Łukasz J.

Łukasz J. Supply Chain Manager

Temat: specjalista ds . logistyki - customer service

związku z rozwojem Działu Logistyki poszukuje kandydatów na stanowisko:

SPECJALISTA DS LOGISTYKI – CUSTOMER SERVICE

Miejsce pracy: Tychy

OSOBA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:
•Współpracę i utrzymywanie stałych kontaktów z Klientami
•Zapewnienie optymalnej komunikacji i obsługi Klientów poprzez dostarczanie punktualnych, wyczerpujących
i terminowych informacji, uwag, ostrzeżeń dotyczących ich wymagań
•Kierowanie wszystkimi wymaganymi działaniami w celu stworzenia warunków pozwalających spełnić wymagane cele w zakresie wydajności dostaw i jakości procesu logistycznego
•Normalne i dodatkowe planowanie i organizacja transportów
•Realizowanie polityki zapasów odnośnie sprzedawanych wyrobów
•Wprowadzanie / kontrolę / utrzymanie danych w systemie oraz sporządzanie wymaganych raportów
•Zarządzanie opakowaniami klienta
•Współpracę z innymi działami / osobami w firmie, których wkład jest wymagany do spełnienia żądanego zapotrzebowania
•Dbanie o zadowolenie Klienta w sposób proaktywny i reaktywny, promując równocześnie wizerunek firmy
•Ustalanie priorytetów odnośnie planów produkcyjnych, analiza planu produkcji w porównaniu z planem i realizacją dostaw

WYMAGANIA / KWALIFIKACJE ZAWODOWE:
•Wykształcenie: wyższe; preferowane kierunki: logistyka, inżynieria, informatyka
•Doświadczenie: minimum rok pracy w dziale logistyki w firmie produkcyjnej, najlepiej w branży automotive
•Język niemiecki: wymagana bardzo dobra znajomość - warunek konieczny
•Język angielski: komunikatywny, pozwalający na swobodną konwersację
•Znajomość MS Office
•Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem
•Znajomość specyficznych wymagań klienta oraz portali B2B klientów Grupy VW będzie dodatkowym atutem
•Umiejętność pracy w zespole
•Komunikatywność, zaangażowanie
•Umiejętność pracy pod presją czasu, zorganizowanie, punktualność i systematyczność w wykonywaniu obowiązkówTen post został edytowany przez Autora dnia 09.10.14 o godzinie 22:27