Paweł Moczulski

Paweł Moczulski Project Manager

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

Witam,

Zna ktoś może jakieś darmowe narzędzie do wysyłki masowej korespondencji? Może dorzucać jakaś reklamę albo coś :)

Mam coś starego, ale niestety wysypuje się co drugi raz ;/
Tomasz Sawicki

Tomasz Sawicki Senior Campaign
Architect,
ddb&tribal

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

Może warto w takim razie zastanowić się nad innym rozwiązaniem, tylko ze płatnym? :)

konto usunięte

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

Również polecam płatne rozwiązania.. koszty są bardzo małe i jest pewność, że system nie "zawiedzie"....
A z darmowych rozwiązań to chyba jakieś freeboty ;)
Filip Biesek

Filip Biesek E-commerce Manager |
Digital
Transformation
Strategist

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

a które narzędzie możecie polecić z tych płatnych i tanich?
Jarosław Zuchora

Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

Filip Biesek:
a które narzędzie możecie polecić z tych płatnych i tanich?
http://freshmail.pl
http://jetmail.pl
Tomasz Sawicki

Tomasz Sawicki Senior Campaign
Architect,
ddb&tribal

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

Polecam http://freshmail.pl
Po szczegółowe informacje zapraszam na priv ;)
Paweł Moczulski

Paweł Moczulski Project Manager

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

Eeee wiedziałem że nikt nic konkretnego mi nie powie. Chciałbym najpierw sprawdzić skuteczność takiego mailingu :)

Tomasz jaka jest cena za puszczenie wysyłki na powiedzmy 2500 adresów?
Tomasz Sawicki

Tomasz Sawicki Senior Campaign
Architect,
ddb&tribal

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

Paweł darmowymi softami mało się zajmuję więc nie pisałem zaklęć marketingowych :) Co do skuteczności jest tyle wskaźników które mają wpływ, że nie sposób je teraz wymieniać. Mogę napisać że ważne są odpowiednie narzędzia m.in Testy A/B - możliwość testów jak zareagują odbiorcy na dany temat, czy nadawcę, przed główną wysyłką, screentest podgląd jak może prezentować się nasz mail u odbiorcy przed wysyłką (co klient pocztowy to inaczej widzi nasz mail ogólnie rzecz biorąc) plus od razu odpowiednie statystki tak aby wykorzystać to w przyszłości: targetowanie itd...

Darmowe nie znaczy dobre, bo wysyłanie dla wysyłania nie ma większego znaczenia i efektywności na przyzwoitym poziomie nie zbudujemy.

Co do cen u nas zasady proste, płacimy za wysłane maile, transfer, utrzymanie bazy i jakieś inne opłaty we FreshMailu brak: koszt maili 75 zł plus 20 zł rozpoczęcie kampanii czyli razem 95 zł

Jeśli wysyłasz więcej pisz na priv, nie pożałujesz ;)
Marcin Godlewski

Marcin Godlewski Właściciel
ProPartner.pl,
MiastoSzkolen.pl
itp.

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

Paweł Moczulski:
Witam,

Zna ktoś może jakieś darmowe narzędzie do wysyłki masowej korespondencji? Może dorzucać jakaś reklamę albo coś :)

Mam coś starego, ale niestety wysypuje się co drugi raz ;/

Nie jest to co prawda darmowe narzędzie - ale bardzo fajnie, wiem bo używam :)
Kupiliśmy ze znajomymi na spółkę i sprawdza się wyśmienicie :)

Polecam Interspire.com
Michał Hryniszyn

Michał Hryniszyn Pomagam firmom
budować wizerunek i
zwiększać sprzedaż

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

Paweł Moczulski:
Witam,

Zna ktoś może jakieś darmowe narzędzie do wysyłki masowej korespondencji? Może dorzucać jakaś reklamę albo coś :)

Mam coś starego, ale niestety wysypuje się co drugi raz ;/
Kiedys uzywalem PHP List http://www.phplist.com jednak cos mi nie gralo - ciezko sie obslugiwalo, malo intuicyjne. Wysylki szly bez problemow i prawidlowo. Od dawna jednak nie wiem, czy cos sie w nim zmienilo, wiec nie wiem, czy polecam, czy nie ;). Ogolnie rzecz biorac, skrypt calkiem niezly.

