Temat: Grafik do współpracy przy grze (PC) - nieodpłatnie,...

Witam,

Poszukuję grafików, którzy byliby chętni do współpracy przy tworzeniu gry komputerowej.

Współpraca jest nieodpłatna (żaden z nas nie otrzymuje pieniędzy za pracę przy grze). Jeżeli uda nam się dostać na Steam (lub wystawić grę na sprzedaż na naszej stronie internetowej) to profit będzie podzielony przez ilość osób pracujących nad grą, proporcjonalnie do wykonanej pracy.

Skład naszego zespołu:
- Programista
- Story & Concept artist (theorycrafting)
- Zespół muzyczny
- Realizator dźwięku
- Web developer

Interesują nas tylko osoby które są pasjonatami pracy przy takich projektach. Szukamy kogoś, kto będzie w stanie poświęcić czas tej grze po godzinach swojej pracy (jako że ta współpraca jest nieodpłatna).

Szczegóły:

Gra 2D z możliwością przejścia na częściowe 3D (postacie 3D w kamerze 2D), sidescroller.

Gatunek: mroczne fantasy (troszkę w stylu Dark Souls), Action RPG, story-driven.

Mamy już opisane i przygotowane do zakodowania:
- rozwój postaci
- lore do story
- początek i zakończenie
- klasy
- opisy skilli + mechanika jest w trakcie (balansowanie)
- level startowy jest już w pełni opisany

Zaprogramowane:
- mechanika poruszania się postaci
- mechanika poruszania się mobów
- wykrywanie gracza przez mobów
- podążanie za graczem i omijanie przeszkód przez mobów

Wszystkie funkcje gry, zarówno te już zaprogramowane jak i te dopiero zaplanowane są spisane w Google Sheets i Google Docs do wglądu na wypadek gdyby któryś z członków zespołu był nieobecny.

To czego szukamy to grafik, który aktywnie uczestniczyłby razem z nami w dyskusjach na temat dalszych prac nad grą. Chcemy żeby był częścią zespołu a nie pracownikiem, który od czasu do czasu coś dla nas zrobi.

Bardzo chętnie posłuchamy nowych pomysłów, propozycji. Nie mamy żadnych ram czasowych w których pracujemy, każdy pracuje nad grą wtedy kiedy da radę i kiedy ma chęć. Zależy nam jednak na osobach, które będą z nami w stałym kontakcie, takich dla których rozwój gry będzie czymś ekscytującym.

Wbrew temu jak bardzo oficjalnie brzmi to ogłoszenie, atmosfera pracy nad grą jest kompletnie wyluzowana :). Żarty, czarny humor i (żartobliwe) dokuczanie sobie nawzajem jest tu na porządku dziennym!

Pozdrawiam :).
Janusz Drozd

Janusz Drozd sprzątaczka, Esset

Temat: Grafik do współpracy przy grze (PC) - nieodpłatnie,...

Piotr J.:
.... profit będzie podzielony przez ilość osób pracujących nad grą, proporcjonalnie do wykonanej pracy.

Jak obliczysz pracę grafika ? Klikanie myszki, czy maźnięcia penem ?
Jak obliczysz przy podziale jaki pomysł ile był wart gdy gra odniesie sukces ?

Tak tworzyć grę możesz w środowisku sobie znanym, a nie szukać kogoś z zewnątrz na którego się potem wypniesz ( oby nie ) albo policzysz mniej niż klikał i zaniżysz wartość jego pomysłu ( oby nie ).

Po za tym w grze 50% jak nie więcej robi grafika.... druga część to grywalność.

Nie wspomnę o tym, że 99.9% pomysłów: zbierzmy zespół, pracujmy a jak będą zyski to się podzielimy upada na pniu...

Pzdr.

Temat: Grafik do współpracy przy grze (PC) - nieodpłatnie,...

Oferta jest nieaktualna, bo mamy już grafika.

" Tak tworzyć grę możesz w środowisku sobie znanym, a nie szukać kogoś z zewnątrz na którego się potem wypniesz ( oby nie ) albo policzysz mniej niż klikał i zaniżysz wartość jego pomysłu ( oby nie )."

Grafik z zewnątrz jest bardzo zadowolony ze współpracy. Pieniądze będą podzielone uczciwie, grafik również będzie miał możliwość wyceny swojej pracy.

"Po za tym w grze 50% jak nie więcej robi grafika.... druga część to grywalność."

A level design, sound engineering, theorycrafting, programowanie, adaptacja do platformy to gdzie w twoim miksie się mieści? W grach dla ludzi, którzy lubią mało skomplikowaną rozgrywkę lub nie znają języka angielskiego (dużo świetnych tytułów nie wchodzi nigdy do tego kraju) może faktycznie jest tylko grafika i "grywalność".

"Nie wspomnę o tym, że 99.9% pomysłów: zbierzmy zespół, pracujmy a jak będą zyski to się podzielimy upada na pniu..."

Po pierwsze poproszę o dane statystyczne mówiące o tej liczbie a po drugie pytam - jaki związek ma dotychczasowa statystyka z danym, wybranym projektem? 30 stron A4 historii, talenty, skille, level design, niezliczone szkice i zaprogramowana mechanika już teraz są zakończone. Zrobiliśmy olbrzymie postępy od czasu tego ogłoszenia. Jesteśmy niesamowicie zadowoleni z pracy naszego grafika i w kilka miesięcy zdołamy ukończyć projekt.
Janusz Drozd

Janusz Drozd sprzątaczka, Esset

Temat: Grafik do współpracy przy grze (PC) - nieodpłatnie,...

Piotr J.:
Oferta jest nieaktualna, bo mamy już grafika.

Zatem po co wisi ten post?

Następna dyskusja:

GRAFIK / ILUSTRATOR do PROJ...




Wyślij zaproszenie do