Magdalena Pałyska

Magdalena Pałyska Dyrektor
Depratamentu
Administracji

Temat: Zapraszam na szkolenia w Warszawie

Przygotowywanie i prowadzenie ROZMÓW OCENIAJĄCYCH - intensywne warsztaty


Prowadzący:
Anetta Krukowska


Cele szkolenia:
Ocena pracowników budzi wiele emocji. Przeżywają je zarówno oceniający jak i oceniani. Dobrze przeprowadzona ocena pomaga lepiej wykorzystywać potencjał kadr i planować ich rozwój. Źle przeprowadzona ocena prowadzi do konfliktów i narastania poczucia niesprawiedliwości. Celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom narzędzi służących profesjonalnemu przygotowaniu rozmowy oceniającej i jej poprowadzeniu. Szkolenie ma charakter warsztatowy, dzieki czemu narzędzia te można będzie w warunkach laboratoryjnych natychmiast przećwiczyć, sprawdzić ich przydatność oraz utrwalić.

Korzyści płynące z udziału w szkoleniu:
1.Cele prowadzenia oceny i korzyści wynikające z oceny

Poruszane zagadnienia:

A. Funkcje rozmowy oceniającej

informacyjna

motywacyjna
B. Obszary, jakie powinna uwzględniać ocena

przeszłość – ocena rezultatów i jakości pracy

przyszłość – plany rozwoju zawodowego jednostki
C. Ocena konstruktywna – na czym polega

Metodologia: praca w podgrupach polegajaca na wypracowaniu listty korzyści płynacych z prowadzenia rozmów oceniających w podziale na:

organizację

osoby, które oceniają

osoby, które są oceniane

2.Przygotowanie do rozmowy oceniającej

Do rozmowy ma przygotować się i pracownik, i przełożony. Obie strony przygotowują się do niej w oparciu o fakty. Ważne jest, aby przed przystąpieniem do rozmowy oceniającej zebrać następujące fakty:

Pozytywne (co pracownik zrobił dobrze)

Informacje krytyczne również oparte na faktach

Konkretne argumenty na poparcie naszej noty

Podczas tego modułu podkreślamy wagę:


wcześniejszego poinformowania o ocenie,

wcześniejszego przekazania/pokazania arkusza oceny, by pracownik mógł się do niej przygotować,

przygotowanie miejsca odosobnionego, w którym będzie przeprowadzona ocena.

Poruszane zagadnienia:

A. Metody zbierania informacji, argumentów i faktów przydatnych w procesie prowadzenia rozmowy oceniającej
B. Sposoby określania celów spotkania oceniającego w kontekście korzyści dla firmy, Ciebie jako menedżera oraz osoby ocenianej (techniki: wyznaczania celów metodą SMART; rodzaje celów: jakościowe i ilościowe; warunki realizacji celu)

Metodologia: Praca na materiałach przygotowanych przez trenera.Analiza przypadku wyciągnięcie faktów, przygotowanie zamiany oceny naopis


3.Błędy w rozmowie oceniającej, czyli odrobina teorii, która pomoże nam uniknąć błędów w praktyce

Poruszane zagadnienia:

A. Psychologiczne pułapki oceniania, czyli:

Błąd łagodności

Efekt halo

Błąd atrybucji

Efekt pierwszeństwa i świeżości

Brak obiektywizmu

Efekt samospeniającego się proroctwa

B. Style prowadzenie rozmów oceniających – metody dobierania stylu rozmowy do pracownika

Dyrektywny

Partycypacyjny

Konsultacyjny

Informacyjny

C. Zasady udzielania feedbacku i najczęstsze błędy popełniane przy dawaniu feedbacku (jak ich uniknąć)

Zasada 1. Nastawienie na rozwiązanie problemu

Zasada 2. Doprecyzowywanie komunikatów

Zasada 3. Najpierw pytania i upewnienie się, czy dobrze zrozumiałeś odpowiedź, później wnioski

Zasada 4. Najpierw opisywanie i posługiwanie się faktami i argumentowanie, później ocenianie

Zasada 5. Oddzielanie faktów od opinii

Zasada 6. Chwalenia, czyli kanapka motywacyjna

Metodologia: ćwiczenia związane z efektami psychologicznymi, stylami prowadzenia rozmów i zasadami udzielania feedbacku; wspólna dyskusja

4.Prowadzenie rozmowy oceniającej


Otwarcie rozmowy – przywitanie pracownika

Umiejętność słuchania – zasada: najpierw wysłuchaj pracownika, potem sam przekazuj

Udzielenie informacji zwrotnej opartej na faktach

Uzgadnianie stanowisk

Umiejętność radzenia sobie z emocjami własnymi i emocjami pracownika, zwłaszcza w sytuacjach trudnych (np. w sytuacji rozbieżności zdań)

Uzgadnianie wspólnego planu działania – co ma wynikać z oceny? Jakie konkretne zadania – z terminami spotkań, miernikami kontroli, ustalamy z pracownikiem.

