Małgorzata Urbańska

Małgorzata Urbańska Mama Aktywistka ;)

Temat: plus gsm

czy według was stronka jest funkcjonalna i przejrzysta? Bo ja się zupełnie nie umiem po niej poruszać...
Tomasz Z.

Tomasz Z. www.e-mage.pl,
przyjazne strony www

Temat: plus gsm

Oczywiście, że nie jest. Nie mówiąc już o dostępności...
Maciek Lipiec

Maciek Lipiec User Experience
Director, K2
Internet S.A.

Temat: plus gsm

Oczywiście, że nie jest.... i Plus dobrze o tym wie. Już niedługo powinna być premiera nowej strony, którą miałem okazję współprojektować :) Pracę nad nią trwały od czerwca. Przeprowadziliśmy naprawdę duuużo badań usability i pod względem architektury informacji będzie to spora zmiana na lepsze.
Klaudia R.

Klaudia R. Sukces nie ma windy,
trzeba iść po
schodach

Temat: plus gsm

czekamy z niecierpliwością .... ;)
Przemek P.

Przemek P. Właściciel Visual71

Temat: plus gsm

No fakt - serwis Plusa nie należy do najprzyjaźniejszych.
Czekajmy na nową odsłonę :) K2 pewnie staneło na wysokości zadania :)
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: plus gsm

Mam delikatne wrażenie, że tworzenie takich niefunkcjonalnych serwisów to ogólnie domena naszych sieci komórkowych. Natłok taryf, chęć przekazania wszystkiego co się da na stronie głównej i menu kierujące coraz głębiej i głębiej... :)
Czekamy na Plus'a

konto usunięte

Temat: plus gsm

Bartłomiej J.:
Mam delikatne wrażenie, że tworzenie takich niefunkcjonalnych serwisów to ogólnie domena naszych sieci komórkowych.

E, wystarczy zobaczyć co popełniło Heyah - i cała reszta nagle zaczyna się wydawać szczytem użyteczności, ergonomii i przejrzystości... :-)
Przemek P.

Przemek P. Właściciel Visual71

Temat: plus gsm

Do tej pory nie potrafię znaleźć żadnych informacji w serwach Ery i Orange. Kurcze - nie jest potrzebny specjalista od architektury informacji itp... Wystarczy zapytać siebie i klientów jakich informacji szukają przede wszystkim.

Teraz mam wrażenie, że najważniejsze informacje operatorzy chcą schować przed Nami, a zarzucać sloganami, reklamami, hasłami z gwiazdkami.
Maciek Lipiec

Maciek Lipiec User Experience
Director, K2
Internet S.A.

Temat: plus gsm

Przemek P.:
No fakt - serwis Plusa nie należy do najprzyjaźniejszych.
Czekajmy na nową odsłonę :) K2 pewnie staneło na wysokości zadania :)

To akurat mój były pracodawca czyli MRM czyli dawne Zentropy Partners.
Maciek Lipiec

Maciek Lipiec User Experience
Director, K2
Internet S.A.

Temat: plus gsm

Przemek P.:
Do tej pory nie potrafię znaleźć żadnych informacji w serwach Ery i Orange. Kurcze - nie jest potrzebny specjalista od architektury informacji itp... Wystarczy zapytać siebie i klientów jakich informacji szukają przede wszystkim.

Przemku, tym właśnie między innymi powinien zajmować się architekt tzn. badaniem potrzeb klientów! Chociaż wbrew pozorom pierwsza zasada projektowania to nie słuchać jak wyobrażają sobie stronę użytkownicy ;) Zwykle są to jakieś koszmarki, których tak naprawdę wcale nie chcieliby używać. Nie licz na to że konsument jest w stanie sam zaprojektować ci serwis...
Ważne, żeby dobrze poznać cele użytkowników i uważnie _obserwować_ ich zachowania na stronie, ale potem ktoś musi jeszcze z odpowiednich wskaźników wyciągnąć właściwe wnioski i przekształcić to w dobry dizajn, co jest największą sztuką.

