konto usunięte

Temat: Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - czyli co zrobić...

Witajcie,

Zwracam się do Was z pytaniem: jeśli Contact Center wykonuje telefon do klienta, który wcześniej poprzez formularz kontaktowy z internecie wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych oraz przekazywanie ich do innej firmy - jak powinna być skonstruowana regułka odczytywana każdemu klientowi?

Pytam, ponieważ ta stworzona na podstawie art.23 ust.1, jest dramatycznie długa. Obawiam się, że klient może w trakcie jej odczytywania może rozłączyć się lub stracić cierpliwość..

Czy możecie coś poradzić w tym temacie?

Dziękuję z góry za rady i opinie,

Pozdrawiam,
Alicja.

Temat: Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - czyli co zrobić...

Alicjo, jeśli skrzętnie umieścisz tekst ustawy w wyjaśnienie celu telefonowania, to większość klientów reaguje pozytywnie.

Pozdrawiam,

Katarzyna

konto usunięte

Temat: Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - czyli co zrobić...

Kasiu, tylko co to znaczy "skrzętnie"? :) Trzeba mu bowiem przypomnieć, że składał zapytanie na portalu, gdzie wyraził zgodę i na przetwarzanie danych i na przekazanie do innej firmy, przedstawić naszą firmę, podać cel telefonu...

Robi się z tego straszna epopeja.. :(
Mariusz K.

Mariusz K. Kierownik
Teleinformatycznego
Centrum Obsługi
Mieszkańca

Temat: Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - czyli co zrobić...

Witaj,

nie masz możliwości skorzystać z pomocy działu prawnego firmy?
Pewnie podpowiedzieli by Ci jakie elementy sa konieczne (wręcz do zacytowania) a jakie ewentualnie mogą być przedstawione ogólnikami :)
Wydaje mi się jednak, że jeżeli Klient wyraził zgodę w formularzu to już tylko wystarczy wspomnieć o tym fakcie oraz przedstawić firmę z kórej się telefonuje.
No chyba, że się mylę to mnie sprostujcie :)

Pozdrawiam,
Mariusz



Wyślij zaproszenie do