Maciej
B.
Ekspert Customer
Contact Center |
Klientomaniak
Temat: Zlecę umawianie spotkań
przepraszam... nie mogę się powstrzymaćto się nazywa partnerstwo w biznesie:
- rozliczenie za efekt (czytaj 100 % ryzyka bierze CC)
- z góry ustawione relacje (jak nie napiszesz czego chcę "wywalę cię"
Odrobine konstruktywnej krytyki / edukacji:
- Outsourcing nie jest od przemowania ryzyka tylko od przejęcia specjalistycznego procesu
- Outsourcing może przejąć ryzyko, ale to najdroższa ze wszystkich usług - wymaga zapłaty
- Rozliczanie za efekt powinno być dopuszczalne tylko pod warunkiem przeprowadzenia akcji pilotażowej rozliczanej na normalnych zasadach (każdy zleceniodawca uważa, że ma wyjątkowy produkt i że łatwo go sprzedać / umówić spotkania
- Rozliczanie za efekt może się okazać w rezultacie najdroższy - może cc nie umówi wystarczającej liczby spotkać i a zleceniodawca nie zapłaci założonego wynagrodzenia - utrata marki na skutek źle wykonanej usługi przez niedostatecznie wyszkolonych pracowników może być bardziej dotkliwa
- Stara prawda: każdy projekt to zależność czasu - budżetu / pieniedzy - jakość
-- jeśli ma być dobrze i szybko – to nie może być tanio
-- jeśli ma być dobrze i tanio – nie może być szybko
-- jeśli ma być szybko i tanio – to na pewno nie będzie dobrze
Jakość i efektywność kosztuje - to jest to "coś" za co warto zapłacić. Mam nadziję, że w końcu firmy zaczną na to zwracać uwagę. Po pierwsze zleceniodawcy - będą w spoób odpowiedzialny szukać partnerów a nie jeleni, po drugie cc - będą w sposób odpowiedzialny zarządzać swoim biznesem (w tym ludźmi, unikniemy dzieki temu rotacji oraz upadku wielu firm.
Do przemyślenia....