Sylwester Kucmierowski

Sylwester Kucmierowski CEO at CCMS Customer
Care Management &
Solutions

Temat: CO to Waszym zdaniem jest Call Center?

Z uwagi na tak czeste stosowanie zwrotu Call Center, chciałbym zbadac jaka tendencja w wykorzytywaniu tego zwrotu jest najpowszechniejsza:
- czy dotyczy sposobu organizacji działu obsługi telefonicznej?
- czy technologii uzywanej do lepszego serwisu telefonicznego?
- czy zalezy od parametrów pracy i jakie te parametry powinny byc spełnione by nazwe tą stosować ?
- czy zwiazane jest z iloscia osób , jednorazowo pracujacych w okreslonym, trybie ?
- czy oznacza zasady rozliczania pracowników wg ustalonego wzorca ( jakiego)?
czy cos zupełnie innego..

Prosze Was o wsparcie i spontaniczne odpowiedzi. Zapraszam i START >>>
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: CO to Waszym zdaniem jest Call Center?

START>>> i ruszyli! w tej chwili peleton otwiera spontaniczny wymach klawiaturowy niejakiego eRjOT, który głośno myśleć począł w tę stronę:

"Jeżeli Sylwester pyta o tendencję w wykorzystaniu zwrotu spójrzmy zatem na Klientów, z którymi się stykam, pomijając własną definicję i rozumienie tematu... Wydaje się, że częste jest rysowanie sobie do tego terminu obrazka jako tworu organizacyjnego i narzędziowego centralizującego obsługę ruchu telefonicznego, choć niekoniecznie centralizacja rozumiana jest geograficznie. Obecnie często również już używane zamiennie z contact center, choć różnice istotne, to już chyba nie zawsze przestrzegane w terminologii...Zatem, organizacja, nie ilość osób, centralizacja sama w sobie z kolei wykorzystywana jest celem lepszego wysycenia i dystrybucji pracy, więc również lepszy serwis telefoniczny...Podsumowując wskazane podpowiedzi - numer 1 i 2 tak, 4 - nie, zapewne 5 również w zależności gdzie komu dzwoni..."Rafał J. edytował(a) ten post dnia 11.02.13 o godzinie 20:27

Następna dyskusja:

Motywacja w zespole Call/Co...




Wyślij zaproszenie do