konto usunięte

Temat: Projekt regionalny - woj. Łódzkie

"Prezentacja i tłumaczenie ofert handlowych w języku angielskim"

Data rozpoczęcia: 2011-01-17
Czas trwania: 1 dzień
Miejsce: Łódź

Wartość szkolenia to 435,89 PLN, ale wkład prywatny jest uzależniony od wielkości przedsiębiorstwa:

• Małe i mikro przedsiębiorstwa - koszt: 87,18 PLN
• Średnie przedsiębiorstwa - koszt: 130,77 PLN
• Duże przedsiębiorstwa - koszt: 174,36 PLN

Program szkolenia:
1.Cechy skutecznego mówcy
2.Komunikacja niewerbalna
3.Rola parafrazy w skutecznej komunikacji
4.Wybrane techniki perswazji
5.Przegląd najpotrzebniejszych zwrotów do prezentacji ustnej – język angielski
6.Prezentacja oferty - warsztaty
7.Przegląd typowych błędów tłumaczeniowych w tłumaczeniach z jęz. polskiego na angielski
8.Warsztaty tłumaczeniowe: uczestnicy pracują nad tłumaczeniami swoich ofert pod kierunkiem prowadzącego
9.Konsultacje indywidualne; sugestie i ‘burze mózgów’

Pozdrawiam,
Aleksandra Łach

Europrofes Sp. z o.o.
http://europrofes.pl
ul.Sielecka 22, 00-738 Warszawa
tel. 022 839 55 99 wew. 128
a.lach@europrofes.plAleksandra Łach edytował(a) ten post dnia 05.01.11 o godzinie 15:43

konto usunięte

Temat: Projekt regionalny - woj. Łódzkie

"Zarządzanie czasem w języku angielskim"

Data rozpoczęcia 2011-01-21
Czas trwania 1 dzień
Miejsce Łódź

Wartość szkolenia to 435,89 PLN, ale wkład prywatny jest uzależniony od wielkości przedsiębiorstwa:

• Małe i mikro przedsiębiorstwa - koszt: 87,18 PLN
• Średnie przedsiębiorstwa - koszt: 130,77 PLN
• Duże przedsiębiorstwa - koszt: 174,36 PLN

Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:

•skuteczne planowanie i wyznaczanie priorytetów
◦reguła Pareto w odniesieniu do zarządzania czasem
◦matryca Eisenhowera
◦metoda SMART w wyznaczaniu priorytetów
•zapobieganie powstawania odczucia „straconego czasu”
•„zwalniacze czasu” i „pożeracze czasu”
•pojęcia wartości i misji w zarządzaniu sobą w czasie
•osobowość proaktywna i reaktywna
•fizjologia w zarządzaniu czasem a wydajność
•antycykliczność a skuteczność działań
•podstawowe reguły delegowania zadańAleksandra Łach edytował(a) ten post dnia 05.01.11 o godzinie 15:46

konto usunięte

Temat: Projekt regionalny - woj. Łódzkie

"Angielski w pracy profesjonalnej sekretarki/asystentki"

Data rozpoczęcia 2011-01-26
Czas trwania 2 dni
Miejsce Łódź

Wartość szkolenia to 871.78 PLN, ale wkład prywatny jest uzależniony od wielkości przedsiębiorstwa:

• Małe i mikro przedsiębiorstwa - koszt: 174.36 PLN
• Średnie przedsiębiorstwa - koszt: 261.54 PLN
• Duże przedsiębiorstwa - koszt: 348.72 PLN

PLAN SZKOLENIA:

