konto usunięte
Temat: EN 15838 - certyfikacja contact center - spotkania i...
W ramach promocji kultury jakości w Customer Contact Center SGS Polska zaprasza na kolejne bezpłatne spotkanie EN 15838 – praktyka certyfikacji contact center
Będzie to okazja do przedyskutowania podstawowych elementów normy EN 15838 oraz procesu certyfikacji
Nasi specjaliści odpowiedzą także na wszelkie pytania, w tym:
● Jakie korzyści z certyfikacji odniosę ja, jako manager CCC?
● Czy sam mogę sprawdzić poziom gotowości mojego CCC do certyfikowania?
● Czy dostosowanie mojego CCC do wymogów normy, ale bez certyfikacji, jest możliwe?
● Jak mogę oszacować koszt certyfikacji? Jak rozkłada się ten proces w czasie?
● Jak mogę oszacować koszt certyfikacji? Jak rozkłada się ten proces w czasie?
● Jak kierownictwo CC może wzmocnić swoją pozycję wykorzystując zapisy normy EN 15838?
Miejsce: siedziba SGS Polska, Warszawa, ul. Bema 83
Termin 1: 13 stycznia 2012, g. 11:00-13.00
Termin 1: 10 lutego 2012, g. 11:00-13.00
Zapraszamy również na kolejne szkolenia menedżerów CCC (i nie tylko) chcących wdrożyć system zarządzania CCC oraz certyfikować EN 15838.
Szkolenie Wymagania normy EN 15838 – zarządzanie jakością w CCC
Miejsce: siedziba SGS Polska, Warszawa, ul. Bema 83
Termin 1: 16 stycznia 2012
Termin 2: 13 lutego 2012
Pakiet Przygotowanie contact center do certyfikacji wg wymagań normy EN 15838
1-dniowe szkolenie z zakresu wymagań normy EN 15838 (terminy powyżej) jest uzupełnione o szkolenie on-line, polegające na projektowaniu konkretnych przypadków procesów i procedur organizacyjnych i zarządczych.
Zgłoszenia proszę przesyłać na adres michal.cichocki@sgs.com
Pozdrawiam
Michał Cichocki