Janusz
K.
Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...
Temat: testy psychologiczne - tak lubiane przez.................
Michał Kowański:
Panie Januszu, czy chce Pan przez to powiedzieć, że korporacje typu np. Coca-Cola czy Unilever itp. przeprowadzają projekty ocenowe, stosują testy tylko tak dla picu, że to wszystko i tak jest poustawiane i tylko trzeba znaleźć powód do wydania kasy z budżetu? To jakies kosmiczne nieporozumienie...Co do otrzaskania to mogę się ewentualnie z tym zgodzić w przypadku testów komercyjnych, w miarę ogólnodostępnych. W przypadku testów rekomendowanych przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne nie sądze, żeby kandydaci znali je na pamięć lub byli ich uczeni...
_________________________
Pan Janusz potrafi napisać to, co chce napisać - metoda zastosowana przez Pana jest cokolwiek dziwna...
Nieźle Panu poszło: stworzył Pan sobie fantom i pokonał go w trzech szybkich ruchach... ;-))
Jako kosmiczne nieporozumienie... - gratuluję ;-))
Pracownicy (i decydenci) HR w wielu firmach (także wielkich) pilnie uczęszczają na kongresy i modne szkolenia, wiedzą więc doskonale, co jest na topie - a to, czy ta gwiazda ze szczytu choinki jest tylko ozdobą, czy zaspokaja istotną potrzebę firmy, to już zupełnie inna bajka...