Niestety duże korporacje takie jak telecomy mają różne problemy decyzyjne, czasem sprzeczne cele biznesowe, różne dziwne ograniczenia techniczne, finansowe, czasowe... Z wielu względów efekt końcowy nie zawsze jest satysfakcjonujący. Era nie jest taka zła, Orange faktycznie słaby.
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: plus gsm

Kira F.:
Bartłomiej J.:
Mam delikatne wrażenie, że tworzenie takich niefunkcjonalnych serwisów to ogólnie domena naszych sieci komórkowych.

E, wystarczy zobaczyć co popełniło Heyah - i cała reszta nagle zaczyna się wydawać szczytem użyteczności, ergonomii i przejrzystości... :-)

Ha, przy czym Heyah chyba chciało być za bardzo ... heyah i przedobrzyło.

I tu zgadzam się z Maćkiem, że tak naprawdę do pewnego stopnia witryna powinna być realizowana w oderwaniu od "chęci" bądź "niechęci" userów, bo Ci stworzyliby ją na swój wzór- rzecz jasna, każdy inny. Np. na głównej tylko same przysłowiowe "gołe baby", czy masa taaaanich dzwoników do pobrania - czyż nie o to w tym chodzi? ;)
Michał Smyk

Michał Smyk User experience, AI,
badania usability,
projektowanie

Temat: plus gsm

Jesli wszystko pójdzie zgodnie z planem, nowy Plus powinien pojawić się w ciągu kilku tygodni. Są już teksty, nowy serwis żyje, jak na razie na serwerze testowym. Przed nami jeszcze ostatnia faza testów z użytkownikami...
Pozdrawiam Maciek ;)

konto usunięte

Temat: plus gsm

Maciek L.:
Przemek P.:
Czekajmy na nową odsłonę :) K2 pewnie staneło na wysokości zadania :)
To akurat mój były pracodawca czyli MRM czyli dawne Zentropy Partners.
No to gorzej. Znacznie gorzej. ;)

konto usunięte

Temat: plus gsm

[author]Edward

konto usunięte

Temat: plus gsm

Kamil T.:

User-centered-aesthetic-is-not-really-important-and-we-have-got-awards-that-proves-this designs ;>

ojjj uważaj, możesz się ostro zdziwić, kiedy zobaczysz nowy layout plus.pl - wybrany przez userstwo... Może Ci się nie spodobać :D Ale jest user-centered do bólu, testowane 666 razy
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

Temat: plus gsm

eryk o.:
(...) testowane 666 razy

... brzmi groźnie ;)
Maciek Lipiec

Maciek Lipiec User Experience
Director, K2
Internet S.A.

Temat: plus gsm

Michał S.:
Jesli wszystko pójdzie zgodnie z planem, nowy Plus powinien pojawić się w ciągu kilku tygodni. Są już teksty, nowy serwis żyje, jak na razie na serwerze testowym. Przed nami jeszcze ostatnia faza testów z użytkownikami...
Pozdrawiam Maciek ;)

Michał & Eryk, pamiętacie że macie misję podzielenia się ze światem kejsem plusa? ;)

konto usunięte

Temat: plus gsm

Maciek L.:

Michał & Eryk, pamiętacie że macie misję podzielenia się ze światem kejsem plusa? ;)

dzieżby inaczej :) Mamy jeszcze cichą nadzieję na ostatnią turę testów "na żywca" ;]
Michał Smyk

Michał Smyk User experience, AI,
badania usability,
projektowanie

Temat: plus gsm

3..2..1.. Start.

Nowa strona Plusa ruszyła ;)
Patryk Pawlikowski

Patryk Pawlikowski Rób to co kochasz,
wtedy zrobisz to
dobrze!

Temat: plus gsm

Maćku, czy ta strona była budowana od postaw czy była to bardziej rewolucja już istniejącej?

Następna dyskusja:

Plus GSM - Usability Fail P...




Wyślij zaproszenie do