konto usunięte

Temat: EN 15838 - certyfikacja contact center - spotkania i...


Obrazek

W ramach promocji kultury jakości w Customer Contact Center SGS Polska zaprasza na kolejne bezpłatne spotkanie EN 15838 – praktyka certyfikacji contact center

Będzie to okazja do przedyskutowania podstawowych elementów normy EN 15838 oraz procesu certyfikacji

Nasi specjaliści odpowiedzą także na wszelkie pytania, w tym:
● Jakie korzyści z certyfikacji odniosę ja, jako manager CCC?
● Czy sam mogę sprawdzić poziom gotowości mojego CCC do certyfikowania?
● Czy dostosowanie mojego CCC do wymogów normy, ale bez certyfikacji, jest możliwe?
● Jak mogę oszacować koszt certyfikacji? Jak rozkłada się ten proces w czasie?
● Jak mogę oszacować koszt certyfikacji? Jak rozkłada się ten proces w czasie?
● Jak kierownictwo CC może wzmocnić swoją pozycję wykorzystując zapisy normy EN 15838?

Miejsce: siedziba SGS Polska, Warszawa, ul. Bema 83

Termin 1: 13 stycznia 2012, g. 11:00-13.00
Termin 1: 10 lutego 2012, g. 11:00-13.00

Zapraszamy również na kolejne szkolenia menedżerów CCC (i nie tylko) chcących wdrożyć system zarządzania CCC oraz certyfikować EN 15838.

Szkolenie Wymagania normy EN 15838 – zarządzanie jakością w CCC

Miejsce: siedziba SGS Polska, Warszawa, ul. Bema 83
Termin 1: 16 stycznia 2012
Termin 2: 13 lutego 2012

Pakiet Przygotowanie contact center do certyfikacji wg wymagań normy EN 15838
1-dniowe szkolenie z zakresu wymagań normy EN 15838 (terminy powyżej) jest uzupełnione o szkolenie on-line, polegające na projektowaniu konkretnych przypadków procesów i procedur organizacyjnych i zarządczych.

Zgłoszenia proszę przesyłać na adres michal.cichocki@sgs.com

Pozdrawiam
Michał Cichocki

konto usunięte

Temat: EN 15838 - certyfikacja contact center - spotkania i...

Zapraszamy na kolejne bezpłatne spotkanie EN 15838 – praktyka certyfikacji contact center

Będzie to okazja do przedyskutowania podstawowych elementów normy EN 15838, procesu certyfikacji oraz korzyści z tego wynikających.

Miejsce: siedziba SGS Polska, Warszawa, ul. Bema 83

Termin: 27 października 2012, g. 11:00-13.00

Zgłoszenia proszę przesyłać na adres michal.cichocki@sgs.com

konto usunięte

Temat: EN 15838 - certyfikacja contact center - spotkania i...

Zapraszamy na kolejne bezpłatne spotkanie EN 15838 – praktyka certyfikacji contact center

W programie miedzy innymi dyskusja i odpowiedź na pytania:

Czym jest zarządzanie jakością w Customer Contact Center (CCC)?
Czym jest norma i jakie są jej elementy?
Jakie korzyści z certyfikacji odniosę ja, jako manager CCC oraz jakie korzyści odniesie moje CCC?
Jakie narzędzia pomogą skutecznie przygotować się do certyfikacji?
Jak wygląda proces certyfikacji oraz audit systemu zarządzania?
Czy sam mogę sprawdzić poziom gotowości mojego CCC do certyfikowania?
Jak mogę oszacować koszt certyfikacji? Jak rozkłada się ten proces w czasie?

… oraz omówimy przykłady Klientów certyfikowanych wg EN 15838, w tym również ostatni projekt:
Centrum Obsługi Samsung Electronics Polska, prowadzony we współpracy z firmą Sitel Polska

Termin i miejsce spotkania
19 lipca 2013
Godzina: 11:00 – 13:00
Biuro SGS Polska w Warszawie, ul. Bema 83

Zapraszamy do bezpłatnego udziału, zgłoszenia na adres michal.cichocki@sgs.com

Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

konto usunięte

Temat: EN 15838 - certyfikacja contact center - spotkania i...

Grono Klientów z certyfikatami EN 15838 znaczeni się powiększyło...

Zapraszamy na nasze seminarium!



Wyślij zaproszenie do