Robert
Hajduk
PRINCE2
Practitioner, Agile
PM, MoR, MSP -
kierownik pro...
Temat: seminarium Atmosfera Service Desk (ITIL) w modelu ASP -...
Jeżeli jesteś szefem niedużego zespołu IT lub szukasz narzędzia do uporządkowania IT i relacji użytkownicy-informatycy zapraszamy 14 czerwca 2007 na seminarium "Dobra ATMOSFERA dla IT i biznesu MŚP czyli jak dzięki systemowi Atmosfera Service Desk w modelu ASP usprawnić działanie Twojej firmy".Atmosfera Service Desk v.5.0 jako jedyny polski system Service Deskowy posiada certyfikat zgodności z ITIL PinkVerify™Service Support. System dostępny jest również jako usługa w modelu ASP
(Application Service Provider), za stałą niewysoką miesięczną opłatę za użytkowanie z umową SLA gwarantującą jakość i szybkość obsługi.
Udział w Seminarium jest BEZPŁATNY.
Zarejestruj się już dziś!
Szczegóły:
http://atm.com.pl/index.jsp?pageid=971
Więcej o Atmosferze Service Desk:
http://atm.com.pl/atmosfera
Pozdrawiam
Robert Hajduk