Joanna Drajer

Joanna Drajer Menedżer, Bank
Zachodni WBK S.A.

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

nie wiem czy zgłaszanie i rozpatrywanie pomysłów na forum ma racje bytu? Chyba, ze sprawa nie jest autentyczna, a jedynie "dyskusją akademicką".

Pomysł tu zgłoszony moze być łatwo wykorzystany przez inny bank, a nawet szybciej wdrożony ;)


dla mnie to luźna rozmowa / dyskusja
Tak jak już mówiłam nie występuję w imieniu Instytucji tylko szukam pomysłu dla siebie chcąc wziąć udział w konkursiku dla pracowników
Łukasz Mariusz Bieliński

Łukasz Mariusz Bieliński Trener biznesu i
sprzedaży - Massive
Sales,

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Joanna D.:nie wiem czy zgłaszanie i rozpatrywanie pomysłów na forum ma racje bytu? Chyba, ze sprawa nie jest autentyczna, a jedynie "dyskusją akademicką".

Pomysł tu zgłoszony moze być łatwo wykorzystany przez inny bank, a nawet szybciej wdrożony ;)


dla mnie to luźna rozmowa / dyskusja
Tak jak już mówiłam nie występuję w imieniu Instytucji tylko szukam pomysłu dla siebie chcąc wziąć udział w konkursiku dla pracowników


I ewentualnie zaprosić pomysłodawcę do współpracy........:))))
Wojciech Nurkowski

Wojciech Nurkowski Specjalista....

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Joanna D.:No dobrze - gdybysmy zatem weszli w program lojalnościowy to co mogłoby przyciągnąć Klienta?


a np - inni klienci :)
mozna zrobić przedziały - przynosze 5 klientów nie płace za karte, przynosze 30 - dostaje po 1pln miesiecznie od głowy :)

albo np dogodac sie , ze place przelewem z Waszego konta to mam znizki np na kablówkę, rach za telefon czy prąd :)

bardzo fajne sa np rzeczy ala 'płace z inteligo" czy mTransfer - ułatwiaja zycie znacznie

konto usunięte

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Może kontakt przez skype? Tam są też video rozmowy.

Joanna D.:

Telefonia komókowa prężnie się rozwija i stanie sie popularne prowadzenie wideo-rozmów dlatego proponuje utworzyć opcje wideo-konsultanta, który wspieralby klientów, gdyby chcieli uzyskac informacje dotyczące ich konta i nowych produktów. Poza tym rozmowa wizualna z druga osoba jest ciekawsza i bardziej wiarygodna niż zwykła rozmowa przez telefon. Dodatkowo konsultant mogłby podsyłać gotowe ofery do przegladania na telefon(palmtopa)...

Pomysł można wzbogacać o dodatkowe opcje itp. Łukasz Mariusz Bieliński edytował(a) ten post dnia 10.01.07 o godzinie 16:01


ciekawe :)

konto usunięte

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

odważna kampania reklamowa

Czy widzieliście kiedykolwiek piękną, bardzo dokładnie, porządnie wykonaną bieliznę zrobioną na szydełku idealnie leżącą na atrakcyjnej kobiecie? Efekt piorunujący! ;)

skojarzenie mozolnie wykonanej na szydełku bielizny (przez fachowców), z uwagą na najdrobniejsze szczegóły

W naszym banku staramy się aby każdy Klient czuł się wyjątkowo, poprzez dokładną, bardzo staranną, profesjonalną obsługę naszych Klientów tworzymy bank „szyty na miarę”’

Pozdrawiam :)
Christian Kroczek

Christian Kroczek Tony Stark Sprzedaży
i Zarządzania
Relacjami z
Kluczowymi...

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Krzysztof B.:
Christian K.:Moze bezplatne prowadzenie prywatnych kont bankowych.


A cóż w tym rewolucyjnego?
Mój bank nie pobiera opłaty za prowadzenie rachunku.
Bierze kasę za kartę, za ubezpieczenie karty, bierze sobie odsetki od karty kredytowej, ale za prowadzenie nie liczy... ;-)



Irlandzkie banki nie pobieraja oplat za karty, za wybieranie kasy ze wszystkich bankomatów, za wyciagi (do bólu), za operacje online (co jak najbardziej ma sens), zas transfery do 10 tys.euro kosztuja tylko 75 centów. :-p

konto usunięte

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Wideo-konsultant??

