Piotr O.

Piotr O. Doradca medialny

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Zdecydowanie polecam sklep H&M:-)to najwiekszy sklep z podrobkami( modnych wzorów) na swiecie. Po co kupowac oryginal za cene 100 razy wieksza?;-)
To odpo dla kolezanki z miasta " Wielkiej Cipy":-)
Magda G.

Magda G. KrytykaKulinarna.com

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Piotr O.:Zdecydowanie polecam sklep H&M:-)to najwiekszy sklep z podrobkami( modnych wzorów) na swiecie. Po co kupowac oryginal za cene 100 razy wieksza?;-)
To odpo dla kolezanki z miasta " Wielkiej Cipy":-)


Nie wiem jak ciebie, ale mnie rodzice uczyli, że jakość świadczy o człowieku. Podobnie jak to, że podczas posiłku nie trzyma się łokci na stole i nie mówi z pełnymi ustami.
Wiesz jak jest, jedni z pewnymi rzeczami się rodzą, a innym nawet obycie (trudne słowo) nie pomoże.
Ale za to jesteś fajny, fajniejszy, najfajniejszy, więc głowa do góry! :-)
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Marcin W.:
Kamila T.:dlaczego tak wszyscy pamiętają księzne Diane??


bo się w umiejętny sposób rozwaliła



:-))))))))))
Arkadiusz Piotr Z.

Arkadiusz Piotr Z. sticky business

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Kamila T.:
Magda G.:
Piotr O.:kolezanka z Rzeszowa juz sie nie odezwała:(( no tak nudny temat:((( wazniejsze czy otworza im w koncu multikino czy sklep H&M:-)


Ojeeej, chwila nieuwagi i tyle jadu mnie ominęło :-)
Nie chce mi się pisać elaboratu na temat gdzie byłam, co widziałam, ę, ą, wielki świat, bo i po co? Zauważę tylko jedną małą rzecz - ubogi jest ten, który pozostawi po sobie li tylko pełną garderobę. Rozumiem, że można się ekscytować czymś takim jak selekcja, być bardzo fąfi dąfi, trendy i jeszcze kilka innych trudnych słów, nie rozumiem natomiast powyższego komentarza. Kolego, do czego miał to być przytyk? Do małego miasta? A skąd wiesz co w nim robię i gdzie właściwie mieszkam, hm? Słabo taka ocena wypada już w oczach ćwierćinteligenta, nie wspominając o normalnie rozwiniętym człowieku. Well, sam wystawiasz sobie cenzurkę.
A teraz czekam na minimum dwie strony wyższości, pogardy i jadu. Jeśli się wykażecie, w nagrodę może dostaniecie kilka zaproszeń na piątkową zamkniętą imprezę w Piekarni. Się polansujeta, elyta.

Całuski

P.S. Nie radzę ubierać się w H&M. Głównie ze względu na podłą jakość, Piotrusiu.


Magda, bravo za ostry język!:)
Nie bronie Piotra, ale myślę, że taka jest jego rola i zapewne osobowość... krytykować, podsycać atmosfere....
Czy nie dlatego mnie spytał jak się ubierać do klubów??
Dla mnie ocenianie ludzi po samym ubiorze jest płytkie, ale też wiem, że jesli sie jest w showbuzinesie, to ubiór jest bardzo ważny... dlaczego tak wszyscy pamiętają księzne Diane?? Bo się klasycznie a zarazem cudownie ubierała, do dzis są jej zdjecia pokazywane, a nie mowi sie juz raczej o tym, ze pomagała chorym dzieciom.....
Podam inny przykład - dlaczego na rozmowe o prace w szanowanej firmie nie mozna przyjsc w białych skarpetkach, czy przetartych jeansach??? bo panują pewne kanony zachowań, ubioru, itp.... i to odnosi sie do kazdego biznesu. Kamila Tomala edytował(a) ten post dnia 07.11.06 o godzinie 23:55


dres code, to się nazywa dress code i zamyka się tzw. firm policy, a dress code raczej niewiele ma wspólnego z lansem, jest raczej obrzygliwie :-) standartowy
Kamila Tomala-Mcdonnell

Kamila Tomala-Mcdonnell Specjalista d.s.
obsługi klientow
korporacyjnych,
Allstat...

