Sales s.c.

Temat: Program hotelowy

Panie Izydorze, przyłączam się do Pana polecenia, by zawsze przy wyborze oprogramowania weryfikować swoje potrzeby.

Chciałbym też sprostować Pana wypowiedź w zakresie - dla mnie partnerskiej - firmy Softech - oprogramowanie Chart jest jednym z flagowych produktów Softechu (wraz z Gastro POS i Szef) skierowanych dla lokali HoReCa. Nie jest natomiast jedynym, a hotele nie są wyłącznym odbiorcą produktów firmy Softech.
Chart naturalnie jest ciekawym produktem, wartym rozważenia i porównania; w tej chwili przychodzi mi na myśl przynajmniej pięć produktów, różniących się dość ważnymi detalami, które zestawiłbym z Chartem.
Softech opracował obecnie dość ciekawe programy do zarządzania finansami.

W związku z powyższym, nie jest właściwym stwierdzenie, że Softech dostarcza oprogramowanie wyłącznie dla hoteli. Jeśli Pan śledzi dokonania wspomnianej firmy, to powinien Pan wiedzieć ze odbiorcą ich produktów są również sieci gastronomiczne, sieci kinowe, kantyny, kluby sportowe itp. placówki, gdzie prowadzona jest działalność gastronomiczna.

W sumie żaden z producentów branżowego softu nie dostarcza oprogramowania wyłącznie dla hoteli - są to produkty przeważnie powiązane, lub stanowią jeden z wielu oferowanych systemów.

Zainteresowanych tematem zachęcam do korzystania z wiedzy specjalistów branżowych - osób które znają wszystkie dostępne produkty na rynku i będą potrafiły je rzetelnie porównać, omówić oraz dobrać do wspomnianych wcześniej potrzeb użytkownika.

Takie konsultacje w stopniu podstawowym są przeważnie bezpłatne ( a przynajmniej powinny być).

Pozdrawiam
http://www.intentsales.plJarosław P. edytował(a) ten post dnia 27.12.12 o godzinie 17:08
Izydor Nowakowski

Izydor Nowakowski Właściciel firmy
Leadline

Temat: Program hotelowy

Jarosław P.:
Panie Izydorze, przyłączam się do Pana polecenia, by zawsze przy wyborze oprogramowania weryfikować swoje potrzeby.

Chciałbym też sprostować Pana wypowiedź w zakresie - dla mnie partnerskiej - firmy Softech - oprogramowanie Chart jest jednym z flagowych produktów Softechu (wraz z Gastro POS i Szef) skierowanych dla lokali HoReCa. Nie jest natomiast jedynym, a hotele nie są wyłącznym odbiorcą produktów firmy Softech.
Chart naturalnie jest ciekawym produktem, wartym rozważenia i porównania; w tej chwili przychodzi mi na myśl przynajmniej pięć produktów, różniących się dość ważnymi detalami, które zestawiłbym z Chartem.
Softech opracował obecnie dość ciekawe programy do zarządzania finansami.

W związku z powyższym, nie jest właściwym stwierdzenie, że Softech dostarcza oprogramowanie wyłącznie dla hoteli. Jeśli Pan śledzi dokonania wspomnianej firmy, to powinien Pan wiedzieć ze odbiorcą ich produktów są również sieci gastronomiczne, sieci kinowe, kantyny, kluby sportowe itp. placówki, gdzie prowadzona jest działalność gastronomiczna.

W sumie żaden z producentów branżowego softu nie dostarcza oprogramowania wyłącznie dla hoteli - są to produkty przeważnie powiązane, lub stanowią jeden z wielu oferowanych systemów.

Zainteresowanych tematem zachęcam do korzystania z wiedzy specjalistów branżowych - osób które znają wszystkie dostępne produkty na rynku i będą potrafiły je rzetelnie porównać, omówić oraz dobrać do wspomnianych wcześniej potrzeb użytkownika.

