Patrycja Mikołajczyk

Patrycja Mikołajczyk pracownik fizyczny,
Besta Wrocław

Temat: Poważny problem, nie daję rady, nie mogę sobie już...

Witam, chciałabym dokładnie opisać swój problem, nigdzie nie mogę uzyskać pomocy, nigdzie nikt nie może mi pomóc, proszę o poradę, co mogę w mojej sytuacji zrobić.

Dnia 31 marca 2015 roku logując się na FB z innego urządzenia niż z zalogowanego z przeglądarki nie działało moje hasło. Zobaczyłam, iż o godzinie 2:13 moje hasło zostało zmienione. Nie zmieniałam go, nikt z najbliższych hasła nie miał. Niestety moje konto na FB zakładałam poprzez maila do którego nie mam już dostępu, numer telefonu również nie jest aktywny.
Kazano mi wpisać wobec tego nowy email bądź numer telefonu, następnie wybrać trzech znajomych i miał przyjść im kod który mieli mi gdzieś tam podać, ale do nikogo na telefon nic nie przyszło. Gdy dałam "dalej" dostałam dziwnie napisany komunikat, że "proces odzyskiwania tego konta już się rozpoczął(...)" (nie uzyłam funkcji przypomnienia na stary adres e-mail, nie mam do niego już dostępu) ale nic nie ma, ani na nowego maila, na telefon, nic.
Jest czerwiec, dostęp do FB mam tylko z jednego klucza sesji, na przeglądarce na stacjonarnym komputerze, na innych urządzeniach/poza domem logować się nie mogę.
Przeczytałam również, że problem ludzie opisywali na disabled@facebook.com , opisałam go również tak jak tutaj, dołaczyłam skan dowodu osobistego, dostałam jednak tylko taką odpowiedź :

Hi,

You've reached us at a channel that we don't support. Please visit the Help Center to find answers to many frequently asked questions and up-to-date forms you can use to get in touch with us:

https://www.facebook.com/help

We apologize for the inconvenience.

Thanks,
The Facebook Team

Na polskiej stronie pomocy pisałam kilkukrotnie, bez odzewu.
Co mam robić? Jestem bezsilna. Jak mam odzyskać dostęp do swojego FB? Nie chcę go za żadne skarby kasować, prowadzę osobną stronę od bardzo dawna, nie mogę tego wszystkiego utracić. To lata mojej pracy.
Proszę Państwa bardzo o pomoc!

Temat: Poważny problem, nie daję rady, nie mogę sobie już...

Witam,

mam podobny problem. Ktoś za pośrednictwem mojego konta skasował mi trwale stronę firmową. Również napisałam email i odpowiedz była identyczna jak u Pani.
Proszę o pomoc, bardzo mi zależy na odzyskaniu strony.



Wyślij zaproszenie do