Natalia Wójcik

Natalia Wójcik Student, Szkoła
Wyższa Psychologii
Społecznej w
Warszawie

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Zabieram sie wlasnie za pisanie pracy nt badania zadowolenia klientow z eventow.

Zastanawia mnie jakie elementy eventu sa brane pod uwage przy jego ocenie. Obsluga, logistyka, sposob zagospodarowania budzetu? Co jeszcze? To sa hasla tylko a ja chcialabym dowiedziec sie jakie sa szczegoly. Mialaby to byc ocena caaaalego eventu wiec w sumie chyba nie moze byc to zbyt szczegolowe bo wiekszosci osob nie chce sie wypelniac takich ankiet.

Bede wdzieczna za kazde informacje.
Krzysztof P.

Krzysztof P. PROFESJONALNY SERWIS
ROWEROWY
WWW.BIKESERVICE.COM.
PL

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Zadtanów sie czy chcesz badać zadowolenie osób z działu marketingu które planowały event czy zadowolenie uczestników... bo niestety czasami te dwie rzeczy się nie pokrywaja ...

Przede wszystkim skup sie na odczuciach uczestników. To w koncu dla nich jest organizowana cała zabawa...

Jezeli mówimy o ocenie całego eventu to napewno pod ocene bedzie podchodzic:
Lokalizacja
Zakwaterowanie
Wyżywienie
Atrakcyjność programu
Poziom obsługi

Budżet uczestników czesto nie wiele obchodzi, nie oni nim dysponuja...

Myslę ze najważniejsze kryterium to czy program był dopasowany do potrzeb, zainteresowań i możliwosci fizycznych uczestników...
Natalia Wójcik

Natalia Wójcik Student, Szkoła
Wyższa Psychologii
Społecznej w
Warszawie

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Dzieki :) A czy cos wiecej moglbys powiedziec? O szczegolach?
Np. jakie sa aspekty oceny poziomu obslugi?

konto usunięte

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Natalio,

temat bardzo skomplikowany, dlatego pobieżna ocena poziomu zadowolenia robiona na podstawie analizy kilku czynników nie ma sensu. Sama piszesz "To sa hasla tylko a ja chcialabym dowiedziec sie jakie sa szczegoly. Mialaby to byc ocena caaaalego eventu wiec w sumie chyba nie moze byc to zbyt szczegolowe (...) - zdania rozbieżne. Jeśli mamy wyciągnąć odpowiednie wnioski należy sformułować trafne pytania a następnie przeanalizować odpowiedzi.

W pełni zgadzam się z Krzyśkiem, że inaczej imprezę może oceniać organizator (i to zarówno event manager vs. organizator po stronie klienta) jak i uczestnicy imprezy. Można stworzyć grupy pytań sądujących i nadać rangi poszczególnym zagadnieniom oraz zostawić pytanie otwarte dotyczące uwag i własnych subiektywnych spostrzeżeń.

Agencje eventowe powinno interesować zadowolenie jak największej ilości uczestników, dlatego tak ważne jest uzyskanie od Klienta informacji na temat uczestników eventu, ich ilości, wieku, stanowisk w firmie, płci i określenie celu imprezy.
Bardzo ważny jest dobór miejsca imprezy jak i sprawdzenie poziomu obsługi uczestników przez personel - recepcję, kelnerów, instruktorów, barmanów, kuchnię, sprzęt techniczny etc. Nie zawsze event manager ma bezpośredni wpływ na całość, ale z pewnością będzie główną osobą odpowiedzialną, do której Klient albo wróci z podziękowaniami albo poszuka wśród konkurencji.

Reasumując - badamy zarówno opinię organizatora jak i uczestników :)
Krzysztof P.

Krzysztof P. PROFESJONALNY SERWIS
ROWEROWY
WWW.BIKESERVICE.COM.
PL

Temat: Eventy - badanie zadowolenia klientow

Trafiłeś w sedno :)



Wyślij zaproszenie do