Temat: Dobra praca... Co to znaczy?
Ja powiem tak, jeśli chcemy ocenić co jest dobra pracą a co nie,
należy ocenić tzw "parametry ważone", czyli :
1.) wybieramy parametry konieczne, np godziny, warunki pracy, kasa, dojazd. To juz 4szt z pierwszej grupy
2.) czy lubimy to co robimy, czy daje satysfakcje, z kim pracujemy i w jaki sposób jestesmy traktowani
3.) Technikalia czyli narzedzia pracy, ocena zaradnosci i sposobu dzialania firmy, mozliwosci rozwoju szkolen itd.
Ustawiamy sobie takie kolumny w zależności jak kto woli (tzn ktory punk gdzie i ustalamy sobie %towo (100% na każdy rodzaj kolumny w podziale na parametry), na czym tak naprawdę nam zależy, po czym obok wpisujemy szacunkowe wartości wg jakich oceniamy dany parametr
pozniej kilka klikniec w exelu i gotowe.
Oczywiście wynik należy potraktowac odpowiednio do własnej samooceny (i nie tylko własnej) na tle aktualnego rynku pracy, bo każdy moze byc niezadowolony i kręcić nosem, nie wiedząc nawet ze do niczego lepszego tak naprawde może sie nie nadać.
Ja tez maja prawie 30 lat zastanawiam się "dlaczego jeszcze nie zostałem dyrektorem?" ... i dobrze wiem dlaczego - moze poprostu sie jeszcze nie nadaje? A nawet jesli sie nadaje to czy sobie poradze?
:Dobra praca" to pojecie bardzo wzgledne. Znam takich co mi zazdroszcza, znam takich którzy by napewno sie nie zamienili - i nie mówie tu tylko o pieniadzach :)