Takie konsultacje w stopniu podstawowym są przeważnie bezpłatne ( a przynajmniej powinny być).

Pozdrawiam
http://www.intentsales.pl

Panie Jarosławie,
Absolutnie nie kwestionuję zasadności Pana wypowiedzi i zwrócenia uwagi na zakres świadczonych usług przez firmę Softech. Zgadza się, ich produkty mają również odbiorców spoza hotelarstwa.
Zgadza się również fakt, iż oprócz Softechu istniej cała masa firm na rynku jednak co siędla mnie liczyło podczas dokonywania wyborów w zakresie softu dla hotelu w przeszłości to:
- pomoc techniczna
- szkolenia dla personelu
- reakcja na zgłoszenia
- częstość updat'e
- cena licencji i obsługa licencyjna
Jeszcze było zapewne kilka aspektów ale te były głównymi. Mogą dziwić "szkolenia dla personelu" ale ja sobie nie wyobrażam kupienia oprogramowania hotelowego i działania "po omacku" z instrukcją w ręku. Skoro płacę za licencję to chcę mieć przeszkolony personel. Koszty? Powinny być wkalkulowane w cenę produktu - jeśli nie to muszą być - szkolenia - dostępne.

Tak przy okazji to ja z firmą Softech nie mam nic wspólnego i nie promuję ich w żaden sposób - zasugerowałem jedynie, że robią pewne rzeczy i wg. mnie robią to całkiem dobrze w przystępnej cenie :-)

Pozdrawiam
Jarosław P.

Jarosław P. Właścicel - Intent
Sales s.c.

Temat: Program hotelowy

Panie Izydorze,
również moją intencją nie było w jakikolwiek sposób atakowanie Pana, jedynie chciałem dokonać sprostowanie treści. Całkowicie się z Panem zgadzam co do zakresu wymogów, jakie powinniśmy stawiać nabywanym programom, na szczęście niemalże każdy z producentów zapewnia je w 100% poprzez właśnie sieć kompetentnych partnerów.

Tak jak wspominałem, ja współpracuję z najbardziej prężnymi producentami - którzy przeprowadzają odpowiednie szkolenia branżowe dla nas.

Produkty którymi się posługujemy spełniają w 100% wspomniane przez pana cechy.
Szkolenie personelu jest obowiązkowe ( też nie wyobrażam sobie by operator sam uczył się odpowiednich zagadnień) i przeprowadzane przez firmę, która podejmuje cały proces wdrożenia. Czy takie szkolenie jest dodatkowo płatne czy wkalkulowane w cenę - to już zależy od wielu czynników. Na pewno wszystko powinno być prowadzone w ramach rozsądku.

W tym miejscu mogę radzić, by przy wyborze firmy do obsługi Państwa lokalu wybrać tę, która ma podpisane odpowiednie umowy partnerskie i serwisowe ( nie bójmy się poprosić o wgląd do takowej), cieszą się dobra opinią i nie boją się podać numeru telefonu do swoich klientów
(referencje), zapewniają szybki i kompetentny serwis. Na terenie kraju działa kilkadziesiąt wartych zwrócenia uwagi firm.

Pozdrawiam, życzę owocnego Nowego, 2013 Roku usłanego sukcesami zawodowymi i osobistymi.

Zapraszam do współpracy przy Pana projektach, z wyrazami szacunku
J.P.
Izydor Nowakowski

Izydor Nowakowski Właściciel firmy
Leadline

Temat: Program hotelowy

Panie Jarosławie,
Pod żadnym względem nie odebrałem Pana odpowiedzi jako atak na moją osobę :-) Zgadzamy się na wielu płaszczyznach tej gentelmenskiej wymianie opinii ułatwiając klientowi końcowemu podjęcie decyzji. Ani ja ani Pan nie zrobi tego za właściciela hotelu. Pan promuje swój produkt i ja się cieszę z tego, że potrafi Pan w sposób merytoryczny i nienachalny uwypuklić zalety nie deprecjonując osiągnięć konkurencji. Jakkolwiek jakość, intuicyjność, support, szkolenia i inne cechy mają przy wyborze każdego produktu swoją indywidualnie definiowalną hierarchię tak cena jest w większości przypadków determinantem akcji decyzyjnej. Ciężko się nie zgodzić z właścicielem obiektu, że cokolwiek nie kupi to pracownik ma z tego korzystać - ważne aby mógł na podstawie informacji płynących bezpośrednio od dostawców usług podjąć świadomie swoją decyzję.