Zakończenie rozmowy oceniającej – podziękowanie za rozmowę

Metodologia:


Ćwiczenia dotyczące komunikacji (koncentracja na faktach a nie na opiniach, umiejętność zadawania pytań, elementy negocjacji – by wypracować rozwiązania

Praca z kamerą – nagranie rozmowy oceniającej i wspólna analiza nagrań, by wzmacniać najlepsze praktyki i dopracować pozostałe elementy


5.Rozmowa oceniająca i jej powiązanie z bieżąca ocena codzienną, czyli: rozmowa roczna i co dalej?

Na zakończenie naszego warsztatu porozmawiamy na temat powiązania rocznej oceny oceniającej z oceną bieżącą, będziemy starali się również zachęcić menedżerów do prowadzenia indywidualnego kalendarza dla każdego pracownika, z ustaleniem konkretnych celów i zadań. Taki kalendarz rozwiązuje także jeden z najważniejszych problemów menadżerów: skoro ocena jest zwykle prowadzona raz do roku, jak zapamiętać to, co działo się 10 miesięcy temu? Prowadzić kapownik? Jest to oczywiście pewne rozwiązanie. Ważne byśmy jednak notowali nie tylko błędy (bo takie mamy tendencje), ale również sukcesy. Według nas jeszcze lepszym rozwiązaniem jest właśnie prowadzenie kalendarza z rozpisanymi obszarami i zadaniami pracownika. Kalendarz taki prowadzony jest wspólnie z pracownikiem, więc nie ma w nim żadnych tajemnic, tajnych notatników.

6. Podsumowanie szkolenia

Metodologia szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest metodami aktywnymi z uwzględnieniem: pracy indywidualnej, w parach i grupach, wymiany doświadczeń, burzy mózgów, symulacji i odgrywania ról.

SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE

Termin:
2007.01.25 - 2007.01.26
Miejsce szkolenia:
Warszawa
Czas trwania szkolenia:
2 dni, 14 godzin
Zajęcia w godzinach: 9.00 - 13.00 i 14.00 - 17.00
Cena:
1.800 zł.
Cena zawiera:
Cena obejmuje udział w 14 godzinach zajęć, materiały szkoleniowe, 2 obiady, bufet konferencyjny

Cena nie zawiera:
Cena nie zawiera noclegów i opłat parkingowych





Profesjonalna Asystentka w Firmie

Prowadzący:
Lidia Willan-Horla


Uczestnicy:
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pań, dla których praca asystentki jest sposobem realizacji swoich zawodowych ambicji, jak również dla tych, które poszukują jeszcze swojego miejsca na rynku pracy.

Cele szkolenia:
Na szkoleniu będziemy:

określać swoje miejsce w firmie

zastanawiać się w jaki sposób wygląd wpływa na wizerunek

analizować swój sposób odnoszenia się do klientów (zewnętrznych i wewnętrznych- w tym szefa)i jakie są tego konsekwencje

planować czas

szukać odpowiedzi na pytanie: ”czy płeć wpływa na sposób komunikowania się?”



Korzyści płynące z udziału w szkoleniu:
utrwalenie wiedzy już zdobytej i wprowadzenie nowych informacji potrzebnych na tym stanowisku,

trening umiejętności, zmiana postawy i usprawnienie warsztatu, pracy, poprawa komunikatywności





Program szkolenia:
Moduł I.
PSYCHOLOGICZNO- SOCJOLOGICZNE ASPEKTY PRACY ASYSTENTKI

1. Gdzie jest moje miejsce?

określenie pozycji asystentki w strukturze organizacyjnej firmy

uprawnienia asystentki w relacjach ze współpracownikami i przełożonym

samoocena

określenie kompetencji
2. Umiejętności interpersonalne

Komunikacja werbalna - jak słuchasz i jak prowadzisz rozmowy

Komunikacja niewerbalna – jakie informacje przekazujesz poprzez ubiór, sposób witania się, zachowanie

3. Proksemika czyli jak zarządzasz przestrzenią swojego biura



Moduł II.
OBSŁUGA KLIENTÓW ZEWNĘTRZNYCH I WEWNĘTRZNYCH

1. Profesjonalna obsługa klientów zewnętrznych w kontakcie bezpośrednim

Powitanie klienta – jak od pierwszej chwili dać do zrozumienia klientowi, że jest mile widziany w firmie

Jak robić dobre pierwsze wrażenie

Mosty i mury w komunikacji z klientami

2. Standardy telefonicznej obsługi Klienta

Techniczne i społeczne standardy rozmowy telefonicznej

Wysłuchanie klienta, okazywanie zainteresowania Klientowi, dopasowanie do Klienta

Właściwa diagnoza sprawy, z którą klient dzwoni

Przekazywanie informacji i udzielanie wyjaśnień klientowi

Łączenie rozmów telefonicznych - przekazywanie klienta właściwej osobie

3. Współpraca z klientem zewnętrznym i wewnętrznym, czyli z innymi pracownikami firmy

Wybór strategii w tworzeniu spójnej współpracy z innymi pracownikami

Stosowanie techniki współpracy „Mogę”

Współpraca z szefem

4. Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami

Cztery sposoby relacji interpersonalnych

Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi (wybrane techniki asertywności)



Moduł III.
ORGANIZACJA P............RACY

1. Linie czasu- czyli jak postrzegasz czas

2. Zarządzanie czasem własnym oraz wspomaganie szefa w organizacji czasu pracy

3.Metody planowania czasu


reguła podstawowa 60/40

zasada Eisenchowera

organizacyjne zasady kształtowania przebiegu dnia

osobisty rytm wydajności



Moduł IV.
KOBIECY STYL KOMUNIKOWANIA SIĘ

1. Kobiecy styl zarządzania

2. Język kobiet, język mężczyzn


Metodologia szkolenia:
Szkolenie prowadzone jest metoda warsztatową z uwzględnieniem:

Pracy w podgrupach i pracy indywidualnej

Analizy przypadków

Gier i symulacji

Pracy z kamerą video

Wspólnej dyskusji


Zawartość materiałów szkoleniowych:
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma specjalnie przygotowane materiały, zawierające najważniejsze treści teoretyczne związane bezpośrednio z tematem szkolenia (ok. 30 stron skryptu w formacie A4 w oprawie segregatorowej)


SZCZEGÓŁY ORGANIZACYJNE


Termin:
2007.01.29 - 2007.01.30
Miejsce szkolenia:
WARSZAWA
Czas trwania szkolenia:
2 dni, 14 godzin
Zajęcia w godzinach: 9.00 – 13.00 i 14.00 – 17.00
Cena:
1500 zł.
Cena zawiera:
udział w 14 godz. zajęć, materiały szkoleniowe, kawa, herbata, słodycze, 2 obiady

Cena nie zawiera:
Cena nie obejmuje noclegu oraz opłaty parkingowej.



konto usunięte

Temat: Zapraszam na szkolenia w Warszawie

Polecam :)

konto usunięte

Temat: Zapraszam na szkolenia w Warszawie

1800 złotych za 2 dni szkolenia, bez noclegu i opłat parkingowych. To przecież zdzierstwo w biały dzień. Jeszcze chcecie wmówić że można znaleźć swoje miejsce itp.
Ja też organizuje ludziom szkolenia z zakresu prowadzenia działalności, poszerzania przedsiębiorczości i nowych pomysłów na działalność. Koszt wynosi 350 ze wszystkim!
Magdalena Pałyska

Magdalena Pałyska Dyrektor
Depratamentu
Administracji

Temat: Zapraszam na szkolenia w Warszawie

Nie neguję jakości organizowanych przez Pana szkoleń. Nasze są widać adresowane do innej grupy Klientów. Określanie ich jako zdziersstwo jest stanowczo nadużyciem. Samochód tez można kupic za kilka tysięcy zł lub za kilkadziesiąt. Uważa Pan, że dilerzy droższych marek to zdziercy?
Pozdrawiam


Łukasz K.:1800 złotych za 2 dni szkolenia, bez noclegu i opłat parkingowych. To przecież zdzierstwo w biały dzień. Jeszcze chcecie wmówić że można znaleźć swoje miejsce itp.
Ja też organizuje ludziom szkolenia z zakresu prowadzenia działalności, poszerzania przedsiębiorczości i nowych pomysłów na działalność. Koszt wynosi 350 ze wszystkim!

Następna dyskusja:

Zapraszam na szkolenia...




Wyślij zaproszenie do