konto usunięte
Temat: Plus GSM - Usability Fail Prize #1
To prawda, po ośmiu godzinach w pracy moja tolerancja na błędy jest drastycznie niska, ale mam wrażenie, że nie jest to jedynym powodem oszołomienia, jakie stało się moim udziałem przed chwilą:http://interaktywnosc.pl/2008/11/17/plus-usability-fai...
OK, nic nowego, Plus zawsze wydawał się odstawać pod tym względem od konkurencji (której też daleko do ideału); OK, udostępnianie numeru BOK (bo tego właśnie - bądź dostępu do stanu rachunku - szukałem) nie jest priorytetem biznesowym ze względu na koszty itd. Tak czy inaczej jednak - nie przypominam sobie kiedy po raz ostatni widziałem tak koszmarny interfejs, jak ten formularz wyszukiwania z towarzyszącą mu nawigacją.
Może ta wymyślona ad-hoc nagroda nie jest takim złym pomysłem? Nie da się na tym zarobić tak, jak na edukacji przez uzytecznastrona.pl - ale, o ile pamiętam, inicjatywa osiolki.net jakiś tam oddźwięk miała i kilka firm serwisy przebudowało...
Ktoś wie w ogóle, czy Plus planuje jakieś zmiany? Może są tuż przed uruchomieniem nowej wersji - i dlatego to tak wygląda?
PS. Swoją drogą - jeżeli zacisnąć zęby i wpisać jakąś frazę, to zwracane przez system wyniki wyglądają całkiem sensownie...