A pomyślał ktoś o kosztach?, wprowadzenie obsługi logowania za pomocą czytnika i karty chipowej jest dla niektórych banków (szczególnie młodych) problemem, bądź logowania biometrycznego jest wyzwaniem kosztownym dla banku, a co dopiero wideo-konsultant.

Klienci mają problemy wysłania płatności ze względu na problem z uzyskaniem dobrego połączenia VPNem od swoich providerów, a co dopiero wideo.


Może kiedyś za XX lat owszem, ale napewno nie teraz, zobaczcie, jakie są transfery płatności do banku.

Wprowadzenie nowych technologii obsługi wideo-konsultanta, poniosą sami klienci poprzez podniesienie opłat za rachunki.

Obecnie to się nie kalkuluje i to wszystkim gwarantuje na chwile obecną.

Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

i pokazać, że odsetki (na lokacie) albo zyski rosna ponad miarę ... a bielizna wykonana na szydełku nie jest wystarczająco elastyczna ... efekt ... ;)
[author]Iwona
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Christian K.:
[author]

Irlandzkie banki nie pobieraja oplat za karty, za wybieranie kasy ze wszystkich bankomatów, za wyciagi (do bólu), za operacje online (co jak najbardziej ma sens), zas transfery do 10 tys.euro kosztuja tylko 75 centów. :-p


a inwestorem strategicznym BZ WBK jest właśnie irlandzki bank :)

konto usunięte

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Sebastian M.:Wideo-konsultant??

A pomyślał ktoś o kosztach?


Oczywiście że nie :-) Założenie było takie, że pomysł może być abstrakcyjny - więc abstrakcyjne się posypały.

Aczkolwiek parę ułatwień można jednak jeszcze wprowadzić...

Obecnie to się nie kalkuluje i to wszystkim gwarantuje na chwile obecną.


A to ja tak z ciekawości jeszcze spytam - a kiedy zacznie się kalkulować zrobienie możliwości łatwego i pełnego korzystania z sez@ma za pomocą Innych Niż Jedyna przeglądarek? ;-)

konto usunięte

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Pani Ewlino zapraszam na strone:
http://www.bph.pl/pl/kanaly_elektroniczne/konf_przegla...

Jeżeli ma Pani jakieś problemy z ustawieniami swojej przeglądarki dla Sez@ma.


Jasne że wszystko teoretycznie można wprowadzać, w praktyce całkiem inaczej to wygląda.

2% klientów powie ze Wideo-Konsultant jest super, a 98% ponosi również za to koszty, a nie będzie korzystała z tego.

Na to ptrzeba patrzeć z rozsądkiem a nie z checią fantazji.

Może Pani z tym się nie spotkała, ale taka jest prawda na codzień.
Łukasz Mariusz Bieliński

Łukasz Mariusz Bieliński Trener biznesu i
sprzedaży - Massive
Sales,

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Nowy pomysł:
Moznaby zrobic serwis np. "Mały bankier" przeznaczony dla maluchów, gdzie dzieciaki mialyby roznego rodzaju gry edukacyjne zrobione pod kątem bankowości(jakaś prosta matematyka + jakies gry które uczą ze należy inwestować (ciastko do ciastka i zbierze sie wór ciach które wymieniamy na zabawke od kolegi lubiącego slodycze itp) i wpłacać pieniądze do banku)i filmiki, animacje, historyjki itp.

Przeprowadzic dobra kampanie reklamową gdzie promowany bylby bank jako instytucja dbająca dobro dzieciecej edukacji. Przyciagaloby to rodzicow(czyt. nowych klientów) a ich dzieci od malego bylyby zwiazane z bankiem....

Serwis oczywiście powinien byc aktualizowany zeby dzieciakom się zabawa nie znudziła i zeby chwalily sie swoim znajomym, a tamte meczyly rodzicow ze tez chca sie bawic w bankiera jak kolega z przedszkola.....
Łukasz Mariusz Bieliński

Łukasz Mariusz Bieliński Trener biznesu i
sprzedaży - Massive
Sales,

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Sebastian M.:Wideo-konsultant??

