Elżbieta
Dziubaczka
Key Account Manager,
Contact Pro Sp. z
o.o.
Temat: Call Center przyjmie zlecenia prowadzenia Live Chat
Jesteśmy firmą konsultingową z 4- letnim doświadczeniem na rynku w branży IT. Zdecydowanym atutem naszej działalności jest wykwalifikowana kadra oraz ogromna wiedza, która pozwala nam na przejęcie od naszych Zleceniodawców kontaktu z klientem na każdym etapie. Za pomocą naszych baz, profesjonalnego podejścia oraz elastycznej kadrze pracowniczej, jesteśmy w stanie przyjąć i zrealizować zlecenia od małych, średnich i dużych firm. Jako call center prowadzimy nie tylko skuteczną sprzedaż, a przede wszystkim budujemy dobre imię firmy w imieniu naszych partnerów za pomocą takich kanałów komunikacji jak:Live Chat- usługa polegająca na obsłudze sprzedażowej i posprzedażowej klientów, za pomocą internetu. Kanał umożliwia prowadzenie konwersacji z klientem za pomocą czatu, co jest niezwykle wygodne dla osób chcących szybko uzyskać odpowiednie informacje lub dokonać zakupu. Live Chat pozwala zmaksymalizować wielkość sprzedaży w e-shop.
Inbound (Infolinia)- usługa związana z obsługą połączeń przychodzących, docierających bezpośrednio za pomocą systemu wyboru głosowego do odpowiedniego konsultanta. Jesteśmy w stanie stworzyć grupę przeszkolonych konsultantów, wspierających obsługę klienta Państwa firmy, tak aby żaden z nich nie pozostał nieobsłużony.
Outbound (Telemarketing)- usługa związana z obsługą połączeń wychodzących do klientów. Za pomocą tego kanału oferujemy Państwu pomoc w obsłudze zamówień, reklamacji, programów lojalnościowych, programów up- selling oraz cross- selling, windykacji, oraz weryfikacji baz danych potencjalnych klientów.
Obsługa reklamacyjna oraz serwisowa – usługa związana z przyjmowaniem zgłoszeń wraz z kontrolą całego procesu rozwiązania przez odpowiednio wyszkolony do tego zespół konsultantów. Usługa ta pozwala szybko i skutecznie rozwiązać powtarzające się problemy, a tym samym uzyskać zaufanie i lojalność klienta.
Outsourcing to coraz bardziej popularna strategia pozwalająca na obniżenie kosztów w przedsiębiorstwie, nie tracąc przy tym możliwości posiadania profesjonalnej obsługi klienta. Poprzez ciągły rozwój oferty produktowej nasza firma dostosowuje się do zmieniających się trendów, a to pozwala nam na zaspakajanie potrzeb i oczekiwań naszych Kontrahentów.
Oferowane przez nas usługi są doskonałym wsparciem, co zawsze przekłada się na maksymalizację zysków naszych Kontrahentów. Jeśli chcesz zbudować przewagę konkurencyjną na rynku, zapraszamy do współpracy.