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

Michał Kucaj:
spam jest wtedy (wg słownika) kiedy wysyła się niezamówioną ofertę handlową, wszystko zależy od użytkownika. Jeśli wszystko jest w porządku i postępuje wg. pewnych zasad -tj. z kulturą
i PYTAJĄC o możliwość przesłania oferty a nie waląc od razu ofertą
to wszystko jest w porządku gdyby tak nie było, producent bardzo szybko przestałby to sprzedawać bo zaczęła by go ścigać prokutatura.


Witam serdecznie. Pozwólcie Panowie że dołączę do dyskusji.

Jak wspomniał trafnie Pan Michał, wszystko zależy od tego jak się wykorzystuje te narzędzia. Jeśli robi się to z kulturą, nie nachalnie i z poszanowaniem cudzego czasu i cierpliwości to wszystko jest ok.

Jednak ja sam, na firmową skrzynkę dostaję co chwilę pełno zapytań czy zgadzam się na przesłanie oferty, to się robi już nudne i nawet nie czytam o co konkretnie chodzi, tylko odrazu kasuję takie wiadomości bez przeczytania. Traktuję je poprostu jak spam, w outloku dodaję takie wiadomości to kategorii spam.
Więc zapytania też stają się spamem, są niechciane, ludzie wolą sami poszukać i dowiedzieć się czegoś o produktach/usługach i nie życzą sobie natręctwa.

Chciałbym przy okazji pozdrowić Pana Pawła B. z firmy jsystems, który już chyba po raz setny przesłał mi zapytanie o przesłanie oferty jsystems. Pomimo że kilkadziesiąt maili wcześniej odpisałem że nie jestem zainteresowany. :)
A co najlepsze korzystałem już kiedyś z tego systemu. :)

Tak właśnie działa taki e-mail marketing. Jak naloty dywanowe podczas Drugiej Wojny Światowej! Zrzucano setki, tysiące bomb licząc na to że któraś trafi w cel, przy okazji równano z ziemią całe miasta.
Dzisiaj odpowiednie konwencje nakazują używania inteligentnych bomb które trafiają prosto w cel z precyzją do kilku metrów!
Podobnie jest z e-mail marketingiem.
Jesli ktoś uważa że nie jest spamem wysyłanie pytań o możliwość przesłania oferty i podaje w stopce stronę www to jest w błędzie. Ponieważ zawsze znajdzie się ktoś, kto nie życzy sobie takich pytań.

Dzisiaj preferuję sam dobierać sobie target, nie chcę żeby robiły to za mnie booty. Dzięki temu mam więcej przyjaźnie nastawionych klientów, których potrzeby znam i wiedzą że mogą na mnie liczyć.

Nie chcę żeby ktoś to odebrał jako krytykę e-mail marketingu. On działa i ma się dobrze, ale uważam że nie wolno go nadużywać. To jest pójście po łatwiźnie i nie koniecznie zawsze słuszna droga.

W niektórych branżach jest wyjściem idealnym w mojej - hotelarstwie, zupełnie bezsensownym.Bartosz Z. edytował(a) ten post dnia 01.02.10 o godzinie 16:42
Kinga Gołębiewska

Kinga Gołębiewska Student, Akademia
Ekonomiczna im.
Karola Adamieckiego
w K...

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

Paweł Moczulski:
Eeee wiedziałem że nikt nic konkretnego mi nie powie. Chciałbym najpierw sprawdzić skuteczność takiego mailingu :)

Tomasz jaka jest cena za puszczenie wysyłki na powiedzmy 2500 adresów?

Paweł ja polecam CafeMail . Po zarejestrowaniu dostaniesz 2000 maili do przetestowania.
Korzystam od niedawna, ale jestem bardzo zadowolona. Oby tak dalej.

Pozdrawiam
Krzysztof Adamus

Krzysztof Adamus business development
director Opcom

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

FreshMail oferuje wszystko co potrzebne do wysyłek mailingowych zapakowane w bardzo intuicyjny interfejs. Są szablony mailingów wraz z edytorem, testy antyspamowe, targetowanie, personalizacja, zaawansowane raportowanie...

Do tego wysoki poziom doradców klienta do których zawsze można się zgłosić po poradę ;) Polecam.

Temat: Darmowe narzedzie do e-mail marketingu

Freshmail albo Mailchimp, tu masz więcej o nich napisane Freshmail Mailchimp



Wyślij zaproszenie do