Joanna
Melińska
Konsultant Partner,
Telekomunikacja
Polska S.A.
Temat: W związku z tematem "Dlaczego TP nie awansuje dobrych...
1. Po pierwsze pojęcie "dobrych pracowników" można tłumaczyć sobie na wiele sposobów, ale dlaczego TP odbiega od zatrudnienia pracowników na etat idąc w strone outsorcingu? czy waszym zdaniem są jakieś wyraźne + takiego sposobu traktowania ludzi?2. Po drugie czy istnieje jakiś dział w TP lub Orange zajmujący się kierowaniem pracownika outsorcingu po odpowiedniej dla niego ścieżce kariery? czy TP kreuje sobie talenty? czy znacie takie przykłady?
3. po trzecie, czy slyszeliscie o zamykaniu CRM-ow (9393 i 0800102102), interesuje mnie Poznań w którym pracuje a który chodzą nie potwierdzone plotki mają zamknąc lub zreformować, czy coś wiadomo na ten temat?
poruszam ten wątek zastanawiając się czy warto inwestować swoj kapital w postaci energii i pracy ponad to co jest wymagane zeby w TP zostac docenionym? dostać etat, mieć marzenia o fajnej pracy bo tu akurat mi sie podoba... :)