A pomyślał ktoś o kosztach?, wprowadzenie obsługi logowania za pomocą czytnika i karty chipowej jest dla niektórych banków (szczególnie młodych) problemem, bądź logowania biometrycznego jest wyzwaniem kosztownym dla banku, a co dopiero wideo-konsultant.

Klienci mają problemy wysłania płatności ze względu na problem z uzyskaniem dobrego połączenia VPNem od swoich providerów, a co dopiero wideo.


Może kiedyś za XX lat owszem, ale napewno nie teraz, zobaczcie, jakie są transfery płatności do banku.

Wprowadzenie nowych technologii obsługi wideo-konsultanta, poniosą sami klienci poprzez podniesienie opłat za rachunki.

Obecnie to się nie kalkuluje i to wszystkim gwarantuje na chwile obecną.



Mówiłem że telefonia komórkowa się rozwija...

Dzisiaj można na kom. oglądać Fakty i Magde M....:). ciekawe czy operator nie wziąl by na siebie kosztów(przynajmniej po częśći) stworzenia możliwości korzystania z video-konsultanta jesli by miał wyłączność na tego typu usługe.....

konto usunięte

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Łukasz Mariusz B.:
Sebastian Matusiak:Wideo-konsultant??

A pomyślał ktoś o kosztach?, wprowadzenie obsługi logowania za pomocą czytnika i karty chipowej jest dla niektórych banków (szczególnie młodych) problemem, bądź logowania biometrycznego jest wyzwaniem kosztownym dla banku, a co dopiero wideo-konsultant.

Klienci mają problemy wysłania płatności ze względu na problem z uzyskaniem dobrego połączenia VPNem od swoich providerów, a co dopiero wideo.


Może kiedyś za XX lat owszem, ale napewno nie teraz, zobaczcie, jakie są transfery płatności do banku.

Wprowadzenie nowych technologii obsługi wideo-konsultanta, poniosą sami klienci poprzez podniesienie opłat za rachunki.

Obecnie to się nie kalkuluje i to wszystkim gwarantuje na chwile obecną.



Mówiłem że telefonia komórkowa się rozwija...

Dzisiaj można na kom. oglądać Fakty i Magde M....:). ciekawe czy operator nie wziąl by na siebie kosztów(przynajmniej po częśći) stworzenia możliwości korzystania z video-konsultanta jesli by miał wyłączność na tego typu usługe.....



Rozwiązanie ogladania TV na komórce są troche inne.
Jezeli ma być to wideo-konsultant, to całkiem inaczej to wygląda. Wewnetrzny ruch bitów z każdego oddziału byłby tak ogromny że to nie są jeszcze te czasy.To wymaga zastosowania odpowiednich łącz technologii, sprzętu i pieniedzy.

Każdy potencjalny konsultant musiałby mieć odpowiednie stanowisko:). Nie wiem czy widzieliście niektóre banki na jakim sprzęcie pracują Panie w okienkach:). Niejednokrotnie są to same terminale.

Ale pomyśł jak każdy jest poddawany dyskusji:) I dobrze.
Tylko nie na chwile obecną i nie dla banków w Polsce.
Łukasz Mariusz Bieliński

Łukasz Mariusz Bieliński Trener biznesu i
sprzedaży - Massive
Sales,

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

No wlasnie, ale jak nadejda odpowiednie czasu to ten pomysl nalezaloby wyjac z malego sejfiku, odkurzyc i wprowadzic w zycie:)


A jak pomysl z Małym Bankierem??


Łukasz Mariusz Bieliński edytował(a) ten post dnia 10.01.07 o godzinie 17:59

konto usunięte

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Pani Joanno,

Pozwolę sobie na pewien osobisty komentarz ad meritum sprawy (tj. pomysłu "konkursu wewnętrznego"). To NIE JEST atak na Panią osobiście, ale komentarz do samego pomysłu Pani pracodawcy.

Z autopsji wiem, że niejeden bank (i inne firmy też, c'est evidement) od czasu do czasu "wpada" na takie pomysły, aby "spożytkować potencjał twórczy swoich pracowników".

