Marek
Więcki
Młodszy Specjalista
ds. Szkoleń i
Wsparcia Sprzedaży w
HI...
Temat: Szkolenia Call Center
Zapraszam do udziału w szkoleniach otwartych HILLWAY - organizacji wspierającej największe firmy w procesach sprzedaży i obsługi klientaSzkolenie otwarte Coaching i monitoring – skuteczne narzędzia zarządzania jakością w call center 22-23.04
Szkolenie otwarte Raportowanie i analiza danych w call center 27-28.04
Szkolenie otwarte Motywowanie pracowników w call center (telemarketing) 20-21.05
Szkolenie otwarte Rekrutacja i selekcja pracowników call center / telemarketerów 08-09.06
Szkolenia dedykowane dla menedżerów call center, działów obsługi klienta, sprzedaży, telemarketingu, leaderów, trenerów oraz coachów wewnętrznych.
Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu
HILLWAY Training & Consulting
+48 22 250 22 82Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.03.15 o godzinie 11:55