Katarzyna G.

Katarzyna G. MARKETING I PR I
E-COMMERCE

Temat: Czy Twoja firma musi być na Facebooku?

Od kilku lat w naszym kraju swoje profile na Facebooku mają, z grubsza rzecz ujmując, już chyba wszyscy. Większość rodzimych użytkowników internetu posiada konta prywatne (już ponad 10 milionów), natomiast zdecydowana większość firm – swoje oficjalne fanpage. Niestety, w sporej części są to profile ze znikomą liczbą fanów oraz takim samym wskaźnikiem interakcji. Bardziej niż pomagać, wizerunkowo szkodzą. Winne jest nieumiejętne wykorzystywanie tego narzędzia, a przede wszystkim – zakres działalności danej firmy, kompletnie nieprzystający do facebook’owej specyfiki.

Podczas swojej codziennej pracy spotkaliśmy się z różnymi stronami, których obecność na fejsie jest mniej lub bardziej uzasadniona. Kilka przykładów podajemy na naszym blogu http://adnews.pl/czy-twoja-firma-musi-byc-na-facebooku/.

Zapraszam do dyskusji na temat, czy każda firma musi być na Facebooku. Jakie są za i przeciw aby się tam znaleźć.
Monika S.

Monika S. ciągle szukam wyzwań

Temat: Czy Twoja firma musi być na Facebooku?

Nie każda, takiej CIA mogłoby zaszkodzić ;)

Pewnie lepiej nie mieć fanpagu wcale niż mieć byle jaki, ale wiele firm podchodzi do tego na zasadzie: tamten ma, ten ma to i my musimy, ale nie mają pomysłu na jego prowadzenie. Często nie ma w firmie osoby, która by miała jakiś pomysł na FB, a sama firma nie ma wyraźnej strategii marketingowej. Social Media to delikatny produkt i użytkownicy zawsze wyczują fałsz. Dobrym pomysłem może być powierzenie prowadzenia fanpagu firmie/osobie zewnętrznej, ale nie zawsze chce się za to płacić i tu jest problem...
Radosław Kowalski

Radosław Kowalski CEO w Agencji
Novaline

Temat: Czy Twoja firma musi być na Facebooku?

Może nie tyle poruszyłbym wątek, że lepiej nie mieć niż mieć byle jaki, co skupiłbym się na obecności branżowej.
Z marketingowego punktu widzenia, są firmy, którym - choćbyśmy stanęli na głowie - popularności ani fanów nie przysporzymy. One po prostu nie mają czego komunikować.
Z biznesowego - skoro jest popyt, musi być i podaż.



Wyślij zaproszenie do