1.WSTĘP . SEKRETARIAT JAKO CENTRUM INFORMACYJNE. ROLA KOMUNIKACJI W JĘZYKU ANGIELSKIM W SZEROKO POJĘTEJ KOMUNIKACJI BIZNESOWEJ I W PROWADZENIU NOWOCZESNEGO SEKRETARIATU. ROLE SEKRETARKI W NOWOCZESNYM SEKRETARIACIE.
2.KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA: ANGIELSKI JAKO LINGUA FRANCA ŚWIATOWEGO BIZNESU.
3.GRAMATYKA ZWROTÓW GRZECZNOŚCIOWYCH NIEZBĘDNYCH W PROWADZENIU SEKRETARIATU. PRZYKŁADY I ĆWICZENIA.
4.KORESPONDENCJA BIZNESOWA – PRZYKŁADY I PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIA:
◦JĘZYK KORESPONDENCJI: STYL, KOMPOZYCJA, REJESTR. RÓŻNICE MIĘDZY JĘZYKIEM MÓWIONYM A PISANYM. UNIKANIE POTOCZNOŚCI A PROSTOTA W KORESPONDENCJI;
◦JĘZYKOWE ŚRODKI PERSWAZJI W KOMUNIKATACH PISEMNYCH ZE SZCZEGÓLNYM NACISKIEM NA KORESPONDENCJĘ BIZNESOWĄ;
◦NAJCZĘSTSZE BŁĘDY NATURY JĘZYKOWO-KULTUROWEJ W KORESPONDENCJI;
◦KOMPOZYCJA I ROZPLANOWANIE PISM W JĘZYKU ANGIELSKIM;
◦E-MAILOWY SAVOIR VIVRE. NAJCZĘSTSZE BŁĘDY W ANGLOJĘZYCZNEJ KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ.
5.MOWA CIAŁA, KOMUNIKACJA NIEWERBALNA, DYSTANS EMOCJONALNY – W ODNIESIENIU DO RÓŻNIC MIĘDZYKULTUROWYCH.
6.ROZMOWA TELEFONICZNA W JĘZYKU ANGIELSKIM. TYPOWE ZWROTY GRZECZNOŚCIOWE. POTENCJALNE PROBLEMY W KOMUNIKACJI TELEFONICZNEJ I STRATEGIE ICH ROZWIĄZYWANIA. TAKTOWNE PRZERYWANIE I KOŃCZENIE ROZMOWY.
7.WARSZTATY FONETYCZNE – JĘZYK ANGIELSKI. WYBRANE PROBLEMY ZWIĄZANE Z WYMOWĄ I AKCENTOWANIEM.
8.SPOSOBY RADZENIA SOBIE ZE STRESEM ZWIĄZANYM Z UŻYWANIEM JĘZYKA OBCEGO. CECHY EFEKTYWNEGO MÓWCY.
9.WARSZTATY GRAMATYCZNO-LEKSYKALNE: SŁOWNICTWO PRZYDATNE W PRACY SEKRETARKI/ASYSTENTKI. SUGESTIE DOTYCZĄCE MATERIAŁÓW DO SAMODZIELNEJ NAUKI.
10.ABC TECHNIK TŁUMACZENIOWYCH – PRAKTYCZNE ĆWICZENIA:
◦TŁUMACZENIA USTNE – KONSEKUTYWNE I SZEPTANE. SKRÓCONA NOTACJA. TŁUMACZENIOWY SAVOIR-VIVRE;
◦TŁUMACZENIA PISEMNE. NAJCZĘSTSZE PUŁAPKI PRZEKŁADU Z POLSKIEGO NA ANGIELSKI I VICE VERSA. SKUTECZNE STRATEGIE TŁUMACZENIOWE DO WYKORZYSTANIA W SEKRETARIACIE.
11.PYTANIA I ODPOWIEDZI. INDYWIDUALNE KONSULTACJE.
ROZDANIE ZAŚWIADCZEŃ UKOŃCZENIA SZKOLENIA

konto usunięte

Temat: Projekt regionalny - woj. Łódzkie

"Profesjonalna obsługa klienta w języku angielskim"

Data rozpoczęcia 2011-01-28
Czas trwania 2 dni
Miejsce Łódź

Wartość szkolenia to 871.78 PLN, ale wkład prywatny jest uzależniony od wielkości przedsiębiorstwa:

• Małe i mikro przedsiębiorstwa - koszt: 174.36 PLN
• Średnie przedsiębiorstwa - koszt: 261.54 PLN
• Duże przedsiębiorstwa - koszt: 348.72 PLN

Szczegóły
1.Część ogólna
◦Rola języka angielskiego we współczesnej komunikacji biznesowej – wprowadzenie.
◦Definicja klienta.
◦Podstawowe zachowania klientów.
◦Aspekty komunikacji międzykulturowej:
■wzorce anglosaskiej kultury korporacyjnej a polskie realia biznesowe
■przykłady zróżnicowanego podejścia do klientów z różnych kręgów kulturowych
■modele komunikacji werbalnej w (międzynarodowym) języku angielskim oraz różnice między nimi
◦Komunikacja niewerbalna w kontekście obsługi klienta
■wpływ komunikacji niewerbalnej
■składniki komunikacji niewerbalnej
■lista zaleceń dotyczących poszczególnych elementów komunikacji niewerbalnej w kontekście obsługi klienta
■warsztaty praktyczne – wywieranie dobrego pierwszego wrażenia
◦Środki komunikowania się, sztuka aktywnego słuchania.
◦Wpływ klienta na przedsiębiorstwo.
◦Umiejętne rozwiązywanie problemów klientów i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami.
◦Sposoby odnoszenia się do klientów.
◦Poziomy zadowolenia klientów.
◦Skargi i reklamacje – jak postępować z niezadowolonymi klientami?
◦Proces komunikacji.
◦Aktywne kierowanie rozmową.
◦Schematy prowadzenia rozmów z klientami.
◦Określenie potrzeb klienta na podstawie rozmowy, efektywne rozmowy z klientami, którzy nie wiedzą, czego chcą; techniki „obłaskawiania” klientów.
◦Działania zabronione w kontaktach z klientami.
◦Przygotowanie do spotkania z klientem.
◦Techniki opanowania stresu związanego z kontaktami z klientami
2.Część językowa
◦Gramatyka zwrotów grzecznościowych niezbędnych w pracy z klientem. przykłady i ćwiczenia.
◦Językowe środki łagodzenia sytuacji konfliktowych – język angielski
◦Warsztaty fonetyczne – poprawna wymowa w kontaktach z klientami, ćwiczenia praktyczne
◦Rola i znaczenie tzw. ‘small talk’
◦Unikanie potoczności a prostota wypowiedzi w języku angielskim
◦typowe kalki językowe. wpływ języka polskiego na efektywną komunikację w języku angielskim. tzw. ‘false friends’ – pułapki leksykalne w języku angielskim
◦Indywidualne sesje korekcyjne dla każdego uczestnika.
Rozdanie zaświadczeń ukończenia szkolenia.



Wyślij zaproszenie do