Jarosław
B.
Cyfrowe.pl -
prezes/właściciel
Temat: Prośba o opinię - nowy proces zakupowy - Cyfrowe.pl
Zwracam się z prośbą o uwagi i sugestie dotyczące projektowanego nowego procesu zakupowego w www.cyfrowe.pl.Wiadomo nie od dziś, że jest to jeden z ważniejszych elementów sklepu internetowego a my chcemy go poprawić.
Powody zmian:
1) chęć likwidacji ekranu/kroku "logowania"
2) umożliwienie przejrzystego podczepienia nowych form dostawy i płatności
Krok logowania był przez nas kilka razy dopracowywany, co dało efekt w 3 krotnym obniżeniu współczynnika odrzuceń (np. poprzez dodanie grafiki przy tekstach(!), u nas akurat to strzałki) ale nadal jest sporo klientów, którzy nie czytają tego co tam jest albo tego nie rozumieją. Nie zależy nam na zalogowaniu klienta, niech przede wszystkim zamówi towar :)
Od czasu ostatnich modyfikacji przybył nam sklep własny na Śląsku (tam można odebrać zamówienie) oraz pojawiły się nowe sposoby dostawy takie jak paczkomaty, które wymagają innego 'podejścia' i powodują spadek przejrzystości formularza zamówienia/wyboru płatności i sposobu dostawy.
Makiety nowego procesu przy użyciu justproto.com
Z uwagi na to, że są to makiety, mały komentarz do głównej zmiany czyli krok2:
Krok 2 działa w ten sposób, że po wybraniu radiobutton'a rozwija się lista przypisanych do tego sposobu dostawy metod płatności. Wybierając inny, poprzedni zwija się.
Wybierając inny kraj zmieniają się kwoty oraz lista dostępnych sposobów dostawy (np. nie wysyłamy Pocztą Polską).
Będziemy wdzięczni za konstruktywne opinie :) Niniejsza grupa "gości" wiele tęgich głów od web usability :)Jarosław B. edytował(a) ten post dnia 29.05.10 o godzinie 18:02