konto usunięte

Temat: Motywacja w zespole Call/Contact Center, Servicedesk,...

Jestem na etapie wdrożenia systemu motywacyjnego dla grupy osób odpoweidzialnych za wspracie klienta wewnętrznego, szukam wiedzy z tego zakresu. Chetnie też podzielę sie moimi przemyśleniami.

konto usunięte

Temat: Motywacja w zespole Call/Contact Center, Servicedesk,...

Wiedzy nie posiadam. Mogę się doświadczeniem podzielić.

Uważam, że system motywacyjny powinien być progresywny, zachęcać pracownika do pozostania w firmie, jak i motywować osoby do osiągania CORAZ lepszych wyników, a tym samym powinien być ściśle powiązany z systemem premiowym.

U nas w kraju ciągle się liczy podstawa wynagrodzenia, a nie, możliwe do osiągnięcia premie za wyniki, więc taki system powinien być już jasno skonstruowany na etapie rekrutacji, a to z kolei wiąże się z odtajnieniem infromacji o wynagrodzeniu, na co ciagle wiele firm się nie zgadza.

Jezeli masz jakieś informacje o sposobach / zasadach, naliczania premii, czy poszczególnych narzędzi systemu motywacyjnego, to możemy spróbować coś pod to podciągnąć.
Aleksandra Młyńczyk

Aleksandra Młyńczyk Czy chciałbyś być
swoim Klientem?
Pomoc w definicji
wymag...

Temat: Motywacja w zespole Call/Contact Center, Servicedesk,...

Forum trochę umarło, ale może uda się je jakoś rozruszać? Ja też chciałabym wiedzieć, jak motywować ludzi w sd? Największym problemy to ciągła konieczność aktualizowania wiedzy w zależności od zmian w infrastruturze czy polityce firmy, sposób potrzegania takich osób przez resztę IT (jako osoby do odbierania i przekazywania tel dalej - centralka telefoniczna - a nic bardziej mylnego!), stres związany z bezpośrednim kontaktem z end-userem oraz zmianowy system pracy.
Są to elementy, o których wiele osób nie wie lub nie zdaje sobie sprawy z ich wpływu na takiego pracownika. Mom zdaniem sama świadomość jak trudna jest to praca i jak dużej ogólnej wiedzy wymaga pomogłoby choć zmienić wizerunek Service Desku w firmie. Jak jednak to zrobić, gdy tak nie jest? Jak motywować ludzi, którzy są zmęczeni i zniechcęceni?

konto usunięte

Temat: Motywacja w zespole Call/Contact Center, Servicedesk,...

ciekawy artykuł ... zachęcam do lektury
http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90442,6070587,Moty...

bb



Wyślij zaproszenie do