Temat: Bezpłatna konferencja dla Call Center, 15 listopada 2011...

Jakie są najnowsze rozwiązania i produkty dla centrów telefonicznej obsługi klienta? Jak rozwijać relacje z klientami i jak przechowywać i przetwarzać dane w zgodzie z przepisami prawa? - tego będzie można dowiedzieć się podczas V. edycji konferencji Call Center GigaCon. Porozmawiamy też o tym, jak rekrutować i skutecznie motywować pracownika call center. Konferencja odbędzie się w Hotelu Courtyard by Marriott (vis a vis Lotniska Chopina).

Tematy wykładów:

> Europejska norma jakościowa dla call center już w Polsce. Przedstawienie założeń europejskiej normy jakościowej dla call/contact center - EN15838. Przedstawienie zasad certyfikacji sposobu zarzadzania cc w oparciu o wymagania normy oraz statusu wdrożenia normy w Polsce - Marcin Sosnowski (Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego )

> Budowanie zaangażowania pracowników call center oraz nowe techniki motywacji zespołów sprzedażowych i ich wpływ na efektywność sprzedaży - Beata Witkowska, Anna Karwacka (Call Center Training)

> Mądra inwestycja – jak przygotować się do wdrożenia efektywnego call / contact center - Maciej Buś (Akademia Telemarketingu)

> Obowiązki Call Center przy przetwarzaniu danych osobowych - Michał Sztąberek (iSecure)

> Kompletne Call/Contact Center. Czym jest i jak tego dokonać? - Bartosz Zieliński (Contact Center )

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY, jednakże warunkiem uczestnictwa jest dokonanie
uprzedniej rejestracji na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/call_center

Uczestnikom konferencji zapewniamy: komplet materiałów konferencyjnych,przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych wykładach.

Kontakt z organizatorem:

SW Konferencje
Weronika Szczubełek
weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427 36 45