konto usunięte
Temat: Jaki powinien być profil osoby pracującej w ServiceDesk?
Podstawą jest komunikatywność wiedzę natomiast zdobywa się w trakcie........ co do premii powinna byc uzależniona od wskaźników nie wiem jak jesteście rozliczani, więc nie mogę się wypowiadać na temat systemu premiowegopozdrawiam
Konrad
konto usunięte
Temat: Jaki powinien być profil osoby pracującej w ServiceDesk?
system premiowy przy rozwiązaniu ServiceDesk moze nie być skuteczny ponieważ z zasady - SD ma być centralnym punktem kontaktu i przez to (między innymi) przyczynić sie do redukcji kosztów.System premiowy sprawiłby, że koszty prowadzenia SD byłyby mniej kontrolowalne.
Co do profilu pracownika: Komunikatywność jest kluczowa. Czasem wiąże się to ze znajomością obcego języka, ale i tutaj liczy sie umiejętność nawiązania kontaktu z klientem.
Dalsze umiejętności można zdobyc juz podczas treningu.
Kolejną kwestią jest motywacja potencjalnego pracownika - a ta jest juz bardzo trudna do sprawdzenia.
Aleksandra
Młyńczyk
Czy chciałbyś być
swoim Klientem?
Pomoc w definicji
wymag...
Temat: Jaki powinien być profil osoby pracującej w ServiceDesk?
Spróbuję rozruszać i tutaj - komunikatywna, wszechstronna, kulturalna, szybka i zdecydowana, umiejąca wiazać ze sobą wiele różnych, czasem pozornie niepołączonych faktów i wyciągać z nich wnioski, być nastawiona na stałe poszerzanie wiedzy. Uff, na razie tyle. ;)Podobne tematy
Następna dyskusja: