Marek
Sztomberski
Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...
Temat: Warszawa: Savoir-vivre i etykieta w biznesie - szkolenie.
W dzisiejszym świecie przed menedżerami stawiane są coraz większe wymagania. Poza kompetencjami merytorycznymi, jedną z najważniejszych zalet jest umiejętność budowania relacji biznesowych. Jednak nie jest to takie proste gdy mamy do czynienia z międzynarodowymi korporacjami, w których nasi klienci lub kontrahenci pochodzą z różnych krajów i kultur. Często posługują się innym kodem kulturowym, nadają inne znaczenia słowom i gestom. Jak zatem nie popełnić gafy, być dobrze zrozumianym i zbudować dobre wrażenie własne i firmy? Poniższe szkolenie uczy właśnie takich umiejętności.Cele szkolenia:
Koncepcja kultury narodowej
Zasady komunikacji w biznesie międzynarodowym
Reguły pierwszeństwa w codziennych kontaktach
Small talk w rozmowach biznesowych
Spotkania i przyjęcia biznesowe
Profesjonalna korespondencja w biznesie międzynarodowym
Kreowanie pozytywnego wizerunku biznesowego
Podejmowanie gości
Wyjazd w delegację zagraniczną
Oczekiwane rezultaty:
Uczestnicy nauczą się:
Jak wykorzystywać różnorodność stylów komunikacji werbalnej
Wpływu mowy niewerbalnej na skuteczność działań biznesowych: ukłony, uściski, gesty
Podobieństw i różnic – międzynarodowej interpretacje języka niewerbalnego
Rozsadzanie gości przy stole – zarządzanie pierwszeństwem i przestrzenią – jak to robić w praktyce
Jak w praktyce unikać i reagować na gafy, przejęzyczenia, nietaktowne pytania
Jak wybrać najlepszą formę spotkania
Jak pełnić rolę gospodarza i gościa
Zasad adresowania i tytułowania w korespondencji
Kultury słowa pisanego
Najważniejsze zasady e-mailingu
Zasady doboru garderoby w zależności od okoliczności
Ogólnych zasad składania i przyjmowania wizyt
Organizacji spotkań biznesowych w firmie
Jak profesjonalnie przygotować się do wyjazdu służbowego
Grupa docelowa:
Kadra menedżerska
Czas trwania:
2 dni
Cena:
Dwudniowe szkolenie - 1.200pln netto
Najbliższy termin szkolenia:
18-19 czerwca 2012r.