Karolina
S.
"Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...
Temat: REKLAMA WPROWADZAJĄCA W BŁĄD
Właściwie nie chodzi o to co dzieje się po fakcie: to znaczy czy ktoś daje się nabrać czy nie. Ale o to, że po zapoznaniu się z reklamą produktu bądź usługi, większość jej odbiorców ma inne wyobrażenie o tej usłudze/produkcie. To znaczy, że aż 33% osób wie, że oferta jest nieprawdziwa!!Teraz wiemy, że jak jest napisane bilet za 1 zł - to jest to nieprawda. Po co więc istnieje coś takiego. Czy nie lepiej byłoby zapoznać się od razu z kompleksową ofertą i mieć ten komfort możliwości szybkiego zapoznania się z prawdziwą ofertą? W tym momencie jeśli chcemy skorzystać z usług tej firmy, to nie wiemy czy konsultant tej firmy udzieli nam pełnej informacji i czy znowu na którymś etapie: np kupna biletu, nie wyjdą jakieś wcześniej ukryte koszty.
Szanowni Rozmówcy, chodzi o nasz komfort jako Klienta. Komfort rzetelnej oferty.
Mamy prawo jako Konsumenci żądać rzetelnej oferty. Cieszę się, że aż 65% respondentów uważa te praktyki za nieuczciwe...jest szansa, że kiedyś takie bzdety znikną z rynku.
Mam pytanie jeszcze: skąd te badania?