Romuald K.

Romuald K. szef, K-mex

Temat: Ponad tydzień bez reklam w mediach

W zasadzie zauwazyłem to dopiero niedawno ze względu na sporadyczny kontakt z tv oraz rozglosniami radiowymi komercyjnymi.
Całkowicie zmieniona została ramówka telewizji publicznej. TVP1, TVP2, TV Polonia oraz TVP Info przekazują wyłącznie informacje o katastrofie i tak już będzie do końca sobotniego programu. Większość kanałów telewizji publicznej pokazuje ten sam program, co informacyjny kanał TVP Info. O godz. 18.00 w TVP planowana będzie ramówka na niedzielę. Jak powiedział PAP rzecznik TVP Stanisław Wojtera także tego dnia na antenach dominował będzie temat katastrofy.
http://waluty.onet.pl/zaloba-w-polskich-mediach,18892,...
Widąc, że firmy same nie uważaja okresu żaloby za najbardziej odpowiedni do reklamowania swoich produktów. Etyka w biznesie.
Należa sie chyba brawa.Romuald K. edytował(a) ten post dnia 16.04.10 o godzinie 03:37