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Arkadiusz Piotr Z.:
Kamila T.:
Magda G.:
Piotr O.:kolezanka z Rzeszowa juz sie nie odezwała:(( no tak nudny temat:((( wazniejsze czy otworza im w koncu multikino czy sklep H&M:-)


Ojeeej, chwila nieuwagi i tyle jadu mnie ominęło :-)
Nie chce mi się pisać elaboratu na temat gdzie byłam, co widziałam, ę, ą, wielki świat, bo i po co? Zauważę tylko jedną małą rzecz - ubogi jest ten, który pozostawi po sobie li tylko pełną garderobę. Rozumiem, że można się ekscytować czymś takim jak selekcja, być bardzo fąfi dąfi, trendy i jeszcze kilka innych trudnych słów, nie rozumiem natomiast powyższego komentarza. Kolego, do czego miał to być przytyk? Do małego miasta? A skąd wiesz co w nim robię i gdzie właściwie mieszkam, hm? Słabo taka ocena wypada już w oczach ćwierćinteligenta, nie wspominając o normalnie rozwiniętym człowieku. Well, sam wystawiasz sobie cenzurkę.
A teraz czekam na minimum dwie strony wyższości, pogardy i jadu. Jeśli się wykażecie, w nagrodę może dostaniecie kilka zaproszeń na piątkową zamkniętą imprezę w Piekarni. Się polansujeta, elyta.

Całuski

P.S. Nie radzę ubierać się w H&M. Głównie ze względu na podłą jakość, Piotrusiu.


Magda, bravo za ostry język!:)
Nie bronie Piotra, ale myślę, że taka jest jego rola i zapewne osobowość... krytykować, podsycać atmosfere....
Czy nie dlatego mnie spytał jak się ubierać do klubów??
Dla mnie ocenianie ludzi po samym ubiorze jest płytkie, ale też wiem, że jesli sie jest w showbuzinesie, to ubiór jest bardzo ważny... dlaczego tak wszyscy pamiętają księzne Diane?? Bo się klasycznie a zarazem cudownie ubierała, do dzis są jej zdjecia pokazywane, a nie mowi sie juz raczej o tym, ze pomagała chorym dzieciom.....
Podam inny przykład - dlaczego na rozmowe o prace w szanowanej firmie nie mozna przyjsc w białych skarpetkach, czy przetartych jeansach??? bo panują pewne kanony zachowań, ubioru, itp.... i to odnosi sie do kazdego biznesu.


dres code, to się nazywa dress code i zamyka się tzw. firm policy, a dress code raczej niewiele ma wspólnego z lansem, jest raczej obrzygliwie :-) standartowy


dokładnie, zgadzam się z Tobą.
Wg mnie w kazdym biznesie panuje dress code.... rownież (a moze przede wszystkim) w showbiznesie.


Kamila Tomala edytował(a) ten post dnia 08.11.06 o godzinie 01:02
Magda G.

Magda G. KrytykaKulinarna.com

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?


dokładnie, zgadzam się z Tobą.
Wg mnie w kazdym biznesie panuje dress code.... rownież (a moze przezde wszystkim) w showbiznesie.



Oesu...
Kamila Tomala-Mcdonnell

Kamila Tomala-Mcdonnell Specjalista d.s.
obsługi klientow
korporacyjnych,
Allstat...

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Magda G.:
dokładnie, zgadzam się z Tobą.
Wg mnie w kazdym biznesie panuje dress code.... rownież (a moze przezde wszystkim) w showbiznesie.



Oesu...


Magda G.:
dokładnie, zgadzam się z Tobą.
Wg mnie w kazdym biznesie panuje dress code.... rownież (a moze przezde wszystkim) w showbiznesie.



Oesu...


Kolezanko, lansowanie, autoprezencja to świadome sterowanie wrażeniem jakie wywieramy na innych. A czy dziennikarze w TV tego nie robia???
Skuteczna autoprezentacja staje się odbiciem naszych wyobrażeń o tym jak powinniśmy wyglądac w oczach innych. Jest to praca nad pokazaniem się takim, jakim każdy chciałby być widziany przez innych.
Ale dziwie się, ze kolezanka władajaca frrancuskim, pobierajaca nauki u zabojadow nie wie o "dress code"... przecież to własnie tam moda, selekcja w klubach jest najbardziej rozpowszechniona... ale nie tylko... dress code jest tez bardzo popularny w krajach muzułmańskich... Oesu...az dziwie sie, ze tego nie uczyli na studiach....



Kamila Tomala edytował(a) ten post dnia 08.11.06 o godzinie 01:19
Piotr O.

