Temat: Czy traktowanie po macoszemu przedmiotu szkolnego WF jest...
wf jest takim samym przedmiotem jak matematyka
tyle ze to czego ten przedmiot nauczy zalezy nie tylko od ucznia ale i od nauczyciela
skad tak kapsel w szkole ma wiedzieć czy nie wyrosnie na Pudziana , Małysza czy Krzynówka ?
kiedy zacznie sie sportem interesowac ? jak sie okaże ze z tego mozna miec kasę ?
w wieku 20 lat ?
to trochę za pozno zeby zobaczyć choc cien tej kasy
są nauczyciele przedmiotów którzy potrafią zaszczepic w uczniach chcęc do poznania przedmiotu niekoniecznie tylko w zakresie programu szkolnego
i czy to bedzie nauczyciel matmy , czy fizyki który wychowa nowego Einsteina
czy nauczyciel wf który nowego Małysza wychowa to mniejsza
nie kazdy musi i ma predyspozycje to matmy ale moze miec do wf
to nie oznacza ze na matme moze nie chodzić BO MU SIE NIE CHCE
to nauczyciel jest od tego zeby taka perłę odktyc i ukierunkować
nie on ma szanse doprowadzić ja do mistrzostwa swiata ale ktoś mussi to odktyć , te predyspozycje
a kto jak nie nauczyciel w szkole , osoba kształcona w tym kierunku , ma na to szanse ?
a jak czesto nauczyciel wf zaczyna lekcje gwizdkiem a konczy swoją pracę rzuceniem kawałka balonu ze skóry z napompowanym powietrzm ?
ilu ucznów nie chodzi na wf ale zapisuje się do klubów na siłownie czy boks ?
moze tam ich traktują powazniej ?
moze tam swoja prace ludzie tez traktują powazniej ?
brakszacunku do nauczycieli czesto wynika z braku szacunku samych ludzi do swojej pracy i do siebie , to równiez próba nacisku na zmianę stopnia przez innych nauczycieli jest objawem braku szacunku srodowiska które nie wierzy ze ocena była wiarygona , rzetelna i NIKT NIE MA PRAWA WYMAGAĆ JEJ ZMIANY
nie wyobrazam sobie aby nauczyciel spiewu poszedł do nauczyciela plastyki i próbnował kwestionowac ocenę z zoologii
to własnie objaw braku szacunku do kolegów z branzy