Może się naraże niejednemu bankowcowi, ale jako ex-bankowiec wiem, że niestety jest to forma specyficznego drenażu mózgów personelu, czyli coś w rodzaju konkursów onegdaj organizowanych np. przez pewnych producentów samochodów, aby wymyślić slogan reklamowy i wziąć udział w losowaniu nagród. Przy czym każdy dobry fachowiec od marketingu, PR a zwłaszcza reklamy powie, że dobry slogan czasami jest duuużo więcej warty od wartości samochodu. W pewnym znanym mi banku ( ;-) ) nagroda za hasło czy pomysł została ustalona na zawrotnym poziomie 5000 zł (minus podatek). Innymi słowy: burza mózgów + marchewka.

A co dopiero dobry pomysł....
Dobry pomysł na rynku bankowości wart jest fortunę, a tymczasem dostanie się parę złotych i zdjęcie w wewnętrznym biuletynie... :D
Poniekąd wkurzające jest to, że bank nie zapłaci copy-writerom 10...20... 50... 100 tysięcy jeśli może mieć za pół-darmo and everybody happy ;)

Gdyby Pani szukała pomysłu, to pierwsze pytanie ze strony poważnych partnerów powinno brzmieć" "Jaki ma Pani budżet na ten projekt?"

Ukłony dla Pani a dla forumowiczów kij-w-mrowisko (?) ;)

konto usunięte

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Łukasz Mariusz B.:No wlasnie, ale jak nadejda odpowiednie czasu to ten pomysl nalezaloby wyjac z malego sejfiku, odkurzyc i wprowadzic w zycie:)


A jak pomysl z Małym Bankierem?? Łukasz Mariusz Bieliński edytował(a) ten post dnia 10.01.07 o godzinie 17:59



:) Jak 1milion innych pomysłów, głównie z dziedziny bezpieczeństwa:). Bo chyba każdy chce mieć pewność że jak ma pieniądze w banku to "na bank" je tam ma:) Ale co też całkiem inna bajka:)

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Gdy myślę o usługach bankowych widzę konieczność ciągłego podnoszenia ich jakości.
Wdrążają doskonałe pomysły, ale rozkładają je z powodu oszczędności. Nie można się szybko dodzwonić na infolinię bo jest zbyt mało konsultantów. Banki internetowe są super dopóty nie potrzebuje się zaświadczenia, którego nie można uzyskać on-line. Ostatnio koleżanka czekała na takie 3 tygodnie od czego zależały losy jej kredytu mieszkaniowego. Większość banków ma fatalne godziny funkcjonowania. Zdarzało mi się nie raz, że czytałam o nowej usłudze banku, biegłam do okienka, a tam .... okazywało się, ze pracownicy jeszcze tak mało wiedzą na ten temat, że nie są mi w stanie udzielić informacji. Przed wyjazdem wakacyjnym zrobiłam przelew na konto, który nie dotarł.... Okazało się, że system zbyt wolno aktualizował dane o stanie konta i w momencie wykonywania operacji zabrakło na koncie 20 zł. Nikt do mnie nie zatelefonował i nie poinformował mnie o tym. Fakt, że korzystałam z tego konta 6 lat i regularnie zasilałam je, nie pozwolił zaryzykować im tych 20 zł. Zostałam więc z potwierdzeniem przelewu, którego tak naprawdę bank nie wykonał. Banki też /...nie wiem jak Pani/ są nielojalne wobec swoich klientów. Wczoraj zaledwie widziałam konsternację klienta, któremu bank zablokował konto firmowe na zlecenie US. Zdaję sobie sprawę z tego rodzaju przepisów, nie mniej jednak powinien być kodeks etyczny, który przewiduje, ze w momencie wpłynięcia tego typu wezwania klient dowiaduje się pierwszy telefonicznie i nie musi dociekać skonsternowany sytuacji gdy 10 innych osób wysłuchuje całej historii w kolejce.
Itp. itd.