Piotr O. Doradca medialny

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Kolezanko Grzebyk:-)
Tu raczej mało studentow i chyba nie ma chetnych na imprezy w Piekarni nawet zamkniete:-))
Zaproponuj poniedziałkowe Róże Gali, albo pokaz Lexusa 17.11 z Naomi C:-)
Odnioslem sie do Ciebie zartobliwie i do H&M (:) nadal bede bronil tej marki) poniewaz skrytykowalas temat selekcji.Dziwi mnie wiec czemu nadal angazujesz sie w jego rozwijanie;-)Brak konsekwencji u tak dobrze wychowanej przez rodziców girl.

Twoja reakcja na moj zart przypomina mi przysłowie: uderz w stół ...;-))

Jak mnie jakis temat nie interesuje to nie marnuje swojego czasu na pisanie postow;-))
Ciekawe gdzie Ty sie ubierasz??Zeby obrzydzic mnie jeszcze bardziej to powiem,ze uwielbiam sklepy z ubraniami na wage:-)))

Piotr O.

Piotr O. Doradca medialny

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Tym co nie pamietaja przypomne jak nasz temat, dyskusje i liczne posty potraktowala kolezanka Grzebyk:

"Cała ta dyskusja jest śmieszna. Po co tracić czas na coś tak mało istotnego?"

Milej zabawy ze swomi elytami w Piekarni:-))))
Kamila Tomala-Mcdonnell

Kamila Tomala-Mcdonnell Specjalista d.s.
obsługi klientow
korporacyjnych,
Allstat...

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

H&M to największa firma odzieżowa na świecie...a jej motto to: "Moda i jakość w najlepszej cenie".
Wszystkie ubrania, kosmetyki i akcesoria są produkowane dla H&M przez niezależnych dostawców...od Chinczyków po VIKTOR & ROLF...
Wg mnie mają najlepsze czapki na zimę, swietne pędzle do make up'u, oraz fajna bieliznę i dobre jakościowo rajstopy za niewielką cene :)


Piotrze teraz jest moda na ubieranie sie w lumpeksach:)
Choc ja uważam, ze to wręcz wciąga jak nałóg...


Kamila Tomala edytował(a) ten post dnia 08.11.06 o godzinie 02:57
Anna S.

Anna S.
www.anna-stelmaszczy
k.com

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Czapki i rajstopy oraz bielizna jak najbardziej ;-)
Magda G.

Magda G. KrytykaKulinarna.com

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Piotr O.:Kolezanko Grzebyk:-)
Dziwi mnie wiec czemu nadal angazujesz sie w jego rozwijanie;-)Brak konsekwencji u tak dobrze wychowanej przez rodziców girl.


Kolego Ostach,
lubię mieszać patykiem w bajorze. Hobby takie :-)Magda G. edytował(a) ten post dnia 16.05.12 o godzinie 19:16

konto usunięte

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

o proszę jaki dyskurs :) co do koleżanki Magdaleny G. już kiedyś w jakimś temacie radziłam zabranie się za szydełkowanie skoro temat bez sensu i wszyscy do dupy to może chocią kordonek i szydełko zachwycą :)

co do H&M... mnie bardzo odpowiada bo jest z fantazją. Jakoś mnie tam średnio obchodzi kto d;la niech projektuje. Może być i sam Pan Bóg byleby dalej w takich soczystych kolorach :) Zresztą ja dokonuję decyzji zakupowych rozważając następujące czynniki (kolejność zasadna ):
- nastrój własny
- niebanalność kroju/deseniu/materiału
- kolor
- aktualny stan konta
Myślę ze nawet gdybym była obrzydliwie bogata nadal marka nie miałaby dla mnie znaczenia. Po prostu z powyższej listy zniknąłby ostatni punkt... zresztą co ja wam będę tłumaczyć: mieszkanie wzięłam tylko dlatego, że w korytarzu ma piekną winylową tapetę oryginalną z lat 50-tych. Brak ogrzewania i fatalny stan mieszkania nie maiały znaczenia. Grunt że tapeta boska i nikt inny takiej nie ma :)



Agnieszka Walek edytował(a) ten post dnia 08.11.06 o godzinie 09:04
Kamila Tomala-Mcdonnell

Kamila Tomala-Mcdonnell Specjalista d.s.
obsługi klientow
korporacyjnych,
Allstat...

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Magda G.:
Piotr O.:Kolezanko Grzebyk:-)
Dziwi mnie wiec czemu nadal angazujesz sie w jego rozwijanie;-)Brak konsekwencji u tak dobrze wychowanej przez rodziców girl.


