konto usunięte
Temat: zadanie dla fachowców od promocji
Witajcie kochani. Ponizej przedstawiam kampanię promocyjną miasta Katowice skierowaną do studentów. Bardzo proszę o wasze fachowe opinie. (z góry zaznaczam, że JA nie jestem jej twórcą)W kampani Studiuj w Katowicach wykorzystano następujące narzędzia:
• OUTDOOR – czas ekspozycji: 16.05- 29.05 2007 r.
liczba nośników: 100 Billboardów 25 CityLightów w wybranych miastach
Koszt kampanii: 72.364,30 zł brutto
Wykonawca, Firma Business Consulting Spółka z o.o. wyłoniony w drodze przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy prawo zamówień publicznych z dn. 29.01.2004 r.
Lokalizacje nośników:
BBL :
Bielsko Biała, Biała Podlaska, Chełm, Częstochowa, Gliwice, Jelenia Góra, Kalisz, Kędzierzyn Koźle, Kielce, Legnica, Lublin, Nowy Sącz, Nowy Targ, Opole, Piekary Śląskie, Piotrków Trybunalski, Przemyśl, Radom, Rybnik, Rzeszów, Tarnbobrzeg, Tarnowskie Góry, Tarnów, Wałbrzych, Żywiec
CTL:
Bielsko – Biała, Gliwice, Opole, Częstochowa
• STRONA WWW: uruchomiona 14.05.2007 r.
http://studiujwkatowicach.pl
Strona uruchomiona została przy użyciu środków własnych Urzędu Miasta, wykupiono dwie domeny w NASK, oprócz powyżej wymienionej również http://studiakatowice.pl/
Na stronie internetowej znajduje wiadomości pomocne dla przyszłych studentów Katowic m.in. lista katowickich uczelni oraz kierunki studiów, informacja o stypendiach, biurach karier oraz akademikach.
Dodatkowo zawarta jest informacja na temat wydarzeń i imprez studenckich, instytucjach kulturalnych, lokalach i obiektach sportowych.
• KAMPANIAINTERNETOWA czas emisji: mailing 14.05.2007, baner 14.05-27.05 2007 r.
Koszt kampanii: 24 314,99 zł brutto
Za pomocą portalu Onet.pl, baner, w liczbie emisji 1 800 000, na Stronie Głównej portalu oraz podstronach: Matury, Ściąga, Portal Wiedzy w proporcjach: Strona Główna 40 % emisji Wybrane serwisy 60 % emisji.
Dodatkowo za pośrednictwem Onet.pl mailing do użytkowników poczty Onetu. Mail dociera do osób w wieku 17 - 21 lat z wybranych miast południowej Polski.
• PRASA LOKALNA
32 tytuły docelowego obszaru – 253 tys. nakładu
Koszt kampanii: 22 000 netto
Kampanie przeprowadzono poprzez Stowarzyszenie Gazet Lokalnych skupiające czasopisma lokalne w całej Polsce.
1. Gazeta Powiatowa -Wiadomości Oławskie DOLNOŚLĄSKIE
2. Nowa Gazeta Trzebnicka DOLNOŚLĄSKIE
3. Kurier Gmin DOLNOŚLĄSKIE
4. Gazeta Noworudzka DOLNOŚLĄSKIE
5. Nowa Gazeta Jaworska DOLNOŚLĄSKIE
6. Echo Krasnegostawu LUBELSKIE
7. Nowa Gazeta Biłgorajska LUBELSKIE
8. Gazeta Regionalna LUBUSKIE
9. Kulisy Powiatu Wieluń ŁÓDZKIE
10. Nowe Życie Pabianic ŁÓDZKIE
11. Przełom MAŁOPOLSKIE
12. Kronika Beskidzka MAŁOPOLSKIE, ŚLĄSKIE
13. Nowiny Nyskie OPOLSKIE
14. Tygodnik Krapkowicki OPOLSKIE
15. Kurier Brzeski OPOLSKIE
16. Kulisy Powiatu (Kluczbork Olesno) OPOLSKIE
17. Tygodnik Prudnicki OPOLSKIE
18. Obserwator Lokalny PODKARPACKIE
19. Życie Podkarpackie PODKARPACKIE
20. Korso PODKARPACKIE
21. Sztafeta PODKARPACKIE
22. Górnośląski Tygodnik Regionalny Echo ŚLĄSKIE
23. Gwarek ŚLĄSKIE
24. Głos Ziemi Cieszyńskiej ŚLASKIE
25. Tygodnik Konecki ŚWIĘTOKRZYSKIE
26. Gazeta Jędrzejowska ŚWIĘTOKRZYSKIE
27. Tygodnik Szydłowiecki ŚWIĘTOKRZYSKIE
28. Tygodnik Starachowicki ŚWIĘTOKRZYSKIE
29. Tygodnik Skarżyski ŚWIĘTOKRZYSKIE
30. Głos Wolsztyński WIELKOPOLSKIE
31. Głos-gazeta powiatowa LUBELSKIE
32. Goniec-gazeta powiatowa LUBELSKIE
COGITO
reklama w dodatku do czasopisma skierowanego do młodzieży licealnej
Koszt kampanii: 6100 zł brutto
• RADIO
Spot reklamowego, długość spotu : 20 sekund, ilość emisji : 400,
Emisja : 14 – 25 .05.2007
Koszt kampanii : 39 604 zł, - po wynegocjowanym rabacie: 28 709,04 zł brutto
w poniższych stacjach radiowych:
Eska Kalisz Ostrow 101,1 FM wielkopolskie
Eska Lublin 103,6 FM lubelskie
Eska Rzeszów 98,4 FM podkarpackie
Eska Tarnów małopolskie
Eska Zamość 97,3 FM lubelskie
Planeta (Bielsko- Biała) śląskie
Planeta (Opole) opolskie
RMF Maxxx Wałbrzych dolnośląskie