Anita Michalska

Anita Michalska Coach & Mentor

Temat: Szkolenia zamknięte

Szkolenia zamknięte przygotowujemy dla zorganizowanej grupy pracowników Twojej firmy. Kierujemy się zasadą, że nie ma dwóch takich samych organizacji a tym samym dwóch identycznych szkoleń. Każdy przygotowany przez nas warsztat jest konstruowany wg indywidualnych potrzeb określonej grupy lub w formie konsultacji dla konkretnego pracownika.

Badanie potrzeb szkoleniowych i ocena efektywności.
Badanie potrzeb szkoleniowych jest kluczowym elementem w procesie realizowania polityki szkoleniowej nowoczesnych organizacji. Analiza potrzeb szkoleniowych umożliwia zidentyfikowanie rozbieżności między stanem obecnym a pożądanym, czyli diagnozuje luki kompetencyjne w określonych zakresach. Rozpoznanie tych obszarów jest punktem wyjścia do wskazania kierunków rozwoju wiedzy i kompetencji uczestników szkolenia.

Celem badania potrzeb szkoleniowych jest:
- podjęcie decyzji, kiedy i jakie działania należy przeprowadzić;
- rozpoznać i dopasować cele proponowanych działań do specyfiki i oczekiwań organizacji;
- poznać oczekiwania, postawy, strategie działania, poziom wiedzy i kompetencji uczestników.

Prowadzone badanie ma na celu zidentyfikowanie wszelkich możliwych problemów czy zjawisk, które mogą stać się przedmiotem szkolenia. Jednocześnie istotnym elementem działań diagnostycznych jest również określenie źródeł danych trudności oraz sprawdzenie, w jakim stopniu możliwe jest rozwiązanie lub wpływanie na przyczynę zaistniałej sytuacji za pomocą szkoleń.

Zakres diagnozy potrzeb dotyczy następujących poziomów:
- człowieka uczestniczącego w szkoleniu;
- grupy uczestniczącej w szkoleniu;
- organizacji i jej otoczenia.

Narzędzia, jakie wykorzystujemy w procesie analizy potrzeb szkoleniowych to m.in. : wywiad indywidualny, wywiad zogniskowany, ankieta, obserwacja, obserwacja uczestnicząca, testy, opis stanowiska, symulacja oraz przeanalizowanie wszystkich innych możliwych źródeł informacji, którymi może dysponować firma lub jej otoczenie.

Im bardziej zróżnicowany proces diagnozy jeżeli chodzi o wybór narzędzi tym większa trafność i adekwatność uzyskanej analizy sytuacji w stosunku do rzeczywistości.

Analizy efektywności szkolenia dokonujemy na różnych poziomach:
1) zmiana w poziomie wiedzy – przyrost wiedzy sprawdzany testem przed i po szkoleniu;
2) zmiana na poziomie umiejętności (zachowań) – pre i posttesty zawierające opisy zachowań , obserwacja uczestnicząca w miejscu pracy przed i po szkoleniu;
3) zaspokojenie potrzeb uczestników – porównanie deklarowanych przez uczestników oczekiwań przed szkoleniem z treścią potrzeb po przeprowadzeniu działań – analiza jakościowa;
4) przyczynienie się szkolenia do realizowania celów organizacji, które były realizowane w trakcie szkolenia;
5) zadowolenie uczestników – jakie są reakcje uczestników po szkoleniu – ankieta ewaluacyjna po szkoleniu.

Ze względu na złożoność poziomów ocena danych obszarów wymaga zróżnicowania nakładu czasu oraz wyboru technik badawczych, w celu zgromadzenia wartościowych źródeł informacji.
Anita Michalska

Anita Michalska Coach & Mentor

Temat: Szkolenia zamknięte

Dla Menadżerów

Wierzymy, że zmiany w kulturze organizacyjnej są najbardziej efektywne, gdy zaczynają się od samej góry. Atmosferę zaufania w pracy tworzą zawsze ludzie tj. przede wszystkim kierownictwo organizacji, a nie systemy czy struktury. Stąd wprowadzenie odpowiednio silnej kultury organizacyjnej wymaga przywództwa na wszystkich poziomach organizacji.

Naszym zdaniem prawdziwe przywództwo zaczyna się od własnej pracy wewnętrznej. Aby skutecznie przewodzić innym i całej organizacji, każdy przywódca musi najpierw posiąść umiejętność kierowania swoim własnym życiem. Przywództwo związane jest z decyzją rozwoju osobistego i pracy nad sobą, która nigdy się nie kończy. O potencjale lidera stanowi zarówno jego charakter, to jakim jest człowiekiem, jak i jego kompetencje, czyli to, jak działa i co potrafi.

