Paulina Chojnacka Account Executive
Temat: Negatywne strony zakupów on line - nabita w butelkę
Witajcie,Zakupy przez internet cieszą się coraz większym powodzeniem. Bo czyż nie wygodnie jest tylko kliknąć i proszę.. zakupy same pukają do drzwi. Bez zbędnych kolejek, tłoku i niekiedy w bardzo atrakcyjnej cenie. Wszystko pięknie ładnie ale... no właśnie. Korzystałam z wielu sklepów internetowych i z przykrością stwierdzam, że nie znalazłam takiego, który w 100% spełniałby moje oczekiwania. Już kilkakrotnie toczyłam batalie ze sklepami bo: albo na towar, który niby jest od ręki trzeba czekać tygodniami, albo cena podana na stronie różni się od tej, która widnieje na fakturze, często zdarza się, że w przesyłce brakuje jakiejś pozycji bądź kontakt z obsługą klienta graniczy z cudem. A może to tylko ja mam takiego pecha....