Marcin Nowak Handel B2B
Temat: Eksport polskich kosmetyków do Chin.
Eksport polskich kosmetyków do Chin.Chiny to potężny rynek konsumencki zainteresowany kosmetykami m.in. z Europy.
Tmall.com należący do Grupy Alibaba to doskonały kanał sprzedaży kosmetyków na rynku chińskim.
Jednym z najpopularniejszych aktualnie e-sklepów kosmetycznych na Tmall jest francuski Clarins, inne to L’Occitane, Biotherm, Estee Lauder, Origins and Shiseido. Tmall.com to ponad 50% sprzedaży kosmetyków online w Chinach. Sprzedaż kosmetyków w Chinach wzrosła w stosunku do poprzedniego roku o 21% i osiągnęła wartość 404.4 miliardów RMB ($65.3 miliardów ).
Polskie kosmetyki podbijają już rynki światowe, czas na rynek chiński ?
Więcej: http://www.rynekchinski.pl/rynek-chi324ski-blog