Pozdrawiam i życzę sukcesów w 2013
Anna Głowa

Anna Głowa turystyka /
informatyka

Temat: Program hotelowy

Przesyłam link do niezależnego badania funkcjonalności PMSów dostępnych także w Polsce:


Obrazek


Wszystkie PMSy to systemy hotelowe z "górnej półki", które oferują większość w zwymienionych przeze mnie istotnych rzeczy:
- solidne wdrożenie oraz analizy przedwdrożeniowe,
- liczne szkolenia,
- odpowiednie umowy serwisowe,
- szybkie reakcje na zgłoszenia i odpowiedni helpdesk,
- asysta podczas otwarcia hotelu i pierwszych dni działania obiektu,
- licencje bezterminowe,
- w opłacie serwisowej wliczone aktualizacje systemu,

Zachęcam do rozeznania się wsród PMSów ponieważ decydując się na system hotelowy właściciele często pochopnie wybierają system hotelowy co skutkuje jego zmianą w przeciągu kilku lat od przyjęcia pierwszych gości.

Przy otrzymanym stosie ofert na PMSy tak naprawdę tylko kilku dostawców oferuje solidne rozwiązania wspomagające zarządzanie obiektem hotelowym na wysokim poziomie.

Osobiście polecam:
- Protel
- Opera lub Fidelio

Pozdrawiam
Anna GłowaAnna Głowa edytował(a) ten post dnia 06.02.13 o godzinie 13:15
Anna Głowa

Anna Głowa turystyka /
informatyka

Temat: Program hotelowy

Może ten artykuł troche pomoże:
http://www.abchotelu.pl/index.php/pms-system-hotelowy

Temat: Program hotelowy

Witam,
dziękuje za pomoc .
Katarzyna Kapitaniec

Katarzyna Kapitaniec Bądź zmianą, którą
chcesz widzieć w
świecie //Ghandi

Temat: Program hotelowy

Witam serdecznie,

Dwa programy znam z doświadczenia i odradzam. Pierwszy to chart firmy softech. Firma torell z wroclawia zajmowala sie jego wdrozeniem i mimo wielu prób nie udało się skonfigurować przeniesienia rachunków z restauracji na pokoje hotelowe. Dużą zaletą tego programu jest bezbłędnie działający magazyn surowców w części gastronomicznej. Natomiast interfejs programu, czyli to z czego korzystamy na codzien, jest przestarzaly i trudny szczególnie od strony modulu GastroSzef. Zrezygnowalismy z niego w 2010 na rzecz programu X2 firmy Adith. Ten ma przyjemny interfejs, łatwość konfiguracji z poziomu menedżera, natomiast słabo działa magazyn, a moduł do części hotelowej jest słaby. Np. Nie pozwala zrobić raportu ilości osób nocujących (specjalnie pytalam o to wdrożeniowca, po dzis dzie nie ma odpowiedzi. Raport zajętych pokoi robi oczywiście bez problemu). Problematyczne są również faktury zaliczkowe, z ktorych u nas sie dosc czesto korzysta.

Niestety oba programy wyglądały pięknie podczas prezentacji. Gdy przychodzi do pracy na nich, okazuje się, że często nie przystają do rzeczywistości.

Pozdrawiam,
Katarzyna
Joanna Z.

Joanna Z. specjalista

Temat: Program hotelowy

Witam.

