Janusz
K.
Ekspert rozwoju i
przyszłości firm,
struktur, systemów
or...
Temat: Czy znacie misję społeczną swojej firmy?
Radosław T.:bardzo podobne...z faktów: oba płyny były stworzone przez aptekarzy czyżby chorzy ludzie byli konsumentami owych ?
wiadomo tez ze lekarstwo można przedawkować...
nie ma misji ! żadna marka nie ma możliwości bycia bezinteresowną!
__________________________________________
Coca-Cola:
Mission
Everything we do is inspired by our enduring mission:
* To Refresh the World... in body, mind, and spirit.
* To Inspire Moments of Optimism... through our brands and our actions.
* To Create Value and Make a Difference... everywhere we engage.
Pepsico:
Naszą misją jest zostać wiodącą firmą na skalę globalną, która
oferuje doskonałe produkty konsumenckie i koncentruje się na
łatwych do przygotowania produktach spożywczych i napojach.
Dążymy do zapewnienia oczekiwanych wyników finansowych
naszym inwestorom, jak również możliwości rozwoju i
awansu ekonomicznego naszym pracownikom,
partnerom biznesowym i społecznościom
lokalnym, w których działamy. We
wszystkim co robimy, staramy się
działać w sposób uczciwy,
sprawiedliwy i prawy.
______________________________________________-
To z ich stron...
A kto Ci naopowiadał, że firmy są bezinteresowne?
Tyle tylko, że zaprzeczasz oczywistym faktom - misje są formułowane, a kierownictwa firm robią wiele, żeby wszyscy na świecie je znali
A pracownicy winni je internalizować....
Janusz K. edytował(a) ten post dnia 04.12.06 o godzinie 08:55