konto usunięte
konto usunięte
Temat: Motywacja w zespole Call/Contact Center, Servicedesk,...
Wiedzy nie posiadam. Mogę się doświadczeniem podzielić.Uważam, że system motywacyjny powinien być progresywny, zachęcać pracownika do pozostania w firmie, jak i motywować osoby do osiągania CORAZ lepszych wyników, a tym samym powinien być ściśle powiązany z systemem premiowym.
U nas w kraju ciągle się liczy podstawa wynagrodzenia, a nie, możliwe do osiągnięcia premie za wyniki, więc taki system powinien być już jasno skonstruowany na etapie rekrutacji, a to z kolei wiąże się z odtajnieniem infromacji o wynagrodzeniu, na co ciagle wiele firm się nie zgadza.
Jezeli masz jakieś informacje o sposobach / zasadach, naliczania premii, czy poszczególnych narzędzi systemu motywacyjnego, to możemy spróbować coś pod to podciągnąć.
Aleksandra
Młyńczyk
Czy chciałbyś być
swoim Klientem?
Pomoc w definicji
wymag...
Temat: Motywacja w zespole Call/Contact Center, Servicedesk,...
Forum trochę umarło, ale może uda się je jakoś rozruszać? Ja też chciałabym wiedzieć, jak motywować ludzi w sd? Największym problemy to ciągła konieczność aktualizowania wiedzy w zależności od zmian w infrastruturze czy polityce firmy, sposób potrzegania takich osób przez resztę IT (jako osoby do odbierania i przekazywania tel dalej - centralka telefoniczna - a nic bardziej mylnego!), stres związany z bezpośrednim kontaktem z end-userem oraz zmianowy system pracy.Są to elementy, o których wiele osób nie wie lub nie zdaje sobie sprawy z ich wpływu na takiego pracownika. Mom zdaniem sama świadomość jak trudna jest to praca i jak dużej ogólnej wiedzy wymaga pomogłoby choć zmienić wizerunek Service Desku w firmie. Jak jednak to zrobić, gdy tak nie jest? Jak motywować ludzi, którzy są zmęczeni i zniechcęceni?
konto usunięte
Temat: Motywacja w zespole Call/Contact Center, Servicedesk,...
ciekawy artykuł ... zachęcam do lekturyhttp://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90442,6070587,Moty...
bb
Podobne tematy
-
Call Contact Center. Jak... » Zmiana właściciela grupy Call Contact Center. Jak... -
-
Call Contact Center. Jak... » Konferencja III Akademia Call Center, Kanał Direct w... -
-
Call Contact Center. Jak... » Coaching i monitoring w zarządzaniu jakością call center -
-
Call Contact Center. Jak... » Szkolenie Coaching i monitoring w zarządzaniu jakością... -
-
Call Contact Center. Jak... » EN 15838 - certyfikacja contact center - spotkania i... -
-
Call Contact Center. Jak... » XVI Śniadanie Zawodowców dla Menedżerów Call Center w... -
-
Call Contact Center. Jak... » CO to Waszym zdaniem jest Call Center? -
-
Call Contact Center. Jak... » Jak obejść nowe prawa konsumenckie?Mailing/Call Center -
-
Call Contact Center. Jak... » Szkolenia Call Center -
-
Call Contact Center. Jak... » Zlecę usługę call center telemarketingu -
Następna dyskusja: