konto usunięte
Temat: Ręczniki / pościel / obrusy - jak wejść na rynek hotelowy?
Witam.Od razu napiszę, że nie jestem związany ani z branżą hotelową ani tekstylną ;-) Za to pracuję nad pewnym "większym" case'em i byłbym wdzięczny za Waszą pomoc. Poszukuję informacji od ludzi z branży hotelowej, od praktyków...
Elementem case'u jest problem, który dotyczy producenta ręczników, pościeli, obrusów i innych "ściereczek". Ponieważ firma się rozwija, ktoś wpadł na pomysł (lub zrodziła się naturalna potrzeba) poszerzenia rynków zbytu o branżę hotelową. Interesowałoby mnie, jakie czynniki mają wg was znaczenie przy wyborze takiego dostawcy / takich dostawców. Czy bezpiecznym jest wybór jednego dostawcy czy jednak lepiej jeśli jest ich kilku? Co jednak w tym drugim przypadku z jednolitą jakością produktów, ich ceną, itd. A być może ktoś z Was pracował po drugiej stronie, tj. był dostawą. Jakie są najlepsze i sprawdzone narzędzia czy sposoby przekonania hotelarzy do oferty produktowej wymienionej w temacie? Czy wg Was nie byłoby dobrym rozwiązaniem połączenie z jednej strony oferty na sam produkt z usługą ich prania / czyszczenia i oferowanie pakietu? Czy takie combo jest lepiej postrzegane przez hotele i zarządzający nimi personel?
Byłbym wdzięczny za opinie.
Pozdrawiam, DS