Temat: Jak uatrakcyjnić fanpage i zdobyć nowych fanów?
Zgadzam się Pani Joanno. Ale wykorzystajmy tutaj psychologiczną pułapkę znaną również jako " owczy pęd " - którego to efektem jest sytuacja, kiedy jednostka podejmuje decyzje uwzględniając w ocenie decyzje innych osób. Zatem jeżeli ktoś widzi na profilu / stronie duża liczbę polubień, sam, nie chcąc być gorszym od tych co polubili profil, decyduję się na polubienie. Im większa liczba tym większe zainteresowanie.
Pytanie CZYM ma być wcześniej omówiony " like ". Jeżeli ma być to tylko jako polubienie profilu prywatnego ( blog, vlog, itp) który nie bazuje na reklamie ( na zarabianiu ) to faktycznie mierzymy tylko do grupy docelowej interesujących się tematem naszego profilu.
Natomiast jeżeli nasz profil bazuje na zarabianiu to oczywistym jest że chcemy zarabiać to musimy dotrzeć do jak największej liczby polubień. Prostą matematyką:
Powiedzmy że nasz profil ma 10 000 polubień. Powiedzmy że 5 / 10 % ludzi kliknie na reklamę.- już jest jakiś tam zysk. ( 10 % - 1000 osób )
Teraz powiedzmy że mamy 1000 polubień. Trzymając się tego wzoru docierając do 1000 osób nasz procent jest znacznie niższy. ( 10% - 100 osób ) 10 razy mniej zarabiamy.
Powiedzmy że teraz nie zarabiasz, bo profil ma mało polubień. Czy twoja chęć zysku nie zmienia się kiedy ty masz 10 000 polubień i ta liczba ciągle rośnie. Ileś tam procent jest aktywnym fanem, a tobie firma powiązana z twoją tematyką proponuje ci umieszczenie swojej reklamy oczywiście za odpowiednie wynagrodzenie. Czy powiązanie przyjemnego z pożytecznym nie jest dla ciebie wystarczającym wynagrodzeniem ?
Ja na chwilę obecną nie mam za dużo czasu na aktualizacje bloga bo powiazane jest to z nową pracą i wieloma rzeczami które muszę z tym pojąć. Ale jak się tylko ustabilizuje zacznę nadal działać w temacie :)
Pozdrawiam
Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.03.14 o godzinie 13:11