Temat: Wybory samorządowe na Facebook
IMHO w przypadku kandydatów na prezydenta W-wy, zwłaszcza Gronkiewicz i Olejniczaka kampania na FB prowadzona jest dynamicznie i rzeczowo
Bielecki nie wykorzystuje potencjału FB ale również podczas spotkań na żywo daje do zrozumienia, że nie o wygraną mu chodzi (zbytnia szczerość przed wyborami!)
kampanię prowadzą oczywiście sztaby kandydatów, chociaż Olejniczak pisze też sam - na jego profilu opisy prowadzone przez sztab są wyróżnione
pani Munio, która niewiele ma do stracenia, jest w swoich komentarzach bardzo agresywna, używa kolokwialnego języka- co wskazuje, że prowadzi swoje konto (podobnie jak Bielecki) samodzielnie
oczywiście spory kandydatów mają miejsce tak samo na FB jak i w innych mediach, jednak uważam, że użycie FB - zwłaszcza przez Gronkiewicz jest doskonałym posunięciem - jest to oznaka nowoczesnego podejścia do marketingu politycznego i sposób skutecznego dotarcia do osób, które na co dzień nie interesują się politką
jednak konto na FB powinno się zakładać dużo wcześniej, a nie tuż przed kampanią, wizerunek powinno się budować przez dłuższy czas - w tym lepsi są lokalni politycy, bo wiedzą do kogo piszą i przeważnie rzeczywiście znają swoich fejsbukowych znajomych