Kolego Ostach,
lubię mieszać patykiem w bajorze. Hobby takie :-)

Koleżanko Tomala,
"oesu" było li tylko pełnym politowania westchnieniem, albowiem nie dostrzegłaś ironii w poście kolegi Zakrzewskiego. Uczyli w podstawówce co to ironia?
Jeśli zaś chodzi o Fr., to właśnie dobitnie udowodniłaś, że twój świat zamyka się w granicach miasta stołecznego.

Całuski Magda Grzebyk edytował(a) ten post dnia 08.11.06 o godzinie 09:12


Kolezanko problem w tym, ze ja nie z miasta ale ze wsi:)
Kamila Tomala-Mcdonnell

Kamila Tomala-Mcdonnell Specjalista d.s.
obsługi klientow
korporacyjnych,
Allstat...

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Agnieszka W.:o proszę jaki dyskurs :) co do koleżanki Magdaleny G. już kiedyś w jakimś temacie radziłam zabranie się za szydełkowanie skoro temat bez sensu i wszyscy do dupy to może chocią kordonek i szydełko zachwycą :)

co do H&M... mnie bardzo odpowiada bo jest z fantazją. Jakoś mnie tam średnio obchodzi kto d;la niech projektuje. Może być i sam Pan Bóg byleby dalej w takich soczystych kolorach :) Zresztą ja dokonuję decyzji zakupowych rozważając następujące czynniki (kolejność zasadna ):
- nastrój własny
- niebanalność kroju/deseniu/materiału
- kolor
- aktualny stan konta
Myślę ze nawet gdybym była obrzydliwie bogata nadal marka nie miałaby dla mnie znaczenia. Po prostu z powyższej listy zniknąłby ostatni punkt... zresztą co ja wam będę tłumaczyć: mieszkanie wzięłam tylko dlatego, że w korytarzu ma piekną winylową tapetę oryginalną z lat 50-tych. Brak ogrzewania i fatalny stan mieszkania nie maiały znaczenia. Grunt że tapeta boska i nikt inny takiej nie ma :)


Ania, to widze że mamy troche wspólnego:)
Ja kupuje w lumpeksach sukienki z lat 70'tych.... nie wiem poco... ale jak je widze, nie moge sie oprzec pokusie;)
Narazie tylko 1 raz wyszłam w takiej... na bal przebierańców;)



Kamila Tomala edytował(a) ten post dnia 08.11.06 o godzinie 13:07
Magda G.

Magda G. KrytykaKulinarna.com

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Kamila T.:

Kolezanko problem w tym, ze ja nie z miasta ale ze wsi:)



Chcesz o tym porozmawiać?
Kamila Tomala-Mcdonnell

Kamila Tomala-Mcdonnell Specjalista d.s.
obsługi klientow
korporacyjnych,
Allstat...

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Magda G.:
Kamila T.:

Kolezanko problem w tym, ze ja nie z miasta ale ze wsi:)



Chcesz o tym porozmawiać?



Magda,
wydaje mi się, że masz jakiś problem - wdajesz się w długie rozmowy chociaż wg Ciebie, ta dyskusja jest śmieszna.
To...po co tracić czas na coś tak mało istotnego??
Przeczysz sama sobie....
Prowokujesz niemiłe rozmowy, z ironia odnosisz się do innych i jak mała dziewczynka jesteś zaskoczona jak ktoś Tobie potem "dopiecze"...
TAK, ja wiem, kiedy jest ironia, i szkoda mi czasu na udowadniane co jest ok a co nie, bo każdy ma własne zdanie i ja to szanuje...a czasem można się jeszcze dużo nauczyć... myśląc, że wie się już wszystko.
Więc:
- zaczynij szanować innych i odnoś sie do nich z grzecznością
- zanim cos powiesz nietaktownego, przemyśl, czy warto,

wtedy każdy zacznie szanować Ciebie.

Pozdrawiam i do widzenia.

Magda G.

Magda G. KrytykaKulinarna.com

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Kamila T.:
Magda G.:
Kamila T.:

Kolezanko problem w tym, ze ja nie z miasta ale ze wsi:)



Chcesz o tym porozmawiać?