Co do pomysłów chciałabym móc zamówić konsultacje telefoniczne na określona godzinę konkretnego dnia poprzez stronę lub w placówce. Mogłabym w serwisie napisać o co chodzi i poprosić o oddzwonienie. Chciałabym mieć osobę dedykowana do obsługi, do której mogę zatelefonować. Np. za uruchomienie konta, lub udostępnienie konta on-line odpowiada Pan Jan K... i mogę do niej/go zatelefonować by dowiedzieć się jak się ma sytuacja. Chciałabym śledzić historię postępowania ze złożonymi zapytaniami/wnioskami tak jak się śledzi historię zamówienia w sklepie on-line. Na urodziny zamiast życzeń chciałabym doładowanie konta, kwiaty lub choćby zaproszenie do kina albo kupon rabatowy. Chciałabym by bank sam analizował moją sytuację na podstawie operacji i wpływów i raz na jakiś czas zaproponował mi super rozwiązanie w postaci ubezpieczenia bądź lokaty adekwatnie do możliwości i potrzeb. Chciałabym aby osoby bezpośrednio obsługujące Klientów lepiej zarabiały i miały satysfakcje z pracy, a specjaliści od obsługi telefonicznej byli lepiej dobierani. Raz na jakiś czas Bank mógłby zaprosić mnie na spotkanie, na którym odpowiedni specjalista doradzi klientom w jaki rodzaj inwestycji przynosi obecnie największe zyski i jak pomnażać kapitał. Nie byłabym zła gdyby mój Bank współpracował z biurem podróży i zaproponował mi świetna ofertę oraz oczywiście subkonto, na świetnych warunkach na którym będę odkładała pieniądze na wyjazd. Obecnie nie są już żadna nowością na świecie ( ale u nas ciagle tak ) karty bankowe, które są jednocześnie kartami rabatowymi. Mając kartę odpowiedniego Banku zyskuje się np. zniżki w sklepach, na stacjach, imprezach sportowych bądź np.w operze itp. itd.


Małgorzata Nieciecka edytował(a) ten post dnia 10.01.07 o godzinie 18:16
Łukasz Mariusz Bieliński

Łukasz Mariusz Bieliński Trener biznesu i
sprzedaży - Massive
Sales,

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Sebastian M.:
Łukasz Mariusz B.:No wlasnie, ale jak nadejda odpowiednie czasu to ten pomysl nalezaloby wyjac z malego sejfiku, odkurzyc i wprowadzic w zycie:)


A jak pomysl z Małym Bankierem?? Łukasz Mariusz Bieliński edytował(a) ten post dnia 10.01.07 o godzinie 17:59





:) Jak 1milion innych pomysłów, głównie z dziedziny bezpieczeństwa:). Bo chyba każdy chce mieć pewność że jak ma pieniądze w banku to "na bank" je tam ma:) Ale co też całkiem inna bajka:)


???serwis dla dzieci, bezpieczenstwo???nie wiem o co chodiz w pana wypowiedzi

konto usunięte

Temat: Potrzebny pomysł - szukam kreatywnych ludzi

Pani Małgorzato, wszystko super by było, gdyby Pani miała osobistego konsultanta, ale gdy bank ma bardzo dużą ilość klientów ( to nawet gdyby konsultant miał kilku klientów to nie jest w stanie śledzić tego co się u Pani dzieje na rachunku), musiało by być bardzo dużo pracowników, którzy 80% czasu śledzili by tylko Pani konto (albo musiało by być mało klientów).A tymbardziej spełniać wszystkie bieżące zachcianki to coś kosmicznego itp. Dużo rzeczy jest poprostu zautomatyzowanych. To że Pani zabrakło kilka złoty i nikt nie zatelefonował to logiczne, bank takich telefonów musiałby wykonać mnóstwo, nie jest to możliwe. Codziennie jakieś przelewy nie są realizowane z różnorakich powodów. To co się dzieje z pieniędzmi również trzeba samemu pilnować m.in.

Wiele banków oferuje te usługi które Pani napisała w swoich pomysłach. Ale podobają mi się Pani koncepcje.


A Panie Łukaszu chodziło mi o to że Pan powiedział iż pomysł Wideo-Konsultanta należy wyjąć po czasie z sejfiku, a ja powiedziałem że takich pomysłów w sejfiku jest bardzo dużo i w większej mierze z dziedziny bezpieczeństwa. itp. Chyba już jasne:)



Wyślij zaproszenie do