konto usunięte
Temat: Profesjonalna Agencja Marketingowa szuka Asystenta
Jesteśmy niewielką, ale dynamiczną agencją marketingową, obsługującą wymagających klientów profesjonalnych i korporacyjnych. Więcej o nas na: http://www.BFAgencja.plObecnie poszukujemy (od zaraz) na pełen etat (na początek okres próbny 1 miesiąca, później do końca 2013 r.) dwóch osób które będą z nami rosły i uczyły się - do kompleksowego wsparcia działań firmowych, w tym wsparcia biurowego, logistycznego, projektowego - będąc prawą ręką dla Managera i Accounta.
Co robimy? Zajmujemy się upominkami reklamowymi, gadżetami (nie reklamą i kreacją) oraz eventami. W okresie jesiennym występuje duże spiętrzenie projektów upominków „świątecznych”, dzięki którym istnieje szansa wypracować sporą ilość płatnych nadgodzin, ale też nauczyć się pracy pod presja czasu, zarzadzania projektami.
Kogo szukamy? Szukamy młodych i inteligentnych osób, chcących się rozwijać, uczyć, ale będąc przy tym otwartymi, uczciwymi i skromnymi (jeśli ktoś ma żyłkę lidera i przedsiębiorcy – polecamy założyć od razu własną firmę, szybciej się osiągnie satysfakcję). Istotna jest samodyscyplina, zarządzanie swoim czasem oraz proaktwność (nie rozliczamy i staramy się nie pilnować, oczekujemy samodyscypliny i odpowiedzialności). Nie ma większego znaczenia kierunek studiów, ani też doświadczenie w agencjach marketingowych / giftowych – wolimy nauczyć po swojemu, na odpowiednim poziomie jakości, niż prostować co do zasady nabyte w innych miejscach złe nawyki.
Czego oczekujemy? Przede wszystkim pełnego wsparcia w pracy biura agencji: kontakty z dostawcami, zamawianie wzorów, kontakty z grafikiem, podrzucanie wzorów do klientów, koordynacja współpracy z grawerniami, firmami znakującymi, skanowanie faktur, korespondencja (dużo pracy w MS Outlook), dużo robienia ofert i wycen (MS Excel, MS PowerPoint), zdarzają się researche związane z kreatywnym poszukiwaniem pomysłów dla naszych klientów, kontakty z dostawcami i klientami, wsparcie w logistyce (dostawy, pakowanie). Na początku więcej zadań techiczno-logistycznych. Nie oczekujemy sprzedaży - telemarketingu, mailingów czy jeżdżenia z ofertami po klientach z „Google” lub innych dziwnych baz – tak nie sprzedajemy i mamy już klientów - nie szukamy handlowca ;)
Co oferujemy: umowę zlecenie / faktura, komputer, telefon. Mile widziane prawo jazdy. W firmie panuje bardzo ludzka i luźna atmosfera, cenimy sobie elastyczność. Duże możliwości wykazania się kreatywnością, umiejętnościami negocjacyjnymi z dostawcami czy nawet w obsłudze klienta. Absolutnie kluczowe jest myślenie i odpowiedzialność, responsywność, zaangażowanie, dobre zarządzanie zadaniami, skrupulatność, pilnowanie terminów – ogólnie pewien poziom profesjonalizmu i myślenia. Praca w centrum Warszawy, w nowoczesnym biurze. Istotna dyspozycyjność 9-17, przy zachowaniu normalnej elastyczności.
Zainteresowanych zapraszamy do wysyłania maili z tytułem REKRUTACJA na sebastian.kos@bfagencja.pl
1. CV ze zdjęciem
2. Uzasadnienia co i dlaczego zaciekawiło Cie w naszym ogłoszeniu i naszej firmie oraz w jakim kierunku chciałbyś/chciałabyś się rozwijać długoterminowo
3. Wskazania oczekiwań finansowych (etat/stawka godzinowa)
4. Ewentualnych pytań
Skontaktujemy się dość szybko z wybranymi osobami i zaprosimy na rozmowę. Zgłoszenia bez powyższych odpowiedzi nie będą rozpatrywane.