Janusz
K.
Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...
Temat: Rozrzutność w PKO BP - bo i tak płacą za to klienci
Dokonałem dziś gotówkowej wpłaty na konto w PKO BP. Sympatyczna kasjerka przyjęła wpłatę, po czym wydrukowała dwa dowody wpłaty na dwóch kartkach A4, oddzierając z każdej ca 48% długości strony.Szkopuł w tym, że oba swobodnie zmieściłyby się na jednej kartce - wystarczyłaby odrobina pomyślunku twórcy raportu (wyglądało mi to na aplikację Accessa)..
Ale po co myśleć i oszczędzać papier (jakieś głupie lasy...), skoro za wszystko i tak płaci klient...
Może by tak jakiś pekaowski bóg zerknął na to marnotrawstwo i walnął z góry? A dla mnie 10% oszczędności - i będę bogatym człowiekiem...
PKO nie jest zresztą jedyną instytucją, gdzie marnotrawi się zasoby, każąc płacić za to klientom...