Temat: Facebook - problemy z Social Ads
Też zawsze grałem zawyżoną stawką deklarowaną, ale ostatnio odniosłem wrażenie, że Facebook się rozbestwił i przesadza z wyceną reklam, wykorzystując fakt, że ustawiam szerokie widełki.
Pociąłem maksymalne stawki do 2-3 centów więcej niż rzeczywista cena klika (czyli, jeżeli klik kosztował 20 centów, to deklarowałem chęć zapłacenia max 22). Koszt sukcesywnie spadał, a razem z nim, moja maksymalna stawka.
Mariusz, spróbuj zmienić kreację i popracować nad copy.
Zastanów się też czy nie zbyt mocno zawęziłeś target (kilka-kilkanaście tys. to może być zbyt mało i długo poczekasz sobie na pierwsze kliki).
Na koniec, tak jak poleca Bartek - skup się na CPC.
Jeżeli zależy Ci na skutecznych wyświetleniach, to rozliczaj się TYLKO za klik.
Adrian Serafin edytował(a) ten post dnia 26.12.11 o godzinie 00:47