Katarzyna
G.
MARKETING I PR I
E-COMMERCE
Temat: Czy Twoja firma musi być na Facebooku?
Od kilku lat w naszym kraju swoje profile na Facebooku mają, z grubsza rzecz ujmując, już chyba wszyscy. Większość rodzimych użytkowników internetu posiada konta prywatne (już ponad 10 milionów), natomiast zdecydowana większość firm – swoje oficjalne fanpage. Niestety, w sporej części są to profile ze znikomą liczbą fanów oraz takim samym wskaźnikiem interakcji. Bardziej niż pomagać, wizerunkowo szkodzą. Winne jest nieumiejętne wykorzystywanie tego narzędzia, a przede wszystkim – zakres działalności danej firmy, kompletnie nieprzystający do facebook’owej specyfiki.Podczas swojej codziennej pracy spotkaliśmy się z różnymi stronami, których obecność na fejsie jest mniej lub bardziej uzasadniona. Kilka przykładów podajemy na naszym blogu http://adnews.pl/czy-twoja-firma-musi-byc-na-facebooku/.
Zapraszam do dyskusji na temat, czy każda firma musi być na Facebooku. Jakie są za i przeciw aby się tam znaleźć.