Marek Więcki

Marek Więcki Młodszy Specjalista
ds. Szkoleń i
Wsparcia Sprzedaży w
HI...

Temat: Szkolenia Call Center

Zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych HILLWAY - organizacji wspierającej największe firmy w procesach sprzedaży i obsługi klienta

Szkolenie otwarte Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 22-23.04

Szkolenie otwarte Raportowanie i analiza danych w call center 27-28.04

Szkolenie otwarte Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 20-21.05

Szkolenie otwarte Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 08-09.06

Szkolenia dedykowane dla menedżerów call center, działów obsługi klienta, sprzedaży, telemarketingu, leaderów, trenerów oraz coachów wewnętrznych.

Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu

HILLWAY Training & Consulting

+48 22 250 22 82Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.03.15 o godzinie 11:55