Magda,
wydaje mi się, że masz jakiś problem - wdajesz się w długie rozmowy chociaż wg Ciebie, ta dyskusja jest śmieszna.
To...po co tracić czas na coś tak mało istotnego??
Przeczysz sama sobie....
Prowokujesz niemiłe rozmowy, z ironia odnosisz się do innych i jak mała dziewczynka jesteś zaskoczona jak ktoś Tobie potem "dopiecze"...
TAK, ja wiem, kiedy jest ironia, i szkoda mi czasu na udowadniane co jest ok a co nie, bo każdy ma własne zdanie i ja to szanuje...a czasem można się jeszcze dużo nauczyć... myśląc, że wie się już wszystko.
Więc:
- zaczynij szanować innych i odnoś sie do nich z grzecznością
- zanim cos powiesz nietaktownego, przemyśl, czy warto,

wtedy każdy zacznie szanować Ciebie.

Pozdrawiam i do widzenia.



Grzeczna już byłam. A teraz na kompletny brak szacunku, wyższość i pogardę odpowiadam tym samym. I popatrz, wystarczyło jedno, w sumie mało istotne zdanie, które gdzieś tam wtrąciłam, a TWA poczuło się na tyle urażone, by mnie obrażać.
Nie ucz mnie życia, kobieto, ani nie besztaj jak dziecko, bowiem za dużo za uszami już mam.
Chcesz innych uczyć? Zatem najpierw dowiedz się co to pokora. Nie zaszkodzi.

Jedno pytanie mam: jak definiujesz słowo "szacunek"? Spieszę wyprowadzić cię z błędu - wazeliniarstwo nie jest synonimem szacunku. A swoją drogą - jakież to smutne - w poszukiwaniu potwierdzenia własnej wartości szukać swojego odbicia w równie pustych oczach kolegów, ech...
Ale niech tam, cała Polska wam zazdrości :-)))


Magda Grzebyk edytował(a) ten post dnia 08.11.06 o godzinie 15:48
Kamila Tomala-Mcdonnell

Kamila Tomala-Mcdonnell Specjalista d.s.
obsługi klientow
korporacyjnych,
Allstat...

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

Magda G.:
Kamila T.:
Magda G.:
Kamila T.:

Kolezanko problem w tym, ze ja nie z miasta ale ze wsi:)



Chcesz o tym porozmawiać?



Magda,
wydaje mi się, że masz jakiś problem - wdajesz się w długie rozmowy chociaż wg Ciebie, ta dyskusja jest śmieszna.
To...po co tracić czas na coś tak mało istotnego??
Przeczysz sama sobie....
Prowokujesz niemiłe rozmowy, z ironia odnosisz się do innych i jak mała dziewczynka jesteś zaskoczona jak ktoś Tobie potem "dopiecze"...
TAK, ja wiem, kiedy jest ironia, i szkoda mi czasu na udowadniane co jest ok a co nie, bo każdy ma własne zdanie i ja to szanuje...a czasem można się jeszcze dużo nauczyć... myśląc, że wie się już wszystko.
Więc:
- zaczynij szanować innych i odnoś sie do nich z grzecznością
- zanim cos powiesz nietaktownego, przemyśl, czy warto,

wtedy każdy zacznie szanować Ciebie.

Pozdrawiam i do widzenia.



Grzeczna już byłam. A teraz na kompletny brak szacunku, wyższość i pogardę odpowiadam tym samym. I popatrz, wystarczyło jedno, w sumie mało istotne zdanie, które gdzieś tam wtrąciłam, a TWA poczuło się na tyle urażone, by mnie obrażać.
Nie ucz mnie życia, kobieto, ani nie besztaj jak dziecko, bowiem za dużo za uszami już mam.
Chcesz innych uczyć? Zatem najpierw dowiedz się co to pokora. Nie zaszkodzi.

Jedno pytanie mam: jak definiujesz słowo "szacunek"? Spieszę wyprowadzić cię z błędu - wazeliniarstwo nie jest synonimem szacunku. A swoją drogą - jakież to smutne - w poszukiwaniu potwierdzenia własnej wartości szukać swojego odbicia w równie pustych oczach kolegów, ech...
Ale niech tam, cała Polska wam zazdrości :-))) Magda Grzebyk edytował(a) ten post dnia 08.11.06 o godzinie 15:48



"Cała ta dyskusja jest śmieszna. Po co tracić czas na coś tak mało istotnego?"
Magda G.

Magda G. KrytykaKulinarna.com

Temat: Selekcja w klubach?Jakie macie doświadczenia?

...Magda G. edytował(a) ten post dnia 16.05.12 o godzinie 19:06

Następna dyskusja:

Jakie jest wasze hobby?




Wyślij zaproszenie do