konto usunięte

Temat: www.szpeciaki.pl

Serdecznie zapraszam Wszystkich na Aukcję jaką zorganizowała Agencja Reklamowa Radna wraz ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce pod patronatem Media & Marketing Polska. Aukcja odbywa się na stronie http://szpeciaki.pl i potrwa do 19 grudnia. Wszystkie wystawione Szpeciaki są uszyte przez osoby zaprzyjaźnione z Organizatorami i Patronem Medialnym i nie jeden wywoła z pewnością uśmiech na wielu twarzach.

serdecznie pozdrawiam
Małgosia SalamądryMałgosia L. edytował(a) ten post dnia 20.08.10 o godzinie 22:36

konto usunięte

Temat: www.szpeciaki.pl

SPROSTOWANIE:

W imieniu http://paskudy.pl witam wszystkich serdecznie,

Chciałabym poinformować, że cały pomysł z lalkami oraz konkursem został skopiowany i jest nieetycznym działaniem Agencji radna.

Cały pomysł uszysia lalek oraz akcji powstał na podstawie Uglydolls® (i Paskudy.pl)

Uglydolls® (i Paskudy.pl) nie mają nic wspólnego z ową akcją
charytatywną, która jest plagiatem oryginalnej akcji charytatywnej...wyjaśnienie w tekście...


Żenujacy i nieetyczny pomysł agencji.

1. Nieudolny PR agencji Radna.
Tu niestety chodziło o nieudolny public relations i podszywanie się pod cudzą, rozpoznawalną już markę

Uglydoll jest NAZWĄ ZASTRZEŻONĄ I agencja radna nie może jej używać do jakichkolwiek celów PRowych.(chociażby w newsletterze)

Jeśli ta agencja chciała zrobić coś dobrego wystarczyło uszyć kilka maskotek i wysłać je do Ugly doll blog


Szkoda, że cały pomysł przekazania dochodu na akcję charytatywną został NIEETYCZNIE i nieuczciwie skopiowany z bloga.

Dowód, że byliśmy pierwsi?

Taki pomysł został rzucony na bloga 10 sierpnia 2007 (4 miesiące temu) i został spowodowany wzmianką Elle o [ulr=http://www.paskudy.pl]Ugly dolls[/url] i szyciu własnych lalek.

2. Zatem nie tylko pomysł uszycia lalek pod nazwą podobną do paskudy został skopiowany z Paskudy.pl

3.Cały konkurs i pomysł przekazania pieniędzy na akcję charytatywną też jest plagiatem!!!!
Ugly dolls


4. Nazwa jest bardzo podobna i nawiązuje do paskud (paskudy.pl).
Dana agencja wprowadza część czytelników w błąd (niektórzy myśleli, że to inicjatywa Ugly doll, a to jest NIEZGODNE Z PRAWEM i NIEETYCZNE

5. Cytaty z innego wątku forum Goldenline.

Panie Andrzeju, Panie Wojciechu i Pani Ewo,

W imieniu PASKUDY.pl OŚWIADCZAM, iż Uglydolls (i Paskudy) nie mają nic wspólnego z tym plagiatem i wykorzystywaniem zastrzeżonej marki Uglydolls®.
Przepraszam, że inna agencja wprowadziła Państwa w błąd.
Andrzej Mrozowski:
Scyzoryk mi się otworzył. Polecam więcej wnikliwości i odkrycia jasnych strony życia w sobie.
Przy okazji pozdrów swoich "paskudnych" popidoli. Ciekawe ile
dostali za swoje twarze w tej akcji.

Ewa Michałowska:
Ja też dostałam maila z newsletera marketingowego o tej akcji
Radnej i tam było wyrazne tłumaczenie i powołanie się na Ugly Dolls /w samej treści maila/...
jednak tez uwazam ze podjęto za mało odrozniających działań od Ugly Dolls.
Stąd pewnie bedzie troche opinii podobnych do Pani Kingi.
W kazdym razie ja tez mysle, ze akcja wprowadza troche w błąd, bo Paskudy rzeczywiscie są juz rozpoznawalne na swiecie i w Poslce i są znane jako Ugly Dolls, a akcja ta pod
to nazewnictwo została podciągnieta
+ paskudy = szpeciaki
(jako osoba zajmujaca sie nazwami nawet zrozumiałam to
jako synonim/kopię paskud, stworzony
na potrzeby tej akcji charytatywnej przez http://paskudy.pl).
za WWW /www.paskudy.pl/
Ja myslałam nawet że to inicjatywa http://Paskudy.pl bo tak weynikało z maila i powołania sie w mailingu na nazwe /Ugly Dolls/ a z tego co sie orientuje to oni /www.paskudy.pl/ reprezenytyują producenta i pomysłodawcow Ugly Dolls w Polsce, i > to od dawna.

