Maciej W.

Maciej W. Pełne CV, opis
doświadczenia
projektowe i
referencje dost...

Temat: Siła Telemarketingu VI

Witam,
serdecznie zapraszam do udziału w VI edycji projektu badawczego Siła Telemarketingu, który odbędzie się 27-28 września 2010 r. w Warszawie w Hotelu Polonia Palace.

Celem projektu jest analiza wpływu aktualnych zmian gospodarczych na branżę telemarketingu, zlokalizowanie kluczowych wyzwań stojących przed branżą oraz wymiana doświadczeń pomiędzy ekspertami i praktykami rynku.

Projekt składa się z :
badania raportu konferencji warsztatów

Prelegentami konferencji będą przedstawiciele takich firm jak:
Netia, Polkomtel, Bank Zachodni WBK, UPC, Akademia Telemarketingu, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Communication One Consulting, Europe Calling, Algotech Polska.

Drugiego dnia zapraszamy na praktyczne warsztaty:

* Narzędzia menedżera call center: Assessment Development Center....
* Emocje, stres, wypalenie - o miękkim wzmacnianiu Pracowników call center
* Zaawansowana sprzedaż do klientów biznesowych...


Cena regularna uczestnictwa w konferencji 950 zł + VAT/os.
W warsztacie 950 zł + VAT/os.

Przy zgłoszeniu przynajmniej trzech osób rabat 30%

W załączeniu przesyłam szczegółowy program wydarzenia.

W celu zgłoszenia swojego uczestnictwa proszę o przesłanie załączonego formularza.

W razie pytań, zapraszam do kontaktu.
Maciej Wroński
maciej.wronski@nf.pl
509-045-866
Maciej W.

Maciej W. Pełne CV, opis
doświadczenia
projektowe i
referencje dost...

Temat: Siła Telemarketingu VI

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszam do udziału w VII edycji projektu Siła Telemarketingu, który odbędzie się w dniach 26 - 27 września 2011 r. w Warszawie w Hotelu Radisson Blue.

Głównym celem konferencji jest analiza wpływu aktualnych zmian gospodarczych na branżę telemarketingu, zlokalizowanie kluczowych wyzwań stojących przed branżą oraz wymiana doświadczeń pomiędzy ekspertami i praktykami rynku.

Prelegentami konferencji będą przedstawiciele m.in.:

Alcatel Lucent, Orange, BRE Bank, Bank BGŻ, Holicon, Call Center Training, Viessmann, Invest Bank, Linea Directa Communication

Tematy prezentowane podczas sesji plenarnych:

* Wyzwania w zarządzaniu i rozwoju contact center w perspektywie międzynarodowej (Sarah Cook)
* W jakim kierunku zmierza telemarketing w Polsce? - wyzwania dla branży okiem społeczeństwa
* Integracja mediów społecznościowych z systemem obsługi klienta - potrzeby i nowe możliwości
* Monitorowanie i kontrola jakości obsługi klienta
* Technologia w służbie biznesu - zwiększenie efektywności obsługi klienta
* Zintegrowane podejście do jakości obsługi
* Metody podnoszenia konwersji sprzedaży w call center
* Pozyskiwanie i obsługa Klientów we współpracy producenta z Partnerami Handlowym

Ponadto drugiego dnia tj. 27 września 2011 r. odbędą się warsztaty praktyczne:

* W jaki sposób systematycznie i długotrwale zwiększać przewagę konkurencyjną na rynku, bez względu na sytuację rynkową? Coaching oraz OTJT w dziale call center (Catman Polska)

Specjalna oferta rabatowa przy zgłoszeniu do 29 lipca 2011 r. :

Koszt uczestnictwa w konferencji 1190 zł - 20% = 952 zł + VAT/os.

W przypadku pytań, proszę o kontakt.

Pozdrawiam,
Maciej Wroński
22 314 14 93
maciej.wronski@nf.plMaciej Wroński edytował(a) ten post dnia 06.07.11 o godzinie 16:38



Wyślij zaproszenie do