Katarzyna B. Wciąż do przodu!
Temat: Jeśli automatyzacja doprowadza Cię do szału...
Polecam artykuł...do przemyślenia dla wielu firm posiadających zautomatyzowane biura obsługi klienta...Harvard Business Review - Jeśli automatyzacja doprowadza Cię do szału
http://www.hbrp.pl/news.php?id=381&PHPSESSID=9f2042e63...
Pod poniższym akapitem mogę się zdecydowanie podpisać:
"Dużo podróżuję i odwiedzam różne firmy, prowadząc badania do swoich książek czy wygłaszając prelekcje. I kiedy rozmawiam z dyrektorami tych organizacji, oni niezmiennie zapewniają mnie, że udoskonalają swoje produkty i usługi „słuchając głosu swoich klientów". Chciałbym wobec tego coś zaproponować: Może zaczniecie odbierać telefon, kiedy klienci do was dzwonią? Po co oddzielacie się od ludzi, z którymi robicie interesy, sterylnymi technologiami, nawet jeśli próbujecie sprawić, że te technologie staną się mniej sterylne, wzbogacając je o przyjemniej brzmiące głosy?"