Wojciech Dołhun:
Do akcji charytatywnej został wykorzystany modny trend, łase na
pochwały celebrities oraz radośni entuzjaści, którzy tak jak ja kłuli sobie palce by uszyć szpeciaka.


Przykro mi, że Państwo zostali wprowadzeni w błąd. Uglydolls (i Paskudy oraz celebrities) nie mają nic wspólnego z tym żenującym plagiatem Agencji i podszywaniem się pod markę Uglydolls®.

6. Agencji Radna powtarzam raz jeszcze, Uglydoll jest NAZWĄ ZASTRZEŻONĄ i nie mogą jej Państwo używać do jakichkolwiek celów PRowych.(chociażby w newsletterze czy przy takich akcjach)

7. Ponadto jest tu tak wiele podobieństw, że łatwo można wygrać
sprawę w sądzie.

8. To, co Pani agencja robi to tak jakby uszyć buty Nike, i nazwać je Mike a następnie sprzedawać na aukcji charytatywnej. Żenujące i PODSZYWANIE SIĘ POD CUDZĄ ZASTRZEŻONĄ MARKĘ

Przykre, że agencja reklamowa nie ma własnych pomysłów.

P.S. To co robi ta agencja jest nieetyczne, a takie zachowanie jest tępione wśród dziennikarzy i wśród dobrych agencji reklamowych czy interaktywnych. Zbyt wiele osób myli was z paskudy.pl

Jedynie to szkoda klientów owej agencji, którzy mogą mieć problemy, jeśli ktoś wykryje takie nieetyczne zachowanie w przypadku ich zleceń.Małgorzata Bednarek edytował(a) ten post dnia 13.12.07 o godzinie 13:05

konto usunięte

Temat: www.szpeciaki.pl

Jeden z życzliwych czytelników GOLDENLINE.PL

podesłał linki, gdzie wyraźnie Agencja Radna podszywa się pod nazwę UGLYDOLLS® i KŁAMIE, ŻE

CYTUJE:
"Szpeciak (znany na świecie jako Ugly Doll) – paskudna maskotka będąca tworem niewprawnej ręki i wielkiej wyobraźni krawca amatora. "

TAKIE NOTKI WIDNIEJĄ M.IN.:
http://www.media.egospodarka.pl/wiadomosci/Zalicytuj-S...

http://www.telegazeta.pl/wiadomosci/Zalicytuj-Szpeciak...

http://www.openkontakt.com/pl/news/news_view.php?mid=7590

A pozostałe 123 linki, gdzie jasno widziać, że agencja radna i szmaciaki podszywają się pod Ugly doll można zobaczyć:
http://www.google.com/search?hl=pl&client=opera&rls=pl...

I jak to powiedział jeden z czytelników w innym wątku:
mamy nadużycie zastrzeżonego znaku to trzeba sprawę do sądu dać.


WYGLADA NA TO, ŻE AGENCJA RADNA OSZUKAŁA RÓWNIEŻ: Media&Marketing Polska, która nie wie, że to kłamstwa i nieetyczne zachowanie.Małgorzata Bednarek edytował(a) ten post dnia 10.12.07 o godzinie 13:48
Olga Kołakowska

Olga Kołakowska Business Development
Manager

Temat: www.szpeciaki.pl

Agencja Reklamowa RADNA w okresie przedświątecznym i w dobie zalewu tandetnych zabawek, pod wrażeniem historii miłości i przyjaźni, z której narodziły się Ugly Dolls, stworzyła akcję charytatywną wspólnie z SOS Wioski Dziecięce i Media&Marketing Polska, mającą na celu pomoc dzieciom potrzebującym.
Do akcji zaprosiliśmy 300 naszych wspólnych przyjaciół. Naszą ideą było osobiste i twórcze zaangażowanie uczestników, a nie ograniczenie się do wrzucenia symbolicznej złotówki do puszki.
W czasach, gdy w modzie jest obdarowywanie drugiej osoby zrobionym własnoręcznie upominkiem, Agencja Reklamowa RADNA doszła do wniosku, że uszycie Szpeciaka będzie najlepszym prezentem. Ten pomysł idzie za powszechnym trendem „hand made”. Żaden wzór z http://szpeciaki.pl nie powiela wzoru komercyjnego Ugly Doll.
Ponieważ jednak niewiedza nie jest usprawiedliwieniem i jeżeli w jakiejkolwiek części zostały naruszone uczucia i prawa osób trzecich, uprzejmie za to przepraszamy i oświadczamy, że nie było naszym celem podszywanie się pod komercyjne działania innych firm.
Przepraszamy również naszych przyjaciół, jeżeli poczuli się urażeni dyskusją, jaka wywiązała się w internecie.

Agencja Reklamowa RADNA : okolakowska@radna.pl
SOS Wioski Dziecięce
Media&Marketing

Następna dyskusja:

www.gdziejestmaciek.pl


«

single

|

Zyczenia

»


Wyślij zaproszenie do