Ewelina Heflik

Ewelina Heflik Event manager.
Zmieniam pomysły w
rzeczywistość.

Temat: Badania na potrzeby pracy magisterskiej / Prośba do osób...

Witam,

Zainteresowana w czasie studiów tematyką badań marketingowych zdecydowałam się na napisanie pracy magisterskiej z tego zakresu. Jako cel swojej pracy postanowiłam postawić sobie ocenę zakresu i stopnia wykorzystania badań marketingowych w kształtowaniu elementów marketingu-mix w przedsiębiorstwach z sektora FMCG. Szczególną uwagę pragnę zwrócić na sposoby, przesłanki, rezultaty i korzyści realizowanych badań marketingowych oraz wskazać możliwości i metody wykorzystania badań w kształtowaniu strategii marketingu przedsiębiorstw z tej branży.

Dla analizy problemu chciałabym przeprowadzić wywiad bezpośredni z osobą związaną z tematyką badań marketingowych. Szczególnie interesują mnie osoby odpowiedzialne za marki, pracownicy i dyrektorzy działu marketingu, a także pracownicy i dyrektorzy działu badań.

Zwracam się z uprzejmą prośbą o podzielenie się swoją wiedzą i
doświadczeniem.

Jeżeli wyrażą Państwo chęć pomocy bardzo proszę o kontakt.

Z góry dziękuję.

Ewelina Heflik
e-mail: ewelinaheflik@o2.pl