Elżbieta
W.
TL w dziale
administracji
zakupów
Temat: szukam pracy-Wrocław
Witam serdecznie,Praca na stanowisku Asystentki Prezesa pozwoliła mi na zdobycie doświadczenia w różnych działach firmy. Do moich zadań należało prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych zarówno Prezesa jak i całego przedsiębiorstwa m. in. redagowanie pism w języku angielskim, tłumaczenia pisemne, prowadzenie korespondencji, organizowanie spotkań i podróży służbowych oraz przygotowywanie raportów. Ponadto nadzorowałam i prowadziłam projekty w dziale marketingu (akcje marketingowe w prasie i Internecie, tworzenie katalogu produktów i strony internetowej firmy), w dziale importu (zamówienia zagraniczne, zlecenia transportu, utrzymywanie kontaktów zagranicznych) oraz kontrolowałam prawidłowy przebieg obsługi Klienta.
Jestem zainteresowana pracą w dziale zakupów lub logistyki we Wrocławiu.
Pozdrawiam serdecznie
Elżbieta