Joanna
Wieremiejewicz-P
odkościelna
socjolog, trener,
mediator
Temat: szkolenie dla handlowców
PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTADla kogo przeznaczone jest szkolenie? Szkolenie przeznaczone jest dla obecnych i przyszłych handlowców, którzy na co dzień pracują z klientem i chcieliby udoskonalić swój warsztat pracy.
Co daje Państwu uczestnictwo w szkoleniu? Podczas szkolenia dokonamy „wędrówki” poprzez wszystkie etapy sprzedaży sprawdzając, co jeszcze na każdym z tych etapów mogą Państwo zrobić, aby obsługiwać swoich klientów jeszcze lepiej.
Program szkolenia
Sposoby i miejsca na zdobycie potencjalnych klientów.
Złote zasady obowiązujące w kontakcie z klientem. Elementy etykiety w biznesie.
Komunikacja z klientem, czyli jak i co mówić, aby klienci nas słuchali?
Rozpoznawanie potrzeb klientów- budowanie dobrego wywiadu z klientem za pomocą pytań.
Prezentacja produktu(usługi). Odsłanianie tych cech produktu, które interesują klienta.
Zamykanie sprzedaży. Co zrobić, aby nie przeoczyć najlepszego momentu na „zamknięcie sprzedaży? Jak rozpoznać gotowość klienta do zakupu?
Jak odroczyć rozmowę o cenie? Jak prezentować cenę?
Program realizowany będzie poprzez mini wykład, aktywne ćwiczenia, dyskusję z uczestnikami.
Trener – Joanna Wieremiejewicz- Podkościelna- socjolog, wieloletni pracownik działu HR i działu obsługi klienta. Na co dzień prowadzi własną firmę szkoleniową, realizuje zlecenia „tajemniczy klient”. Pracowała, szkoląc pracowników z firm: Betafance, Targi Kielce, Destylacje Polskie, Indos, BP Techem, Investa, MK Dach system, Tsunami recycling, Tehaco i wiele innych.
Kiedy, gdzie i w jakiej cenie?
Warszawa 21-22 XI(sobota- niedziela) w godz. 10-17
Kraków 14-15 XI(sobota- niedziela) w godz. 10-17
Cena: 450 zł (2 dni szkolenia) za osobę
Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. W cenie zawarty jest catering (serwis kawowy i obiad), materiały szkoleniowe.
Więcej na stronie:http://plusumiejetnosci.pl