Zapraszamy do pracy nad sobą i proponujemy Państwu pełen pakiet szkoleń z zakresu umiejętności menadżerskich.

Szkolimy m.in. z tematów:
 Delegowanie zadań
 Motywowanie
 Budowanie zespołu
 Zarządzanie strategiczne
 Zarządzanie przez cele
 Zarządzanie zespołem rozproszonym
 Narzędzia coachingowe w zarządzaniu
 Rozmowy oceniające
 Zarządzanie konfliktem
 Moderowanie pracy grupy
 Zarządzanie projektami
Anita Michalska

Anita Michalska Coach & Mentor

Temat: Szkolenia zamknięte

Dla sprzedaży

Pozyskanie klienta to proces który przekłada się na stałe źródło dochodów. Jednocześnie jest to początek drogi. Klienta należy jeszcze w firmie zatrzymać. Spowodować, aby chciał współpracować właśnie z nami. Potrzebujemy zatem zastanowić się w jaki sposób doprowadzić do tego aby nie tylko kupił raz, ale chciał kupować, korzystać z naszych usług ponownie?

Czy zastanawiacie się z jakich powodów Klient skorzystał z Waszych usług? Jak często analizujecie powody jego odejścia i dochodzicie do wniosku, że to wszystko przez zbyt wysoką cenę?

Realizując szkolenia sprzedażowe należy pamiętać o trzech rzeczach:

Ten, który o mały ułamek potrafi więcej, sprzedaje wielokroć więcej.
Ok. 90% procent handlowców rezygnuje z pracy w ciągu 3 lat. Tylko niewielki procent odnosi sukces.

Jakość produktu nie jest najważniejsza.
Pamiętać należy, aby nasz produkt nie różnił się znacznie jakościowo od produktów konkurencji. Gdyby to jakość miała decydować o powodzeniu sprzedaży to Microsoft nigdy nie osiągnąłby pozycji lidera w branży.

Są trzy rodzaje sprzedaży: skoncentrowana na kliencie, produkcie, na handlowcu
Tylko ta pierwsza, oparta na relacjach, przyniesie Tobie i Twojej firmie sukces.

Realizując szkolenia dla sił sprzedaży czy obsługi klienta dostarczamy wiedzę oraz praktyczne umiejętności pozwalające skutecznie nie tylko pozyskiwać klienta, sprzedawać, ale także sprawić by chciał korzystać z naszych usług w przyszłości.

Zapraszamy do skorzystania z naszych szkoleń. Każde z nich oparte jest na założeniu, że o sukcesie decyduje jakość relacji jakie nawiążemy z klientem.

 Sprzedaż bezpośrednia
 Standardy obsługi klienta
 Budowanie i zarządzanie relacjami z klientem
 „Trudny” klient
 Telemarketing
 Telefoniczna obsługa Klienta
 Strategie pokonywania obiekcji
 Negocjacje w sprzedaży
Anita Michalska

Anita Michalska Coach & Mentor

Temat: Szkolenia zamknięte

Dla zespołów

Zasadność pracy zespołowej można ująć w następującym równaniu 2 + 2 > 4.

Największym plusem pracy zespołowej jest zwiększanie wydajności - zintegrowana grupa jest bardziej efektywna w działaniu niż poszczególne osoby wchodzące w jej skład. Dobrze dobrany zespół, którego członkowie posiadają uzupełniające się kompetencje, mogą sprawić, że efektywność realizowanych projektów będzie większa, a czas ich realizacji krótszy. Poszczególni członkowie zespołu posiadają konkretną wiedzę, zdolności. Podczas pracy zespołowej wszystkie wymienione elementy ulegają kumulacji. Zespół w ten sposób wypełnia luki jakie mogłaby posiadać pojedyncza osoba. Podobna zasada dotyczy eliminacji błędów, czy też znajdowania rozwiązań.

Członkowie zespołu stale podnoszą swoje kwalifikacje czerpiąc z wiedzy i doświadczenia innych członków zespołu. Aby tak się stało zespół potrzebuje sprzyjających warunków, które tworzą przełożeni, ale przede wszystkim zespół potrzebuje wypracować swoje własne strategie i zasady wewnętrznej współpracy.

Proponujemy Państwu zajęcia, które będą pomocne podczas tworzenia grup projektowych oraz zajęcia dla grup już działających, które poszukują nowego impulsu do działania czy też podniesienia swoich kwalifikacji.

 Coaching grupowy
 Kreatywne rozwiązywanie problemów
 Trening kreatywności
 True Collors

Następna dyskusja:

Szkolenia tematyczne- Warszawa




Wyślij zaproszenie do