Leszek
L.
Wastelands
Interactive
Temat: Bitter Glory - Graficy poszukiwani
szuka osób chętnych do pomocy przy tworzeniu
gry "grand strategy" rozgrywająca się w realiach drugiej wojny światowej*.
[ galeria screenów ] [zapowiedź na Onecie ] [ trailer ] **
Wastlands Interactive to prężna nieformalna grupa kilkunastu osób (w tym 6 programistów, kilku grafików, historyk, geograf, muzyk i inne osoby) hobbystycznie robiących gry strategiczne.
Szukamy osób do pomocy przy:
- modelach sprzętów wojskowych [przykład]
- schematach sprzętów [przykład]
- elementach GUI (panelach, oknach, ikonach) [przykład ]
- materiałach promocyjnych [przykład]
Jeżeli:
- twoim hobby jest druga wojna światowa lub po prostu rysowanie;
- chcesz mieć ciekawy wpis do cv lub wzbogacić portfolio;
- rozumiesz jaka jest różnica miedzy wspólnikiem a pracownikiem, bo nie jesteśmy firmą, ale jednocześnie nasza wcześniejsza gra "WW2:Road to Victory" ***
już jest w sprzedaży, a zyski z niej są dzielone pomiędzy osoby ją tworzące;
oraz jesteś ciekawy jak wygląda projekt tego typu od środka a może nawet masz ambicje kierować pracami działu graficznego to napisz na adres anraz@bitterglory.com
__________________________________
* Najważniejsze cechy Bitter Glory:
- czas gry: 1933-1950+
- swobodny upływ czasu, aktywna pauza, regulacja szybkości gry
- heksagonalna mapa świata oparta na zdjęciach satelitarnych NASA, zawierająca typ terenu, strefy klimatyczne, rejony geograficzne (około 5000!), drogi, koleje oraz informacje o gospodarce - łącznie około 210 tys. heksów!
- skalowane jednostki lądowe (ilość ludzi, kompanii, pojazdów dział) i lotnicze (ilość samolotów)
- okręty od kutrów torpedowych do pancerników
- przebudowywanie istniejących okrętów
- możliwość tworzenia własnej organizacji jednostek lub używania historycznych wzorców
- projektowanie własnych pojazdów, samolotów, statków lub korzystanie z wzorców historycznych
- zrównoważony system walki
- rozbudowany system liczenia parametrów jednostek
- 4 stopniowa struktura dowodzenia lądowego
- uzupełnienia jednostek w postaci konkretnych sprzętów, które trzeba wyprodukować
- rozbudowane tło historyczne
- “co byłoby gdyby?” - alternatywny rozwój wypadków wraz z konsekwencjami
- rozbudowany i zarazem prosty w obsłudze model dyplomacji
- sterownie gospodarką dostosowane do indywidualnych wymagań gracza
- wyścig technologiczny - szczegółowe drzewa technologii
- sprawne AI
- multiplayer
- wsparcie dla gracza w kontrolowaniu różnych aspektów gry (np.: konstrukcja, produkcja, dyplomacja, zaopatrzenie)
- możliwość edycji wielu parametrów gry (min. wydarzeń, OoB, plików AI) przy pomocy dołączonych narzędzi lub… edytora tekstowego
** Trailer jest dołączony do bieżącego numer „CD Action” (na Cover DVD)
*** O grze można poczytać w recenzjach na Onecie i w ostatnim (październikowym) numerze „CD Action”Leszek L. edytował(a) ten post dnia 15.10.08 o godzinie 10:34