Polecam program Simple Software firmy Koncept Systemy Informatyczne (w skład którego wchodzi oprogramowanie gastronomiczne Simple Gastronomy i Simple Hotel).

Program daje bardzo duże możliwości pod kątem obsługi jak i raportowania, a przy tym jest bardzo intuicyjny.

Zachęcam do kontaktu i umówienia się na prezentację - handlowy@konceptcis.pl

pozdrawiam
Joanna Zagalska

http://konceptcis.plTen post został edytowany przez Autora dnia 13.08.14 o godzinie 13:12
Olga Woyciechowska (Cieślak)

Olga Woyciechowska
(Cieślak)
Magister inżynier,
Inżynieria
Środowiska,
Wodociągi i Kan...

Temat: Program hotelowy

Polecam oprogramowanie hotelowe KWHotel. Nie jest to system przeznaczony do wielkich obiektów, które działają na modułach rezerwacyjnych bez grafików rezerwacji. Głównie naszymi klientami są obiekty do 60 pokoi.

KWHotel posiada wiele zaawansowanych modułów i opcji, jednak praca na nim nie wymaga specjalistycznych szkoleń, ponieważ jest bardzo intuicyjny. Oprogramowanie ma moduł Posiłków, ale dla bardziej wymagających klientów synchronizujemy się z Bistro i Foodsoft.

Więcej informacji na temat modułów i możliwości znajdą Państwo na naszej stronie:
http://www.kajware.pl/program-hotelowy/program-dla-hot...

Zapraszam również do bezpłatnego testowania pełnych wersji lub pobrania darmowej, ograniczonej wersji KWHotel Free.
Katarzyna Betkier

Katarzyna Betkier Account Manager /
Specjalistka ds.
Reklamy Internetowej

Temat: Program hotelowy

Witam,

A znacie oprogramowanie InteliHotel Softechu? Jest bardzo funkcjonalne, ma ogromne możliwości rozbudowy przez dodawanie poszczególnych modułów, więc tak na prawdę można dopasować je do każdego obiektu - zarówno tych z restauracją, SPA czy siłownią... W sumie sprawdza się zarówno w małych jak i dużych hotelach, bo jest niezwykle elastyczne jeśli chodzi o implementację.

Temat: Program hotelowy

Fidelio jest rzeczywiście dobry ale wydaje się, że taki wydatek jest przy takim obiekcie niepotrzebny.
Na Pani miejscu poświęciłbym trochę czasu (jeśli nim Pani dysponuje) wyszukał kilka obiektów podobnych do Waszego, skontaktował się z dyrektorami i ich zapytał - czy rekomendują czy nie. Nawet jeśli rekomendują to jakie mają problemy. Ważnych kwestii jest bardzo wiele. Elastyczność, zabezpieczanie przed błędami personelu, możliwości raportowe, moduły dodatkowe (mailingi, usterki, kalendarz itp), jakość supportu, możliwości dorabiania rozwiązań na zapotrzebowanie itd.
Pozdrawiam i powodzenia.
Zuzanna Stec

Zuzanna Stec Menager restauracji,
Restauracja

Temat: Program hotelowy

Zgadzam się z Katarzyną Culic. Dobrym rozwiązaniem jest InteliHotel. Jest to zintegrowany system zarządzania, który obejmuje wszystkie obszary funkcjonowania hotelu (recepcja, restauracja, automatyka budynku etc). Dzięki temu rozwiązaniu można stworzyć inteligentny hotel. Zdecydowanie polecam, ja pracuję na nim od 2 lat i jestem bardzo zadowolona :) Dla zainteresowanych link : http://www.intelihotel.pl/

Temat: Program hotelowy

Jeśli chodzi o program do rezerwacji hotelowych warto polecić też CHART - świetnie się sprawdza i znacznie ułatwia pracę nie tylko recepcji ale i całego zespołu :) http://www.chart.pl/



Wyślij zaproszenie do