Małgorzata Urbańska Mama Aktywistka ;)
- 1
- 2
Tomasz
Z.
www.e-mage.pl,
przyjazne strony www
Temat: plus gsm
Oczywiście, że nie jest. Nie mówiąc już o dostępności...
Maciek
Lipiec
User Experience
Director, K2
Internet S.A.
Temat: plus gsm
Oczywiście, że nie jest.... i Plus dobrze o tym wie. Już niedługo powinna być premiera nowej strony, którą miałem okazję współprojektować :) Pracę nad nią trwały od czerwca. Przeprowadziliśmy naprawdę duuużo badań usability i pod względem architektury informacji będzie to spora zmiana na lepsze.
Klaudia
R.
Sukces nie ma windy,
trzeba iść po
schodach
Temat: plus gsm
czekamy z niecierpliwością .... ;)Przemek P. Właściciel Visual71
Temat: plus gsm
No fakt - serwis Plusa nie należy do najprzyjaźniejszych.Czekajmy na nową odsłonę :) K2 pewnie staneło na wysokości zadania :)
Bartłomiej
Juszczyk
dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...
Temat: plus gsm
Mam delikatne wrażenie, że tworzenie takich niefunkcjonalnych serwisów to ogólnie domena naszych sieci komórkowych. Natłok taryf, chęć przekazania wszystkiego co się da na stronie głównej i menu kierujące coraz głębiej i głębiej... :)Czekamy na Plus'a
konto usunięte
Temat: plus gsm
Bartłomiej J.:
Mam delikatne wrażenie, że tworzenie takich niefunkcjonalnych serwisów to ogólnie domena naszych sieci komórkowych.
E, wystarczy zobaczyć co popełniło Heyah - i cała reszta nagle zaczyna się wydawać szczytem użyteczności, ergonomii i przejrzystości... :-)
Przemek P. Właściciel Visual71
Temat: plus gsm
Do tej pory nie potrafię znaleźć żadnych informacji w serwach Ery i Orange. Kurcze - nie jest potrzebny specjalista od architektury informacji itp... Wystarczy zapytać siebie i klientów jakich informacji szukają przede wszystkim.Teraz mam wrażenie, że najważniejsze informacje operatorzy chcą schować przed Nami, a zarzucać sloganami, reklamami, hasłami z gwiazdkami.
Maciek
Lipiec
User Experience
Director, K2
Internet S.A.
Temat: plus gsm
Przemek P.:
No fakt - serwis Plusa nie należy do najprzyjaźniejszych.
Czekajmy na nową odsłonę :) K2 pewnie staneło na wysokości zadania :)
To akurat mój były pracodawca czyli MRM czyli dawne Zentropy Partners.
Maciek
Lipiec
User Experience
Director, K2
Internet S.A.
Temat: plus gsm
Przemek P.:
Do tej pory nie potrafię znaleźć żadnych informacji w serwach Ery i Orange. Kurcze - nie jest potrzebny specjalista od architektury informacji itp... Wystarczy zapytać siebie i klientów jakich informacji szukają przede wszystkim.
Przemku, tym właśnie między innymi powinien zajmować się architekt tzn. badaniem potrzeb klientów! Chociaż wbrew pozorom pierwsza zasada projektowania to nie słuchać jak wyobrażają sobie stronę użytkownicy ;) Zwykle są to jakieś koszmarki, których tak naprawdę wcale nie chcieliby używać. Nie licz na to że konsument jest w stanie sam zaprojektować ci serwis...
Ważne, żeby dobrze poznać cele użytkowników i uważnie _obserwować_ ich zachowania na stronie, ale potem ktoś musi jeszcze z odpowiednich wskaźników wyciągnąć właściwe wnioski i przekształcić to w dobry dizajn, co jest największą sztuką.
Niestety duże korporacje takie jak telecomy mają różne problemy decyzyjne, czasem sprzeczne cele biznesowe, różne dziwne ograniczenia techniczne, finansowe, czasowe... Z wielu względów efekt końcowy nie zawsze jest satysfakcjonujący. Era nie jest taka zła, Orange faktycznie słaby.
Bartłomiej
Juszczyk
dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...
Temat: plus gsm
Kira F.:
Bartłomiej J.:
Mam delikatne wrażenie, że tworzenie takich niefunkcjonalnych serwisów to ogólnie domena naszych sieci komórkowych.
E, wystarczy zobaczyć co popełniło Heyah - i cała reszta nagle zaczyna się wydawać szczytem użyteczności, ergonomii i przejrzystości... :-)
Ha, przy czym Heyah chyba chciało być za bardzo ... heyah i przedobrzyło.
I tu zgadzam się z Maćkiem, że tak naprawdę do pewnego stopnia witryna powinna być realizowana w oderwaniu od "chęci" bądź "niechęci" userów, bo Ci stworzyliby ją na swój wzór- rzecz jasna, każdy inny. Np. na głównej tylko same przysłowiowe "gołe baby", czy masa taaaanich dzwoników do pobrania - czyż nie o to w tym chodzi? ;)
Michał
Smyk
User experience, AI,
badania usability,
projektowanie
Temat: plus gsm
Jesli wszystko pójdzie zgodnie z planem, nowy Plus powinien pojawić się w ciągu kilku tygodni. Są już teksty, nowy serwis żyje, jak na razie na serwerze testowym. Przed nami jeszcze ostatnia faza testów z użytkownikami...Pozdrawiam Maciek ;)
konto usunięte
Temat: plus gsm
Maciek L.:No to gorzej. Znacznie gorzej. ;)Przemek P.:To akurat mój były pracodawca czyli MRM czyli dawne Zentropy Partners.
Czekajmy na nową odsłonę :) K2 pewnie staneło na wysokości zadania :)
konto usunięte
Temat: plus gsm
[author]Edward
konto usunięte
Temat: plus gsm
Kamil T.:
User-centered-aesthetic-is-not-really-important-and-we-have-got-awards-that-proves-this designs ;>
ojjj uważaj, możesz się ostro zdziwić, kiedy zobaczysz nowy layout plus.pl - wybrany przez userstwo... Może Ci się nie spodobać :D Ale jest user-centered do bólu, testowane 666 razy
Bartłomiej
Juszczyk
dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...
Maciek
Lipiec
User Experience
Director, K2
Internet S.A.
Temat: plus gsm
Michał S.:
Jesli wszystko pójdzie zgodnie z planem, nowy Plus powinien pojawić się w ciągu kilku tygodni. Są już teksty, nowy serwis żyje, jak na razie na serwerze testowym. Przed nami jeszcze ostatnia faza testów z użytkownikami...
Pozdrawiam Maciek ;)
Michał & Eryk, pamiętacie że macie misję podzielenia się ze światem kejsem plusa? ;)
konto usunięte
Temat: plus gsm
Maciek L.:
Michał & Eryk, pamiętacie że macie misję podzielenia się ze światem kejsem plusa? ;)
dzieżby inaczej :) Mamy jeszcze cichą nadzieję na ostatnią turę testów "na żywca" ;]
Michał
Smyk
User experience, AI,
badania usability,
projektowanie
Patryk
Pawlikowski
Rób to co kochasz,
wtedy zrobisz to
dobrze!
Temat: plus gsm
Maćku, czy ta strona była budowana od postaw czy była to bardziej rewolucja już istniejącej?- 1
- 2
Następna dyskusja: